@Biies ja normaal is ze echt voorbeeldig. ze is onwijs lief, en vooral als je onzeker ben dan is ze juist supper lief. maar ik weet niet wat er vandaag mis was.
@Candace maxi is onderhad bom proef. ik weet niet wat haar vandaag bezielde. ze was echt niet haar zelf vandaag. ik kan echt het hele jaar door met haar buiten rijden ze kijkt bijna nergens van op.
Vandaag op stal peep lekker 4 uur los gegooid. En even gepoetst en uiers en alles schoongemaakt, opnieuw gevlochten en al . En peep stond in de grootste losgooibak voor gedraineerde en daar had ik haar met G-star gezet. Tussen door had ik haar er even uitgehaald om te poetsen en brok te laten eten en afgesproken met baasje van G-star die ik bij peep buiten had egzet dat peep er weer bij terug kwam. Kwam ik aan stonden de twee nieuwe derbij (maak niet uit peep kan met hun samen:)) maar ook Moon en gister had ik toen ze moon erbij wouden degene van moon en die van G-star dat ik dat niet wou door dat die vaak keihar dgaat bijten en zo en peep rent dan weg en heb nu beginnende kneuzingen en met der baby ben ik voorzichtig en het wer ook nog. Toen waren ze boos op me en hadden we woordenwisseling, maar no ustond die er vandaag dus ook bij terwijl peep terug zou komen. Ik peep er wel bijgezet ik had immers die bak voor peep en G, dus had ik er recht op. En er bij gebleven dat als die weer zou bijten of peep weg jagen of wat dat ik peep er maar uithaalden komt ze naar de bak toe heel arrogant tegen me doen en raar en gelij keruit halen en weer boos tegen me doen en proberen anderen op te stoken tegen me, erg gezellig dus. Van mij mag ze dood neer vallen, kan echt niet tegen zulke mensen. Debielen.
misschien kwam het door het weer.... ik zou niet te lang wachten voor je weer naar buiten gaat gewoon ff lekker moe maken en daarna uitstappen buiten ofzo. anders durf je straks helemaal niet meer.
wij hebben ook net gegourmet! word er ineens op de deur gebonkt en op de ramen staat er een mini zakje met kadootes voor de deur echt super leuk haha ! D
@Biies ik ga van de week of volgende week weer er op. en dan eerst flink longeren en dan buiten uitstappen met iemand er naast die haar beet pakt als het niet lukt.
Haha hij is idd van Kraemer Echt een super winkel! Wilde het hoofdstel en het halster ook, maar t is maar 1 maat en die is te klein voor Daims Neem als ik nog een keer ga dus idd ze zweetdeken voor Freya mee
Monique tnx voor t compliment! Hoe is t daar?
Natalie je mag idd echt blij zijn met zulke leuke verzorgpaardjes Maar ze hebben dan ook een erg goede verzorgster!
PFff Marlis klinkt gezellig die stal van jou... Ik ben zo blij dat ik nooit last van iemand heb... Heb serieus nog nooit een stalgenoot gezien daar...
jSophiaF
Geplaatst: 05-12-10 21:20
en misschien doe ik ook wel bestellen ( via de site ), want heb best een behoorlijk verlanglijstje , hahahha minimaal 2 dekens, 1 zwart dekjem, 1 bruin dekje en een bruin mutsje, of toch een andere kleur vor Wahida, hhahahahaha daar ben ik nog niet over uit.
Ze hebben ook zulke leuke spullen Ik liep daar echt hebben hebben hebben! Ze hadden ook echt zo'n onwijs lieve mini fleecedeken in het lila voor Babs Euhhmm nouja, ze hadden eigenlijk veel teveel leuke spullen
Heb ik ookwel hoor... dat is ook de reden dat ik hier eigenlijk steeds niet meer post... Maar zie er steeds meer terug komen Als jullie nou allemaal blijven (plus dat ik op mn werk op mn donder krijg van Jolanda )