Leuk he paarden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Gothic_TeZZy schreef:@ Freya, Niet fijn zo'n rug hea.. *Spreekt uit ervaring*
@ Gail, waar zit de pijn?
@ Muppet, Leuk stel die 2 zeg!! Lekker penny doen, niks mis mee!!![]()
@ Nathalie, Mooi hafje!
@ Pauline, Ik weet zeker dat je goed voor Madeir bent, alleen al hoe je over haar praat is super!
Ik ben momenteel een shabrak aan het knutselen..
Naaimachine doet het weer en ik had een nieuw zwart shabrak gekocht, m'n oude was grijs geworden dus die ga ik nu bekleden met paars.. Die stof had ik al liggen :p
Heerlijk zo knutselen in deze hitte..
Peelie schreef:Gothic_TeZZy schreef:@ Freya, Niet fijn zo'n rug hea.. *Spreekt uit ervaring*
@ Gail, waar zit de pijn?
@ Muppet, Leuk stel die 2 zeg!! Lekker penny doen, niks mis mee!!![]()
@ Nathalie, Mooi hafje!
@ Pauline, Ik weet zeker dat je goed voor Madeir bent, alleen al hoe je over haar praat is super!
Ik ben momenteel een shabrak aan het knutselen..
Naaimachine doet het weer en ik had een nieuw zwart shabrak gekocht, m'n oude was grijs geworden dus die ga ik nu bekleden met paars.. Die stof had ik al liggen :p
Heerlijk zo knutselen in deze hitte..
Halverwegen me rug in mijn botten in in de rugspier aan de rechter kant van mijn ruggen graat... Als die rugspier zig aanspant (tijdens het fietsen bijv.) dan schiet de knoop en pijn naar boven in mijn schouder en in mijn nek, waardoor ik moeilijk mijn hoofd en schouderparij naar rechts kan brengen... Erg lastig en erg pijnlijk...