De hele groep zit op elkaar aangesloten in verschillende ringen

Volgens mij zie ik niemand rijden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

? Als ik met niks anders bezig ben wil ik ook wel doen.

hip hoor 
ben benieuwd. Idd al druk aan het oefenen op stal met Leonie 

LoveLita schreef:silby schreef:Toch jammer dat we zo rondom dezelfde tijd allemaal moeten...
Nu kunnen we elkaar niet voorlezen zoals we vooraf bedacht hadden
Ik mag wat eerder starten
Lin kan lezen en ik maak foto'sgeregeld toch?
die komt ook nog hihihi...
Yvank_ schreef:Is ze wel gezond dan? Nu al winternacht lijkt me niet normaal..
silby schreef:Maartje leest mijdie komt ook nog hihihi...
Was meer voor die andere meiden maar het komt vast goed!
Dan weten we dat we Linda of Yvanka ook aan hun jasje kunnen trekken
Zou ik Maartje toch bijna vergeten *slaat zichzelf op dr kop*.. Als het dan nog niet goed komt, kunnen we beter thuis blijven
Maar dan zal ik net als bij Paulien onder het losrijden mijn camera een paar keer meer op jullie richten
Als dat het zelfde parcours is ga ik geheid de mist in

LoveLita schreef:Suus het gaat me niet meer lukken om bij jou foto's te makenMaar dan zal ik net als bij Paulien onder het losrijden mijn camera een paar keer meer op jullie richten
Nathalie83 schreef:Is vaardigheid parcours voor onder het zadel zelfde als voor menners?? 20 poortjes is echt veel om te onthoudenAls dat het zelfde parcours is ga ik geheid de mist in
S_uus schreef:LoveLita schreef:Suus het gaat me niet meer lukken om bij jou foto's te makenMaar dan zal ik net als bij Paulien onder het losrijden mijn camera een paar keer meer op jullie richten
Tof!!
Nu ben ik even de tijden kwijt van diegene waar ik foto's van zou maken als het me lukt.
Dat waren
Chantal,
Yvanka,
Paulien lukt me sowieso niet maar ga met haar wel naar een stukkie bos oid.
En eh Apollootje geloof ik .
Help?!