[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:07

Wat een heerlijk weertje zeg!

Wat een creatievelingen hier zeg, wel stoer hoor als je er een beetje handig in bent! Ik kan wel breien maar verder dan een sjaal kom ik niet.

Verder heb ik eigenlijk weinig te melden, Wenner was braaaaaf vandaag!

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:07

Arweyn schreef:
Gothic_TeZZy schreef:
Leuk, ik heb meteen leren naaien op de machine, heb inmiddels ook m'n eigen spullen alleen nog geen eigen machine.. Die dingen zijn zo duur :Y) Maar breien is wel leuk, heb veeel vesten voor in de winter voor mezelf gebreien.. En dan haalde ik altijd de patronenvan internet! Hardstikke leuk als je ervan houdt!

Breien is moeilijk, zeker als je alleen maar van naaien houdt xD Mijn oma heeft speciale stoffen en frutseltjes en steentjes enzo :))
Ze heeft mooie spullen. Ze heeft ook een machine, maar ik kan dat ding niet hanteren xD

Ja dat is waar, ik vind inmiddels naaien leuker :D Wel leuk dat je zoveel leert van je oma!

@ Jody, Fijn dat Wenner braaf was!
En.. GEFELICITEERD!!

Arweyn

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:09

@ Jody, gefelici :)

Ja mijn oma houdt ervan :))

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:10

Arweyn schreef:

Wees blij ;) Ik heb alles van mezelf geleerd en basis dingen van m'n moeder :P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:10

Ey Jody!! Gefeliciteerd!!! Je hebt een heerlijke dag uitgezocht om jarig te zijn zeg :D

Ben wel weer eens benieuwd naar Wenner :D FOTO'S :+

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:11

Gothic_TeZZy schreef:
Arweyn schreef:

Wees blij ;) Ik heb alles van mezelf geleerd en basis dingen van m'n moeder :P

Dan heb je inderdaad veel bereikt :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:12

Dieuwke1315 schreef:
@ Peelie: Jammer dat je zo last van je rug hebt! Maar goed dat Mara zo braaf was :D

@ Madeira: Lief dat je zoiets liefs voor Madeira doet! En leuk dat die vrouw dat zei!

Bij mij zeggen ze altijd dat ze ook vinden dat ik en mijn Mandy een hele goede combi zijn :D en als er een ander oprijd wil ze ook niet, dan word ze gewoon chagerijnig :+ Ze houd daar gewoon niet van. Ookal staat ze met haar maatjes in het land, elke keer als ik kom hinnikt ze!
Het geeft altijd gewoon zo'n goed gevoel, ik heb ook een gevoel dat ik een speciale band heb met haar... :) Ze betekent gewoon meer voor me dan gewoon 'een paard'.

Maar ik heb wel vernomen dat hier meer mensen zijn die ook een speciale band met hun dier hebben : een goede band: iig een band... :)

' er zijn mensen met paarden ; maar er zijn ook paardenmensen !

Dat het eigenlijk is dat je die respect, liefde geeft aan zo'n dier je krijgt het allemaal weer terug :+:

Echt zo'n lange preek is dit maar toch denk ik er zo ook over....

:o

Hihi nou maakt niet uit hoor :)
Ik kan werkelijk iedereen op Madeira zitten (en iedereen kan dan eigenlijk ook beter rijden dan mij en zet Madeira veel mooier aan het werk dan ik omdat ik nog niet zover ben). Maar Madeira respecteert het van me, denk ik. Ze doet zo goed :+: Moet wel lachen, toen Naomi kwam en haar oom zeiden ze gelijk dat ze zagen dat Madeira anders met me omgaat, dat ze echt me in de gaten houdt (ze weet gewoon dat ik bijna blind ben). Hoor het heel vaak van mensen. Geweldig dier is ze :+: En dat hinniken, heel herkenbaar, als ik haar ergens neer zet en ik loop weg hahaha gaat mevrouw ook hinniken, altijd trouw naar me toe komen als ik de wei instap. :+:

Arweyn, fijn dat de tanden nu weer goed zijn :)

Tessa, dankjewel :) wouw jij bent echt creatief! Wil wel foto zien he als je sjabrak af is hihi :D

Jody, fijn dat Wenner zo braaf was :D en gefeliciteerd met je verjaardag! :*

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:12

Tessa, heb je ook foto's van dingen die je zelf gemaakt hebt?? Ben wel benieuwd nu :P

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:13

Eehm, heb niet zoveel foto's eigenlijk..
Zal wel morgen ofzo als het af is *hopelijk* foto's maken, ook van m'n kleding enzo ;)

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:29

Madeira_ schreef:
Dieuwke1315 schreef:
@ Peelie: Jammer dat je zo last van je rug hebt! Maar goed dat Mara zo braaf was :D

@ Madeira: Lief dat je zoiets liefs voor Madeira doet! En leuk dat die vrouw dat zei!

Bij mij zeggen ze altijd dat ze ook vinden dat ik en mijn Mandy een hele goede combi zijn :D en als er een ander oprijd wil ze ook niet, dan word ze gewoon chagerijnig :+ Ze houd daar gewoon niet van. Ookal staat ze met haar maatjes in het land, elke keer als ik kom hinnikt ze!
Het geeft altijd gewoon zo'n goed gevoel, ik heb ook een gevoel dat ik een speciale band heb met haar... :) Ze betekent gewoon meer voor me dan gewoon 'een paard'.

Maar ik heb wel vernomen dat hier meer mensen zijn die ook een speciale band met hun dier hebben : een goede band: iig een band... :)

Dat het eigenlijk is dat je die respect, liefde geeft aan zo'n dier je krijgt het allemaal weer terug :+:

Hihi nou maakt niet uit hoor :)
Ik kan werkelijk iedereen op Madeira zitten (en iedereen kan dan eigenlijk ook beter rijden dan mij en zet Madeira veel mooier aan het werk dan ik omdat ik nog niet zover ben). Maar Madeira respecteert het van me, denk ik. Ze doet zo goed :+: Moet wel lachen, toen Naomi kwam en haar oom zeiden ze gelijk dat ze zagen dat Madeira anders met me omgaat, dat ze echt me in de gaten houdt (ze weet gewoon dat ik bijna blind ben). Hoor het heel vaak van mensen. Geweldig dier is ze :+: En dat hinniken, heel herkenbaar, als ik haar ergens neer zet en ik loop weg hahaha gaat mevrouw ook hinniken, altijd trouw naar me toe komen als ik de wei instap. :+:

Arweyn, fijn dat de tanden nu weer goed zijn :)

Tessa, dankjewel :) wouw jij bent echt creatief! Wil wel foto zien he als je sjabrak af is hihi :D

Jody, fijn dat Wenner zo braaf was :D en gefeliciteerd met je verjaardag! :*

Ik wou dat Nax naar me toe kwam xD Hij komt wel, maar pas als ik in de midden van de wei ben. Dan kijkt hij zo van: 'Nu al?' en dan komt ie. Meestal-altijd dus- staat hij te eten als ik aankom

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:33

Joopiexx Gefeli!!!!!
Je hebt wel heerlijk weer op je verjaardag :)
Fijn dat Wenner zo raaf is zeg :D

Wat een crea mensjes hiero! Ik maak ook weleens zelf een dekje, en ben tegenwoordig aan het hotfixen met steentjes. Heb nu ook een zwarte polo met Daimy op de achterkant hihi.

Madeira vind dat echt gaaf die band die je hebt met je paardje!
En echt een mega compliment dat ze zo soepel is!

Daims is weer slecht achter ;( ging longeren, eerst kwam kebab al bijna over het hek, hebben we hem er maar bijgelaten. Het is net mams met veulen, samen rondjes lopen :+ Had er echt een filmpje van moeten maken! Maar achter issie dus weer niet goed. Eerst de smid er maar bij, en blijft ie kreupel mag hij weer naar zn vrienden in Bodegraven.... Zucht!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 16:31

@ Madeira: Ja, ik kan ook iedereen op Mandy zetten maar toch is dan wel weer een eigenwijze haflinger. :P

@ Jody: Gefeliciteerd! :# :#

Heb net gereden, ging super ook wijken, schouderbinnenwaarts en travers geoefent; het lukt al erg goed :D Nageeflijk lopen is nog moeilijk ; haast nog meer voor mij dan haar, omdat ze het wel kan maar toch steeds doet alsof ze dat niet kan :+ probeert ze er onderuit te komen , haha :D ; maar volgend buitenseizoen ga ik dan ook starten. Dan kan ik daar in de winter nog goed op letten.

Weten jullie trouwens wanneer het buitenseizoen dan weer begint: of het nou maart, april of mei is.... :?

Zeg, wat zijn sommigen hier creatief... ik totaal niet maar ik vind er ook niks aan ! :) Komt mooi uit dan :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 16:42

Bedankt voor jullie felicitaties!

Morgen ga ik pics maken, want ik heb vette kadootjes gehad voor Wenner!!
Een bling bling frontriem en een witte onderlegde neusriem, een hoge zonder sperriem zodat ik nu een mooi buitenrij hoofdstel gefabriceert heb. Nu hoef ik niet zoveel meer te verwisselen, want ik rij buiten natuurlijk met pelham.
Ohja ik heb ook een menboek gekregen, dus ik ga me is verdiepen in alle dingen over mennen en dan maar is kijken of ik ergens een relatief goedkoop tuigje kan vinden om hem wat te gaan leren.
Eerst maar kijken of hij het wat vind, en dan sparen voor een ander tuig.

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 16:46

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 16:50

muppetmayo schreef:
Owwww gaaf Joopie! Ben heel benieuwd naar de foto's :D

Heb nu maar even een topic geopend, heeft hier iemand ervaring met een wei afzetten?
[VSW] Ervaring Koltec stroom "paddestoel"

Ik ga t ff op stal voor je vragen, wij hebben nl ook van dat dikkere touwachtige lint. En daar komt geen paard aan!

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:02

na liedewij komt niet meer goed met der been waarschijnlijk :'(

bianca even gereden zo wassen en zo morge wedstrijd:p

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:03

Super Joopie :)

Jeetje naomimak, hoe dat zo ineens?

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:04

ze loopt nog steeds niet goed

maar ze is natuurlijk ook al 24
dus wedstrijd zit er waarschijnlijk niet meer in voor mij

na tog met der L1 + 2 wispunten geworden

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:11

Dieuwke1315 schreef:

Dat gevoel van die speciale band heb ik met mijn vorige pony genaamd Jens
Het is een fjord en we hebben samen heel veel meegemaakt.
Hij loopt nu lekker rond in de duinen en mag daar oud worden
Afbeelding
Afbeelding
dat ziet er dus zo uit dat oud worden

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:18

@ Flurk: Leuk dat gevoel! :j Wat kan hij daar mooi oud worden!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:19

Dieuwke1315 schreef:

ja is wel een dubbel gevoel want je blijft hem zeg maar missen en gisteren had hij ook niet meer zoveel intresse in me en dat doet wel beetje zeer zeg maar.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:24

Flurk schreef:
Dieuwke1315 schreef:

ja is wel een dubbel gevoel want je blijft hem zeg maar missen en gisteren had hij ook niet meer zoveel intresse in me en dat doet wel beetje zeer zeg maar.

Ja, maar het heeft natuurlijk wel weer een goede kant. Het betekent wel dat hij zich daar fijn voelt! Altijd beter dan dat hij zich daar ook niet goed voelt he.
Kan natuurlijk zijn dat hij een dagje er gewoon geen zin in had, maar dat kan de volgende keer wel weer anders zijn! :j

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:27

Flurk; vanwaar de keuze om dit te doen? Was hij niet meer geschikt voor het werk oid?
Wel een mooie manier voor een oude dag zo zeg! En het is voor jou pijnlijk dat hij niet zoveel naar jou kijkt, maar ik zou het eerder als compliment zien dat jij je paardje iets hebt gegeven waar hij het nu naar zijn zin heeft.
Het lijkt mij pijnlijker wanneer je paardje helemaal uit zn stekker gaat als hij je ziet, dan krijg je nog meer heimwee naar vroegere tijden.

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:30

joopiexx schreef:
Flurk; vanwaar de keuze om dit te doen? Was hij niet meer geschikt voor het werk oid?
Wel een mooie manier voor een oude dag zo zeg! En het is voor jou pijnlijk dat hij niet zoveel naar jou kijkt, maar ik zou het eerder als compliment zien dat jij je paardje iets hebt gegeven waar hij het nu naar zijn zin heeft.
Het lijkt mij pijnlijker wanneer je paardje helemaal uit zn stekker gaat als hij je ziet, dan krijg je nog meer heimwee naar vroegere tijden.

Ja, dat bedoel ik ook!

plientjedres

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 17:44

echt heel gaaf als je je paard daar neer kan zetten.
waar is dit duingebied?
het is natuurlijk ook wel de bedoeling dat hij daar iets verwilderd, toch?
joopie gefeliciteerd!
wat een leuke kado's heb je gehad, dat wil ik ook volgende week!