Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Babsie_Flash schreef:Gefeliciteerd! Past mooi bij je roze longeerzweep en roze dekje
Okej, nu voel ik me helemaal en muts xD
Babsie_Flash schreef:Anseltje schreef:
Okej, nu voel ik me helemaal en muts xD
Dressuurmuts toch?
Naomi_Haffie schreef:leuke filmpies anne
ik ga morgen aan andre vragen over ponykamp.. als hij naar stal komt teminste, maar ik wou eerst in januari ook meedoen aan een wedstrijd hier half uur vandaan.. maar dat ga ik niet vragen ik vind het banketstaaf om zoveel achter elkaar te vragen,
en kan je ook een reis verzekering afsluiten over de pony ? , stel er gebeurt wat op kamp met haar .
Anseltje schreef:TjelleBieb schreef:
Zat wel bij 1, samen met Viet was ik er vaak.
Ben je niet een beetje verward met dit topic, en het andere haf topic?
Ik heb dr ook nog nooit gezien
SmeeJ schreef:kûrzooi, mijn zus haar fiets is gejat.
Ding was 700 euro, maar ik heb er op gezeten
Anseltje schreef:SmeeJ schreef:kûrzooi, mijn zus haar fiets is gejat.
Ding was 700 euro, maar ik heb er op gezeten
Is het jouw fout dat ie is gejat?
Mystica schreef:Ander haftopic? Zou niet welke je bedoeld.
De deel 1 waar ik altijd kwam was die met de eigen website. ( waarvan ik de naam kwijt ben btw)
SmeeJ schreef:Anseltje schreef:
Is het jouw fout dat ie is gejat?
Nou, ik had hem op slot gezet
Naomi_Haffie schreef:ik rijd alleen onderling;
maar daarom vind ik he een beetje L.ullig om allebij te vragen, ponykamp en een wedstrijd,
Dat is fúck esmee
mijn band was lek , ik mijn mams opbellendie was aan het werk, maar gelukkig kon ze me halen,
maar nu ga ik echtdoeeeeg
Anseltje schreef:Mystica schreef:Ander haftopic? Zou niet welke je bedoeld.
De deel 1 waar ik altijd kwam was die met de eigen website. ( waarvan ik de naam kwijt ben btw)
wij hadden een eigen website jamaar die leeft niet meer óf is onderhand alweer overgenomen..