Ik weet denk ik al wanneer hij door het hek is gegaan... Net toen ik wegging.
Net ging ik weg, stond ie onwijs naar me te hinneken en te roepen, echt schattig! Maar hij bleef nu gelukkig wel achter het hek haha.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
muppetmayo schreef:Wat een leuke foto's NathalieEn je blije gezicht ook
Wel je handen ontzettend breed ( mocht ik niet op letten sorry
) Is er een reden dat je dat doet? Gewoon nieuwschierig!
Gothic_TeZZy schreef:@ Gail, waar zit de pijn?
@ Muppet, Leuk stel die 2 zeg!! Lekker penny doen, niks mis mee!!![]()
@ Pauline, Ik weet zeker dat je goed voor Madeir bent, alleen al hoe je over haar praat is super!
Ik ben momenteel een shabrak aan het knutselen..
Naaimachine doet het weer en ik had een nieuw zwart shabrak gekocht, m'n oude was grijs geworden dus die ga ik nu bekleden met paars.. Die stof had ik al liggen :p
Heerlijk zo knutselen in deze hitte..
Arweyn schreef:Gothic_TeZZy schreef:@ Gail, waar zit de pijn?
@ Muppet, Leuk stel die 2 zeg!! Lekker penny doen, niks mis mee!!![]()
@ Pauline, Ik weet zeker dat je goed voor Madeir bent, alleen al hoe je over haar praat is super!
Ik ben momenteel een shabrak aan het knutselen..
Naaimachine doet het weer en ik had een nieuw zwart shabrak gekocht, m'n oude was grijs geworden dus die ga ik nu bekleden met paars.. Die stof had ik al liggen :p
Heerlijk zo knutselen in deze hitte..
Aah, das fijn
Ik ga een oud blauw halster omtoveren in een arabisch showhalster. Ik wou het al langer doen maar ik had dan geen ander halster. nu hangt het op de waslijn om te drogen (ik had het gewassen)
Gothic_TeZZy schreef:Haha.. Ja ik vind het heerlijk om dingen te knutselen.. Laatst ook een Bareback-Pad gemaakt en verkocht aan een vriendin :p
'K maak ook vaak m'n eigen kleding..
Arweyn schreef:Gothic_TeZZy schreef:Haha.. Ja ik vind het heerlijk om dingen te knutselen.. Laatst ook een Bareback-Pad gemaakt en verkocht aan een vriendin :p
'K maak ook vaak m'n eigen kleding..
Echt? Dan moet je wel heel creatief zijn
Ik had een keer barbiekleertjes gemaakt
Nu maak arabische showhalsters. Ik heb er zelfs eentje gemaakt voor mijn knuffelpaard. Maar nu ga ik een voor Nax maken
Gothic_TeZZy schreef:Creatief valt opzich wel mee, vind ik danIk vind het gewoon leuk om dingen zelf te maken en probeer veel uit, als de naaimachine mee werkt.. Met de hand naaien kan ik nog steeds niet, net als knopen aanhechten.. Daar heb ik m'n moeder voor
Arweyn schreef:Gothic_TeZZy schreef:Creatief valt opzich wel mee, vind ik danIk vind het gewoon leuk om dingen zelf te maken en probeer veel uit, als de naaimachine mee werkt.. Met de hand naaien kan ik nog steeds niet, net als knopen aanhechten.. Daar heb ik m'n moeder voor
Nou ik doe alleen maar met de hand. Het is soms slordig maar dat is omdat ik nog veel moet oefenen. Mijn oma heeft heel veel naaispullen. Ze leert me breien, maar dat doe ik niet graag xD
Gothic_TeZZy schreef:Leuk, ik heb meteen leren naaien op de machine, heb inmiddels ook m'n eigen spullen alleen nog geen eigen machine.. Die dingen zijn zo duurMaar breien is wel leuk, heb veeel vesten voor in de winter voor mezelf gebreien.. En dan haalde ik altijd de patronenvan internet! Hardstikke leuk als je ervan houdt!