Allemaal nog een late fijne kerst toegewenst! @Merry98, wat leuk gemaakt! @sanne_xxxx, wat een lieve fotos! @Nordsvensk, ziet er gaaf uit!!! @Melissa1996, ziet er heerlijk uit @Saartjenina, heel leuk gemaakt! @Alanaa_, schattige Bo @Nordsvensk, heeeerlijk! @desireeee_x, hahahahah xd & nog gefeliciteerd
Sorry voor de korte bijleespost. Maar dit word waarschijnlijk de laatste keer dat ik hier kom. Marea is verkocht en ik ga verder met een ander paardje. Wilde verder met het springen en Mar blijft gewoon bij mij op stal staan bij een vrouw die ik heel goed ken Anders had ik het echt niet gekund om dr weg te doen haha. Maargoed, ik zeg jullie dus tot ziens en misschien kom k nog wel is langswippen met een update van Marea en een bijleespost..
Aaahww Lau Wat jammer joh, maar ook wel beter als je nu gewoon lekker verder kan met een paard waar je meer plezier van kan hebben en natuurlijk super dat ze lekker kort in de buurt blijft! Veel succes met je nieuwe paardje(wat is het voor iets? )
oh wat jammer.. Gelukkig blijft ze nog bij jou op stal staan, het is zo'n knapperd. Alvast veel succes met je nieuwe paardje!
Frieskee
Geplaatst: 26-12-13 13:38
ik heb zelf ook een haffie , ik zou er graag een foto van willen sturen zodat iedereen mijn meisie kan zien maar hoe kan ik foto 's verzenden zodat ieereen ze kan laten zien ??
sorry ik vergeet altijd ff te reageren en vooral zelf foto's te plaatsen...
Melissa1996: ahh leukerds Merry98: dankjewel! Jij ook en leuk gemaakt! sanne_xxxx: jij ook fijne feestdagen! En wat een schatje!! Melissa1996: dankjewel! Fijne feestdagen! saartjenina: leuk gemaakt en jij ook fijne feestdagen! Alanaa_: lief! Nordsvensk: leuke foto! desireeee_x: ahh wat schattig en grappig paljaslaura: mooi!
nee123
Geplaatst: 26-12-13 14:58
mijn vader haar (poos geleden) longeren...ze kan niet tegen de zweep maarja.hier ging het wel goed. .. en pas in galop!
patricia2403, Wat gaaf zo aan zee! Mooie haf ook! Heb je shoot topic ook bekeken, zitten mooie plaatjes tussen
Melissa, Ahh zo mooie haflinger, jammer dat ze er niet meer is!
Merry, Leuke kerstkaart
sanne_xxxx, Haha die muts, blijft er ook zo mooi mee staan :p James zou het er gelijk af schudden
Nordsvensk, Wat gaaf om zo met een haffie door de bergen te gaan! Super!
Melissa1996, Lekker crossen! En de kerstkaart is leuk gemaakt
Melissa1996, Ook al zo'n leuk kaartje!
Alanaa_, Lekker wandelen. En een kusje!
Nordsvensk, Zo das mooi grote weide om even te galloperen
desireeee_x, Haha wat doet ie daar??
paljaslaura, Ahh wat jammer dat je je hafje verkocht hebt, maar wel super dat je haar niet echt hoeft te missen. Gelukkig blijft ze op dezelfde stal en een hele mooie laatste foto!!
LisanneElena, mooi hoofdje!
Zo hopelijk heeft iedereen fijne feestdagen gehad. Ik loop hopeloos achter in dit topic. Met twee kids, een hond, een paard en drie katten blijft er nog weinig tijd over Gelukkig heeft Daan nu even vakantie en ben ik al 4 keer bij James geweest deze week. En ook nog even lekker gereden.
Tweede kerstdag wou ik graag even een rondje buiten rijden. Maar ik had er helemaal niet aan gedacht dat er een midwinterloop was met hoornblazers! En half het dorp liep de route waar ik wou gaan rijden Nou ja, we hebben ons gewoon tussen gevoegd en de route gelopen met James! En Oscar liep ook mee, James en Oscar deden het super braaf tussen al die mensen en wat honden. En zelfs langs de hoornblazers en een vuurtje!
De foto's zijn helaas te groot om zo te plaatsen, dus moet in een link!!
Na denk half jaar niet te hebben gereageerd of meegelezen in het topic ga ik weer actief reageren en meelezen Dus even een bijleespost van de laatste twee pagina's: Pagina 25: @SaartjeNina: Wat een leukie! Lekker dik in de vacht zo te zien @Nordsvensk: Ziet er goed uit! Wat een plassen zeg bij jullie, dacht eerst dat het een soort weiland was waar je in reed door het groen maar zag toen pas de letters haha @Patricia2403: Wauw, lijkt me echt heerlijk zo op het strand! Hoop dat met die van mij ook ooit nog te doen Pagina 26: @Melissa1996: Wat een leukerds! @Mery: Wauw die manen!! @sanne_xxxx: Leuke foto’s en leuke haf! @Melissa1996: Knappe haf! @Alanaa_: Ahww, die bles is echt leuk! Pagina: 27 @paljaslaura: Jammer dat je dr weg doet, was een mooie haf en die manen wauw! @LisanneElena: Wat een leukerd!
Nou heb ik uiteraard ook een haflinger die ik jullie wil laten zien! Voor de gene die hem nog niet kennen, dit is All-Star Een 5 jarige haflingerruin (v:Allacher ):
Afgelopen zomer een shoot gedaan door de vriend van een vriendin van mij maar door drukte van zijn kant de foto's pas een maand geleden ongeveer gekregen
Niet leuk dat je mij overslaat, maar wel mooie foto´s van jou en je haf!
DohoShots
Geplaatst: 29-12-13 22:36
Chasey schreef:
Niet leuk dat je mij overslaat, maar wel mooie foto´s van jou en je haf!
Toen was ik denk ik net m'n eigen post aan het schrijven maar leuk filmpje hoor !
Chasey
Geplaatst: 29-12-13 22:38
Hij staat er al een dag
Vandaag een buitenrit van 3 uur gemaakt! Besloot naar een bos te gaan een dorp verder op. Dus de heen weg was al een uur. En de terug weg ook. Dus in totaal 3 uur op James gereden! Maar was echt super! Hondje mocht ook mee.
@paljaslaura, Jammer dat je haar weg doet, vond jullie zo leuk samen! @Chasey, fijn dat hij braaf was! Lekker weer genoten dus @Taars, mooie foto's! @chasey, jij hebt weer genoten met die glimlach op je gezicht!
@ laura: fijn dat ze iig bij je in de buurt blijft! @ Taars;'s wat n knappie! Mooi blesje! @chasey: heeeelijk zon rit!! Van de zomer hoop ik dit ook te gaan doen!! Zit 200 meter van t bos af maar ben gewoon n schijterd gewordrn na de bevalling!
Hier weer 2 fotos van mn Bonbonny! Stalgenootje was aant oefenen met dr camera!
Ik wens iedereen alvast n fijne jaarwisseling! En n geweldig jaar met heel wat maflinger lol!
Zijn goed gelukt hele mooie fotos!! Weet je ook wat je bang gemaakt heeft na de bevalling? Ik herken het wel een beetje hoor. Maar soms moet je dingen gewoon doen. Ookal is dat makkelijker gezegd dan gedaan.
Nou t is gewoon iets wat in mn achterhoofd zit zegmaar.. Dat als er met mij iets gebeurt wie zorgt er dan voor mn kindje.. Dit was in het begin zo erg dat ik niet eens door de draaideur van t ziekenhuis durfde!!!! En het is zo dat ik absoluut niet alleen durf.. Alle rampscenario's zijn al 10 keer voltrokken in mn hoofd! Afgelopen zomer ben ik met n klein groepje naar buiten geweest en mijn paardje was super braaf!!! Daar ligt t allemaal niet aan.. Ik zal het er binnenkort wel eens over hebben met mn instructrice!