Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:Karin hoe was je vakantie? Je ging toch op wintersport ofz??
lotteluvah schreef:Joehoe, Tjellie hier!
Viet is d'r in d'r paardrij pakkie aan het hijsen, ik zit hier al in me té kleine paardrijbroek die ik al een jaar niet meer heb aangehad, en verrekt! me kruis hangt op me knieen.
Ik heb al een jaar niet meer gereden.
Lot is een paar weken niet gereden, oerdruk en dan mag ik nog als eerst zonder zadel en touw halstertje.
Dit gaat echt té lachwekkend worden.
xLariss schreef:En ik wil dit zadel
lotteluvah schreef:*afbeeldingalopperendelotmetvieterop*
Lot en viet
Mijn grote liefde
lotteluvah schreef:
Tjel en lot.
Met appelgroene all stars
mieske schreef:Ik heb me ingeschreven voor de wedstrijd in de B![]()
Ben nu al zenuwachtig haha
Anseltje schreef:omg larissa gaf me een topicprachtig
[BB-ITP] [foto]SCHAAP (Lambo) aan de Fiets, springt +/- 1 meter
xLariss schreef:Op wedstrijd, dr was een haflinger helemaal druk gaan doen in de trailer.
En toen was ie gaan stijgeren en op z'n rug voor de stang beland, met z'n benen om het halstertouw gewikkeld.
Echt zo eng, ik schrok me dood, en hij spartelen en zo, iedereen vet stinkmodder om hem terug te duwen. Beest nog banger.
Toen zei m'n vader; HIJ HEEFT EEN PANIEK HAAK JONGENS en toen trokken ze hem los. en toen kwam ie door het voordeurtje dr uit
Echt zo zielig.
Naomi_Haffie schreef:deed die het daarna wel goed adan ?
pff ik was donderdag mee op wedstrijd van een meisje.. ik háaat die kinderen met hun dure sportpony's
verwaande krengen dat het zijn
Jotee schreef:Ik heb zwaar de hik. Ik hik weer alels bij elkaar. Inmiddels de 6e aanval voor vandaag!.
_karin_ schreef:Wat een knapperd hoor!![]()
Gewoon doen Yvanka! Is altijd leuk.
Jotee schreef:Je ziet inderdaad voor uitgang!
Ik merk hier wel in het topic dat Noran 1 van de luxere, grotere haflingers is!
Naomi_Haffie schreef:en mijne bolle knol is lekker vna het oude type