Hihi ik ben nu gewoon alle filmpjes waar jullie in zitten in een keer naar jullie allemaal aan het sturen bedacht me met uitzoeken dat dat wel net zo makkelijk was Moet dus alleen nog even carolien haar email adres terug vinden
oke manon, deena en carolien.. ik hoop dat jullie geduld hebben.. hij moet ongeveer 2 uur laden -.-"
Mijn filmpje is aan het renderen. Straks uploaden. Maar das het filmpje met mezelf in de hoofdrol van 6 min Ik zoek morgen even of er nog leuke stukjes film van jullie tussen staan. Maar kan niks beloven hoor. Daan heeft hoofdzakelijk mij gefilmd Ga zo eerst lekker naar bed!
Vond de cross ook zeker tegenvallen vond het dan wel goed van de rust er inrijden had die van mij echt nodig maar omdan daar de heletijd mee door tegaan heel jammer! En dat dan vooral in stap! Toen ik dan jee begint leuk te worden waren we klaar! Ik ree zelf in de 2de groep met het blauwe hoofdstel en panterdekje e-mail adres is may_tje@hotmail.com Maar verder crossen blijft geweldig!
Ikben heel benieuwd naar de foto's ja die van Tess vind ik ook erg leuk! Macyy heeft ook nog hèle hoop foto's van mij gemaakt, zaten een paar hele gave tussen