Straks loopt onze tuin onder het waterpeil gaat echt stijgen..!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kekaro schreef:
deze vind ik zo mooi heh....maar als ie die sloopt nou...mijn hemel 399 euro !!
kekaro schreef:ik heb nog bijna niks voor amigo
netjes hè ?! hahahaha
hij heeft een halster maar dat word wel te klein dus die moet ie zowieso nieuw
ik heb een zadel, een hoofdstel (met bit)
2 dekjes
en natuurlijk de nodige poetsspullen.
en dat was het! echt ik heb met mijn vorige paard alles meegegeven, dat was een berrrrrg niet normaal!
die moet ik nu weer opnieuw bij elkaar gaan sprokkelen
amber_steph schreef:haha dan moet je eens weten wat ik voor mijn haflinger heb..
-1 zadel(binnekort 2).
-3 hoofdstellen
-4 bitten
-5 setjes
-4 normale dekjes
-1 regendeken, 1 winterdeken
-2 zweetdekens
-1 staldeken
-een hele berg met halsters.
en de nodige poetsspullen
suusiejj schreef:Maxielover schreef:Hallo !!!Hebben jullie een ouderwetse of een moderne Haf ? ik heb een hele ouderwetse Haf, hij heet Max.
Hier staan foto's van hem (door Ellende gemaakt) : http://ellende.no-ip.org/~ellende/temp/ ... x/Max.html Wat vinden jullie van hem ?
![]()
Ik sta met hem op Manege Meeuwenoord in Noordwijk (ZH). Helaas is deze manege verkocht en moet 15 nov. leeg opgeleverd worden.Ik ga met mijn hartsvriendin (en haar Haf Sunny) verhuizen naar Manege Bakker, in Noordwijkerhout (www.manege.nl).
Nog wat stalgenootjes gaan daar ook heen. Het is helaas een stuk verder fietsen en het zijn binnenstallen met tralies, op Manege Meeuwenoord heb ik een buitenbox met open bovendeur. Daar gaan we op achteruit, maar ik kan niet anders...
(geen tijd voor zelf uitmesten en voeren) Gelukkig sta ik dan nog wel heel dichtbij het bos, duin en strand net zoals bij Meeuwenoord !!
welkom meid!
ik heb een vrij luxe haflinger zie profiel
zijn vader is allacher ..
mijn hafje is nu 2,7 jaar oud..
zadelmak wel, verder VD gericht en leer ik hem spelende wijs dingetjes bij
verkeersmak door zoveel mogelijk door de woonwijk lopen en drukke weg
gaat super
je haflinger ziet er mooi uit heej, paar foto's gecheckt!!
die bok foto is mooi
en die op en in de duinen ook![]()
doe je wedstrijdjes met hem of niet?
ik heb een vrij luxe haf omdat ik voor mijn ongeluk springruiter ben geweest..
helaas moest ik 3,5 jaar stoppen en omdat het toch ging kriebelen
heb ik van me uitkering asra gekocht..
een haflinger is toch wat goedkoper ook in onderhoud en het was/is de bedoeling dat ik gewoon als ik me weer vet down voel lekker naar buiten kan..
maar gezien zijn mooie afstammeling kan het zijn dat we concourtjes gaan rijden maar dat zie ik tegen die tijd wel
ik weet dat hij enorm op zijn paps lijkt
en hij ook graag springt (hij staat weleens op de springweide en heeft al 4x de grolsch hindernis en boomstam uitzichzelf gesprongen) verder heeft ie keurige gangen
en issie soms een bom
kekaro schreef:maxilover, dat zijn toch ook de betere ritjes
hartstikke lief dat je hem niet toch flink laat dressuren terwijl hij dit niet leuk vind!
ik ken genoeg mensen die maling hebben aan de gedachten van hun paard en gaan dressuren omdat zij dat zelf graag willen doen!