Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liiisaaa schreef:Ja Nibbit kan barrelen..
Ooh vandaag gingen we met z'n 3en barrelen en ging super goed totdat.. ^^
Nibbit kwam naast Nikki (een grote merrie) en Nibbit deed echt niks, en Nikki had zoiets van ik mag jou niet! Dus die piept en bokt achteruit volop op m'n bovenbeen -_- Fijn XD
Nou ik van Nibbit af en ik had echt heel veel pijn en ik liep enorm mank.. En nouja nu heb ik een hoefafdruk op m'n been en een regenboogkleurenbeen en enorm veel pijn! XD
Maarja, vakantie is toch bijna voorbij..
Liiisaaa schreef:
Ine23 schreef:Ai ai ai Lisa, pijnlijk! Paarden zijn altijd een risico. Ik ben blij dat het niet te erg is!
Nu Mara op pension staat zijn we weer beginnen rijden. Het gaat super (behalve dan dat onze beide condities momenteel niet veel voorstellen).
Ze staat nu ook lekker onder het solarium na het rijden, hebben wij natuurlijk niet bij ons op de weide, dus nu geniet ze er eens zo hard van!
Gelukkige vakantie iedereen, de mijne is voorbij, maar ik heb enkel donderdag en vrijdag les, dus ik voel niet veel verschil ^^
(Mijn liefje onder de lamp, vlechtjes zijn handig tijdens het rijden, de andere helft hangt aan de andere kant)
joopiexx schreef:Jeetje balen Lisa, een paar krukken is misschien dan toch wel handig, dan kan je je toch een btje verplaatsen en belast je je been echt minimaal!
Vanmiddag een nieuwe neusriem en bit gekocht.
Mexicaanse neusriem met een pessoa bit. Ik reed hiervoor met een Pelham buiten maar op dat rubber liep hij te zeiken en pakte hij gewoon vast. Dus ik heb zitten denken hoe ik nou een betere oplossing kon bedenken. Een mexicaanse neuriem geeft natuurlijk ook wat meer druk op de neus, waar wenner echt wel respect voor heeft en een pessoa bit is eigenlijk niet scherper dan zijn normale bit zolang ik geen druk geef op de onderste teugel. Nouja ik het net uitgeprobeerd en hij ging in de bak 3x aanstalten maken om te rennen, ophouding gegeven en het was gewoon klaar. Ook is hij nu rustiger met zijn tong, dus ik denk dat dit wel een goede uitkomst is. Nog even door de wijk hier uitgestapt en toen was ik apetrots op mijn poownie!
Ine23 schreef:@Hinke: Nee hoor, volgens Mara is ze ook véél slimmer dan andere paarden
Mijn peerd heeft goed gereden, enkel in het begin ook ff lekker weggeschoten (had ze na 5 meter al wel terug stilgezet). Ze probeert wel, maar reageert al een geluk altijd snel als ik zeg dat ze het niet mag
moyra schreef:lijkt mij verstandig om hem morgenochtend weer te voorschijn te halen.
Wei is brikkie ???
ik ben blij dat er hier ook geen sneeuw is.
Hinke schreef:Drukke hamsters zijn irritant! Ze zitten dan wel in een hokje maar ze kunnen onwijs veel lawaai maken, zeker als ze zo'n wandelmolentje hebben. Maar wat moet je doen als je oppast? Gewoon af en toe wat voer in zn hokje gooien?
naomimak schreef:mooi zo paulien dat het zo goed ging brave madeira zo ken ik er weer
dat zitten komt wel goed hoor
alles komt goed jullie zijn een top team dat weet je
dat wijken gaat ook lukken
joopiexx schreef:Paulien als we alles al geleerd hadden was het ook saai hoor! Super gaaf dat je in die les mag meerijden en zo weer nieuwe dingen kunt leren. Iedereen heeft dingen waarvan ze denken, huh hoe moet dat, maar door te oefenen en te voelen hoe je paard reageert leer je zelf een hoop bij!
Gail; balen dat je laarzen nog niet klaar zijn zeg!
Ik wil ook petries![]()
Wenner heeft bach druppels en hij vindt de boterham die erbij komt ook erg gaaf haha! Hij krijgt nooooit brood, maar nu toch een kwartje per keer. Hij moet 2x daags 5 druppels. ben benieuwd. Hij heeft 6 verschillende soorten bloesems erin zitten.
vandaag was hij wel weer lief, ook braaf met rijden dus ik ben trots op m!