Zo ben ik weer. Melody pebbels had vandaag ook weg schiet acties. Zit een beetje in het weer en ras denk ik.
Vandaag shoot gehad met pebbels in de regen. Daarna gaan longeren in de regen en sneeuw. Pebbels had haar dagje niet helemaal hihi. Ze heeft een hekel aan regen.
Vandaag ook bij bo geweest en daar heerlijk mee staan knuffelen.
joopiexx
Geplaatst: 21-02-10 20:42
Ja Nathalie, niets overhaasten hoor je moet alles lekker op je gemak doen zodat jij je er goed bij voelt. En het wordt alleen maar beter weer als het goed is, dus dat scheelt ook al een hoop!
Moyra; Leuke foto van Pebbles, ga je er nog meer plaatsen?
Nouja het was wel een mooie gedachte want we zijn allebei een beetje blutterig. Ik denk dat ik gewoon een gat in mn hand heb hoor, want ik wil nieuwe rijlaarzen, en ik wil een shoot van Wenner en ik wil nog zoooooveel meer haha
Moyra, ik zal m ook voor jou water geven. Helaas is er nog niets veranderd nadat ik de euro in de grond stopte. Hij heeft humusrijke grond, pokon, water en een liefdevol liedje gehad. Genoeg daglicht, geen volle zon etc, maar nog niets.
jeetje dat is balen. Duurt dan ook lang voor er iets gebeurd he joopie. Misschien moet je nog eens vertellen wat je allemaal wilt. En dat je heel veel van hem/haar houd.
joopiexx
Geplaatst: 21-02-10 21:00
Ik zal vannacht dit topic open laten staan naast m dan kan hij lezen hoe gelukkig wij zouden zijn als die ging groeien. Misschien wil die ook een wijntje strakjes? En wat chipjes? Je weet het niet met die gekke plantjes..
@Hinke: Nee hoor, volgens Mara is ze ook véél slimmer dan andere paarden
Mijn peerd heeft goed gereden, enkel in het begin ook ff lekker weggeschoten (had ze na 5 meter al wel terug stilgezet). Ze probeert wel, maar reageert al een geluk altijd snel als ik zeg dat ze het niet mag
joopiexx
Geplaatst: 21-02-10 21:17
Ohja dat zal ik doen! Goed idee Moyra, ik ga hem gelijk wegzetten, maar het is daar wel donker dus morgenochtend zet ik hem gelijk weer in het daglicht!