Ben ook heel blij met de sterren! Eerst moest ik het nog even zien, en haalde ik desnoods de machine er alsnog overheen Maar het is net leuk voor de shows, en de kinderen vinden het geweldig om al de sterren te tellen dus nouja!
Hoorde dat het morgenochtend misschien álweer ging sneeuwen.. Hier is het nog steeds zo goed als wit overal, het heeft wel enorm gedooid en hoop niet dat het vanavond gaat vriezen!
xkimmx
Geplaatst: 05-12-10 22:51
Aaah die foto van nibbit, wat een gaaf beest! En aan 2 kanten manen? Zie je ook niet vaak! Wel een knapperd hoor! En dat hoofdstel!
Dankjewel Kim! Ja hij heeft 2 kanten manen, altijd al gehad!
Jolanda ik hoop ook dat het stopt met sneeuwen, na 1 dagje vind ik het wel weer leuk! Ooh Donna ook sterren! Als je er maar 3 doet geef ik je de tip te oefenen op de stukken die je helemaal kaal gaat maken, de eerste paar mislukken geheid! (goh waar zijn de punten van m'n ster gebleven)
Ik haalde laatst ook al aan dat het topic niet meeris als wat het was... Ik heb er ook aan zitten deken om een besloten topic te openen voor alle 'oud' leden van dit topic, dat was leuk! Het is nu nogsteeds wel leuk, maar anders. Ik krijg niet meer de reacties die ik gewend ben, en ik less alles hier maar met een korrel zout... Sorry dames...
We zouden eigenlijk wel weer een af moeten spreken ja... Desnoots pakken we ergens een cafetje ofzo....
Voorproefje van fotoshoot van mij en marnix niet proffesioneel natuurlijk
farahtjuh
Geplaatst: 06-12-10 11:25
mooie foto van jou en marnix, mooie deken heeft tie ook zeg
zag ook een mooi sterretje voor bij komen nib is ech zo stoer
@ peelie tja van de oud leden weet ik niet veel sorry misschien kunnen we wel idd wat afspreken ?
pff zit weer op stage weer helemaal alleen geen bal aan dus dacht ga maar even op bokt snuffelen, het was vandaag wel wat om hier heen te komen allemaal ijs op de wegen, hoop dat het vammiddag beetje ontdooid is, kan ik in iedergeval wel even langs de weg met farah , wil wel graag woensdag met haar lessen zolang het nog kan, mevrouw gaat nu een buikje kweken je begint het nu echt tezien wel spannend maar toch ook wel weer een dubbel gevoel