Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ApolloPaard schreef:Tarzan word miss beleerd voor de kar als dit allemaal goed gaat heb ik besloten dat mijn dressuur zadel er uit gaat. Mocht er dan iemand interesse hebben in dressuur dekjes hoor ik het graag! Heb ook nog een barback pad voor de liefhebber haha. Ik hoef er tevens niet de hoofdprijs voor omdat ik jullie "ken" Heb nog veel meer spullen die zo izo weg mogen als iemand interesse heeft in een lijstje roept u maar =)
Nordsvensk schreef:
Naomi_Haffie schreef:Kunnen jullie me helpen, ik wil de eskadron smaragd green maar twijfel tussdn de biq square ( is een hoop geld) of de gewone cotton.
Mandarijn schreef:Nog een fotootje van in de proef.
Uit filmpje geknipt dus niet heel duidelijk maar ach.
[ [url=m/Nc8P2L.jpg]Afbeelding[/url] ]
Westhof schreef:Leuk hoor Claudia! Een cadeaubon winnen is altijd leuk
Wes en ik hebben toen straks nog even gereden. Hij was lekker op dreef, pffWel lekker even de energie eruit kunnen trainen. Dinsdag hebben we weer les.
[ Afbeelding ]
ApolloPaard schreef:Tarzan word miss beleerd voor de kar als dit allemaal goed gaat heb ik besloten dat mijn dressuur zadel er uit gaat. Mocht er dan iemand interesse hebben in dressuur dekjes hoor ik het graag! Heb ook nog een barback pad voor de liefhebber haha. Ik hoef er tevens niet de hoofdprijs voor omdat ik jullie "ken" Heb nog veel meer spullen die zo izo weg mogen als iemand interesse heeft in een lijstje roept u maar =)