[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

muppetmayo

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:32

Nou ik ben net weer terug van de lieve etterbakjes! Heb ze alletwee mee naar voren genomen. Daims aan het touwtje, en kebab liep er braaf achteraan :) Alletwee aan een kant van het hek staan poetsen (was een vriendin bij). Kebab heeft geen pas fout gedaan en was weer het brave lieve shetje :)
Ik weet denk ik al wanneer hij door het hek is gegaan... Net toen ik wegging.
Net ging ik weg, stond ie onwijs naar me te hinneken en te roepen, echt schattig! Maar hij bleef nu gelukkig wel achter het hek haha.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:46

Dat vraagt weer om foto's mayo :+ volgens mij heb kebab ook enorme bos manen als dat flink is uitgeborsteld :P

Ff foto's van mij met Arash :P

Mooie Arie
Afbeelding

Hoezo happy (let nie op me handen ;) )
Afbeelding

Afbeelding

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 22:48

Wat een leuke foto's Nathalie :) En je blije gezicht ook :) Wel je handen ontzettend breed ( mocht ik niet op letten sorry :+ ) Is er een reden dat je dat doet? Gewoon nieuwschierig!

Hij heeft een mooie glanzende bos uitgekamde manen nu :) Zal het van de week eens invlechten hihi. Als ik er aan denk maak ik er morgen wel een foto van!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:00

Nathalie, leuke foto's! :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:37

muppetmayo schreef:
Wat een leuke foto's Nathalie :) En je blije gezicht ook :) Wel je handen ontzettend breed ( mocht ik niet op letten sorry :+ ) Is er een reden dat je dat doet? Gewoon nieuwschierig!

Druk proberen te geven met lange teugels denk ik :P Me rechter beugel is ook langer :p zie nog wel meer dingentjes, maargoed was de eerste keer dat k op m zat, dat wou k gewoon ff delen :P

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:38

Ze zijn leuk hoor :D
Nee maar ik zit nu ook zo op Daims, groot sturen :+ Dus vandaar hihi. Was absoluut niet als commentaar bedoeld!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:43

Haha ookal was het wel commentaar was het nog niet erg.. Had het zelf dus ook al gezien. Hem kun je het beste met lange teugel rijden, maar ben ik nie gewend zeg maar :P dus denk dat het daar van komt :P
maar vind mijn schedel gewoon geniaal := Hoe blij kun je zijn om op een pony te mogen zitten ;)

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-09 23:54

Haha ja ik tikte het net al :+ Happy face :P
Leuk toch juist :D
Met zo'n big smile heb ik vanavond staan te tutten met mijn mannetjes ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 00:36

Hij is onwijs leuk Nathalie :D

Mara was vandaag ook heel braaf :D Heb een half uurtje op haar gezeten ipv naast haar op de fiets :) en toch blijft ze gevoelig op haar voorhoeven... :(

Ik heb haar hoeven vandaag bijgevijld. Ging echt heel goed :D En het resultaat is er ook naar :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 00:59

Pfff... ik ga maandag voor mijn rug naa de DA. Ik word er gek van... ;(

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 04:51

Ga je naar de DA peelie? :+
Wel balen dat je zo'n pijn in je rug hebt :(:)
Fijn dat Mara braaf was :D

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 10:52

Haha, ik zat die zin ook al een paar keer te lezen. Die moeten we bewaren voor het openen van het volgende topic ;) :D

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 11:01

Peelie schreef:
Pfff... ik ga maandag voor mijn rug naa de DA. Ik word er gek van... ;(

Naar de Dierenarts? :Y)

ThornForest

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 11:05

Ik ben nu trouwens steeds onder deze naam te vinden. kan nu overal onder deze naam reageren.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 12:51

Gail, super dat Mara zo braaf was. Sterkte met je rug :(:)

Ik heb Madeira laten masseren vrijdag, ze vond het heerlijk. Ik heb het gewoon gedaan als verwen-iets, ze kreeg geen speciale behandeling want ik vertelde dat Madeira na mijn idee niets mankeert en dat ik het gewoon als iets liefs voor haar wil doen. De vrouw heeft haar spieren gevoeld, en zei dat Madeira's spieren super soepel waren. Ik zei dat ik soms bang ben dat ik te zwaar voor Madeira ben. Ze zei, dat de rugspieren van Madeira super soepel waren, en als ik echt te zwaar zou zijn dat haar spieren wel stram waren geweest en pijnelijk. Ook zei ze ''volgens mij ben je een vriendelijke ruiter, zelden zo mooie soepele hals en borstspieren gezien'' wouw :+: groter compliment kun je niet krijgen, toch?

Madeira deed vandaag super met rijden :j sprong ook gelijk weer goed aan in de juiste galop :+:

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 13:56

@ Peelie: Jammer dat je zo last van je rug hebt! Maar goed dat Mara zo braaf was :D

@ Madeira: Lief dat je zoiets liefs voor Madeira doet! En leuk dat die vrouw dat zei!

Bij mij zeggen ze altijd dat ze ook vinden dat ik en mijn Mandy een hele goede combi zijn :D en als er een ander oprijd wil ze ook niet, dan word ze gewoon chagerijnig :+ Ze houd daar gewoon niet van. Ookal staat ze met haar maatjes in het land, elke keer als ik kom hinnikt ze!
Het geeft altijd gewoon zo'n goed gevoel, ik heb ook een gevoel dat ik een speciale band heb met haar... :) Ze betekent gewoon meer voor me dan gewoon 'een paard'.

Maar ik heb wel vernomen dat hier meer mensen zijn die ook een speciale band met hun dier hebben : een goede band: iig een band... :)

' er zijn mensen met paarden ; maar er zijn ook paardenmensen !

Dat het eigenlijk is dat je die respect, liefde geeft aan zo'n dier je krijgt het allemaal weer terug :+:

Echt zo'n lange preek is dit maar toch denk ik er zo ook over....

:o

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:34

Hallo iedereen :)

Vandaag is de veearts Nax' tanden komen vijlen. Het was zo zielig om te zien hoe hij suf werd van de verdoving. Hij liet zijn hoofd echt hangen, en dan moet je maar eens zo'n gewicht opheffen :))

Maar zijn tanden zijn in ieder geval weer 'haakloos'. Hij loopt inmiddels al weer rond om te eten :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:41

@ Freya, Niet fijn zo'n rug hea.. *Spreekt uit ervaring*
@ Gail, waar zit de pijn?
@ Muppet, Leuk stel die 2 zeg!! Lekker penny doen, niks mis mee!! :+
@ Nathalie, Mooi hafje!
@ Pauline, Ik weet zeker dat je goed voor Madeir bent, alleen al hoe je over haar praat is super!

Ik ben momenteel een shabrak aan het knutselen..
Naaimachine doet het weer en ik had een nieuw zwart shabrak gekocht, m'n oude was grijs geworden dus die ga ik nu bekleden met paars.. Die stof had ik al liggen :p
Heerlijk zo knutselen in deze hitte..
Laatst bijgewerkt door Tezzy op 15-08-09 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:43

Gothic_TeZZy schreef:
@ Pauline, Ik weet zeker dat je goed voor Madeir bent, alleen al hoe je over haar praat is super!

Naaimachine doet het weer en ik had een nieuw zwart shabrak gekocht, m'n oude was grijs geworden dus die ga ik nu bekleden met paars.. Die stof had ik al liggen :p

Aah, das fijn :)
Ik ga een oud blauw halster omtoveren in een arabisch showhalster. Ik wou het al langer doen maar ik had dan geen ander halster. nu hangt het op de waslijn om te drogen (ik had het gewassen)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:45

Arweyn schreef:
Gothic_TeZZy schreef:

Aah, das fijn :)
Ik ga een oud blauw halster omtoveren in een arabisch showhalster. Ik wou het al langer doen maar ik had dan geen ander halster. nu hangt het op de waslijn om te drogen (ik had het gewassen)

Haha.. Ja ik vind het heerlijk om dingen te knutselen.. Laatst ook een Bareback-Pad gemaakt en verkocht aan een vriendin :p
'K maak ook vaak m'n eigen kleding..

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:49

Gothic_TeZZy schreef:
Haha.. Ja ik vind het heerlijk om dingen te knutselen.. Laatst ook een Bareback-Pad gemaakt en verkocht aan een vriendin :p

Echt? Dan moet je wel heel creatief zijn
Ik had een keer barbiekleertjes gemaakt :))
Nu maak arabische showhalsters. Ik heb er zelfs eentje gemaakt voor mijn knuffelpaard. Maar nu ga ik een voor Nax maken :))

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:52

Arweyn schreef:
Gothic_TeZZy schreef:

Echt? Dan moet je wel heel creatief zijn
Ik had een keer barbiekleertjes gemaakt :))
Nu maak arabische showhalsters. Ik heb er zelfs eentje gemaakt voor mijn knuffelpaard. Maar nu ga ik een voor Nax maken :))

Creatief valt opzich wel mee, vind ik dan :o Ik vind het gewoon leuk om dingen zelf te maken en probeer veel uit, als de naaimachine mee werkt.. Met de hand naaien kan ik nog steeds niet, net als knopen aanhechten.. Daar heb ik m'n moeder voor :7

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 14:58

Gothic_TeZZy schreef:
Creatief valt opzich wel mee, vind ik dan :o Ik vind het gewoon leuk om dingen zelf te maken en probeer veel uit, als de naaimachine mee werkt.. Met de hand naaien kan ik nog steeds niet, net als knopen aanhechten.. Daar heb ik m'n moeder voor :7

Nou ik doe alleen maar met de hand. Het is soms slordig maar dat is omdat ik nog veel moet oefenen. Mijn oma heeft heel veel naaispullen. Ze leert me breien, maar dat doe ik niet graag xD

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:00

Arweyn schreef:
Gothic_TeZZy schreef:

Nou ik doe alleen maar met de hand. Het is soms slordig maar dat is omdat ik nog veel moet oefenen. Mijn oma heeft heel veel naaispullen. Ze leert me breien, maar dat doe ik niet graag xD

Leuk, ik heb meteen leren naaien op de machine, heb inmiddels ook m'n eigen spullen alleen nog geen eigen machine.. Die dingen zijn zo duur :Y) Maar breien is wel leuk, heb veeel vesten voor in de winter voor mezelf gebreien.. En dan haalde ik altijd de patronenvan internet! Hardstikke leuk als je ervan houdt!

Arweyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-09 15:02

Gothic_TeZZy schreef:
Leuk, ik heb meteen leren naaien op de machine, heb inmiddels ook m'n eigen spullen alleen nog geen eigen machine.. Die dingen zijn zo duur :Y) Maar breien is wel leuk, heb veeel vesten voor in de winter voor mezelf gebreien.. En dan haalde ik altijd de patronenvan internet! Hardstikke leuk als je ervan houdt!

Breien is moeilijk, zeker als je alleen maar van naaien houdt xD Mijn oma heeft speciale stoffen en frutseltjes en steentjes enzo :))
Ze heeft mooie spullen. Ze heeft ook een machine, maar ik kan dat ding niet hanteren xD