Mooie houding op de foto's, gefeliciteerd met de winstpunten!
Gail, dan kan ze erg goed photoshoppen, want vind juist de anderen wat gemaakter tonen. Komt denk ik door de blackfoto

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
plutolover schreef:welkom nieuwelingen!! Sorry ben even jullie namen kwijt.
Flicka12 gefeliciteerd met je behalen van je E rijbewijs.
Stan gaat verlopig niet op wedstrijden 1 mei weer na de kliniek. Mag alleen stappen wel onder de man.
xLeoniee schreef:Woehoee gefeliciteerd flicka! Ik mag met mn B met onze trailer rijden maar zit eraan te denken om ook mn E te gaan halen..
Ik heb nog een paar mooie foto's gekregen van Lisette van vorig weekend![]()
[ [url=m/f2l2Uu.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/UcDMVo.jpg]Afbeelding[/url] ]
punk143 schreef:Gefeliciteerd Flicka! Ik mag inderdaad ook gewoon met B de combinatie trekken maar wil ook nog graag m'n E, dan mag ik met 2 paarden op stap en nu nietE is toch altijd handig om te hebben...
Balen van stanly plutolover, wat voor beslag heb je er nu onder? Punk staat nu op breakover met zool en zie echt veel verbetering. Al was de reden daarvoor niet artrose..
Mooie foto's leonie, ga je nog Z1 doorstarten of train je lekker door naar het Z2 en dan weer starten?
Wij zijn nu echt weer aan het opbouwenheb ontzettend veel gedonder gehad met zadels maar lijk nu toch een fijn zadel voor haar gevonden te hebben en nu kunnen we officieel weer aan de bak.. Ze pakt het ontzettend goed op, moet er nu wel om denken dat ik niet te snel te veel vraag..
[ [url=m/pUFWaR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Welkom nieuwelingen!