Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Arweyn schreef:Gothic_TeZZy schreef:Leuk, ik heb meteen leren naaien op de machine, heb inmiddels ook m'n eigen spullen alleen nog geen eigen machine.. Die dingen zijn zo duurMaar breien is wel leuk, heb veeel vesten voor in de winter voor mezelf gebreien.. En dan haalde ik altijd de patronenvan internet! Hardstikke leuk als je ervan houdt!
Breien is moeilijk, zeker als je alleen maar van naaien houdt xD Mijn oma heeft speciale stoffen en frutseltjes en steentjes enzo
Ze heeft mooie spullen. Ze heeft ook een machine, maar ik kan dat ding niet hanteren xD
Dieuwke1315 schreef:@ Peelie: Jammer dat je zo last van je rug hebt! Maar goed dat Mara zo braaf was![]()
@ Madeira: Lief dat je zoiets liefs voor Madeira doet! En leuk dat die vrouw dat zei!
Bij mij zeggen ze altijd dat ze ook vinden dat ik en mijn Mandy een hele goede combi zijnen als er een ander oprijd wil ze ook niet, dan word ze gewoon chagerijnig
Ze houd daar gewoon niet van. Ookal staat ze met haar maatjes in het land, elke keer als ik kom hinnikt ze!
Het geeft altijd gewoon zo'n goed gevoel, ik heb ook een gevoel dat ik een speciale band heb met haar...Ze betekent gewoon meer voor me dan gewoon 'een paard'.
Maar ik heb wel vernomen dat hier meer mensen zijn die ook een speciale band met hun dier hebben : een goede band: iig een band...![]()
' er zijn mensen met paarden ; maar er zijn ook paardenmensen !
Dat het eigenlijk is dat je die respect, liefde geeft aan zo'n dier je krijgt het allemaal weer terug![]()
Echt zo'n lange preek is dit maar toch denk ik er zo ook over....
Madeira_ schreef:Dieuwke1315 schreef:@ Peelie: Jammer dat je zo last van je rug hebt! Maar goed dat Mara zo braaf was![]()
@ Madeira: Lief dat je zoiets liefs voor Madeira doet! En leuk dat die vrouw dat zei!
Bij mij zeggen ze altijd dat ze ook vinden dat ik en mijn Mandy een hele goede combi zijnen als er een ander oprijd wil ze ook niet, dan word ze gewoon chagerijnig
Ze houd daar gewoon niet van. Ookal staat ze met haar maatjes in het land, elke keer als ik kom hinnikt ze!
Het geeft altijd gewoon zo'n goed gevoel, ik heb ook een gevoel dat ik een speciale band heb met haar...Ze betekent gewoon meer voor me dan gewoon 'een paard'.
Maar ik heb wel vernomen dat hier meer mensen zijn die ook een speciale band met hun dier hebben : een goede band: iig een band...![]()
Dat het eigenlijk is dat je die respect, liefde geeft aan zo'n dier je krijgt het allemaal weer terug![]()
Hihi nou maakt niet uit hoor
Ik kan werkelijk iedereen op Madeira zitten (en iedereen kan dan eigenlijk ook beter rijden dan mij en zet Madeira veel mooier aan het werk dan ik omdat ik nog niet zover ben). Maar Madeira respecteert het van me, denk ik. Ze doet zo goedMoet wel lachen, toen Naomi kwam en haar oom zeiden ze gelijk dat ze zagen dat Madeira anders met me omgaat, dat ze echt me in de gaten houdt (ze weet gewoon dat ik bijna blind ben). Hoor het heel vaak van mensen. Geweldig dier is ze
En dat hinniken, heel herkenbaar, als ik haar ergens neer zet en ik loop weg hahaha gaat mevrouw ook hinniken, altijd trouw naar me toe komen als ik de wei instap.
Arweyn, fijn dat de tanden nu weer goed zijn![]()
Tessa, dankjewelwouw jij bent echt creatief! Wil wel foto zien he als je sjabrak af is hihi
Jody, fijn dat Wenner zo braaf wasen gefeliciteerd met je verjaardag!
muppetmayo schreef:Owwww gaaf Joopie! Ben heel benieuwd naar de foto's
Heb nu maar even een topic geopend, heeft hier iemand ervaring met een wei afzetten?
[VSW] Ervaring Koltec stroom "paddestoel"
Dieuwke1315 schreef:@ Peelie: Jammer dat je zo last van je rug hebt! Maar goed dat Mara zo braaf was![]()
Flurk schreef:Dieuwke1315 schreef:@ Flurk: Leuk dat gevoel!Wat kan hij daar mooi oud worden!
ja is wel een dubbel gevoel want je blijft hem zeg maar missen en gisteren had hij ook niet meer zoveel intresse in me en dat doet wel beetje zeer zeg maar.
joopiexx schreef:Flurk; vanwaar de keuze om dit te doen? Was hij niet meer geschikt voor het werk oid?
Wel een mooie manier voor een oude dag zo zeg! En het is voor jou pijnlijk dat hij niet zoveel naar jou kijkt, maar ik zou het eerder als compliment zien dat jij je paardje iets hebt gegeven waar hij het nu naar zijn zin heeft.
Het lijkt mij pijnlijker wanneer je paardje helemaal uit zn stekker gaat als hij je ziet, dan krijg je nog meer heimwee naar vroegere tijden.