zo net bij de tandarts geweest niks aan de hand :p
zo weer liedewij en dulsenea rijden matilla longeren en met bianca rondje lopen :p
vanvond lucky laten bekappen en voor de rest niet veel biezonders :p
Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Gothic_TeZZy schreef:Paulien; Gaaf dat je in die les mag, en daar neem je toch les voor, om dingen te lerenEn als je instructrice denkt dat jullie het kunnen, zal je het echt wel kunnen
Maar ik had het gewoon niet durven dromen dat ik dit soort dingen ging leren, wist écht niet dat ik dat zou kunnen
ben heel benieuwd!

Vanavond maar een lekkere warme douche nemen en op tijd naar bed. Ben nu nog wat misselijk/geen eetlust/buikpijn en heb hoofdpijn, dus zou een warme douche vast wonderen tegen doen
ik is blij!!
Nathalie83 schreef:Ik heb dat altijd ( de 3 keer dat ik (bijna) flauw viel.. eerst begin ik te zweten, beetje koudzweet zeg maar, dan word ik licht in me hoofd en krijg ik sneeuw waas voor voor m'n ogen, dan lijken ineens alle geluiden van heeeel ver weg te komen, en als ik dan niet snel met me hoofd tussen me knieen ga zitten ga ik echt van me stokkie..
Overgeven heb ik alleen nog nooit gehad, maar misschien is het ook wel een combinatie ofzo..

Ik ben verliefddd
Realiseer me nu pas dat je echt geduld moet hebben om een band op te bouwen met je paard, hoe graag je dit zelf ook sneller wilt.