als ik de volgende keer weer een tandarts nodig heb laat ik ook iemand komen en die is ook niet zo duur. op de kliniek gebeurde het wel electrisch vandaar de sedatie. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
als ik de volgende keer weer een tandarts nodig heb laat ik ook iemand komen en die is ook niet zo duur. op de kliniek gebeurde het wel electrisch vandaar de sedatie.
kinel schreef:@ sandrina: ik ben degene die de tandarts had gewonnen. niet maureen. maar vergissen is menselijk.als ik de volgende keer weer een tandarts nodig heb laat ik ook iemand komen en die is ook niet zo duur. op de kliniek gebeurde het wel electrisch vandaar de sedatie.
misschien dat je haar dat beter in een pbtje ofz kan vragen
Misschien proberen tijdens het rijden eens lekker gek te maken! Met je stem, en toch rustig beengebruik, een tikkie met de zweep zou ook nog geen kwaad kunnen. Als ze lekker dol zijn blijven ze dat meestal ook wel
ik zit hier met nat haar en mijn badjas aan, mijn spullen liggen over mn bed uitgestalt (zal lekker ruiken vnv
) en ik moet nog naar stal fietsen. hiep hoi wat gaat alles super vandaag
Mijn fotograve had een auto ongeluk(je) gehad, ze maakt het gelukkig goed! Maar een ander meisje wat haar opleiding fotografie heeft afgerond wou mij ook graag helpen, dat vond ik zo ontzettend lief van der
zo had ze echt al in maanden niet meer gelopen. Het ging echt vreselijk goed! Daarna heb ik sprongetje gedaan met haar voor de plaatjes. De fotografe zei dat Angel netjes springt en haar achterbenen goed gebruikt en toen heeft ze een mini oxertje opgezet. Dat was even slikken want ik had nog nooit een oxer gesprongen, en dat allemaal zonder cap
De eerste x ging super! 2de keer was weigeren en de 3de keer was wel weer goed. Het ging wel nog steeds slordig maar daar kunnen we wel aan werken. Ik ben in ieder geval blij dat het weer een beetje de goede kant op gaat. Daarna heb ik al mijn moed bij elkaar verzameld en nog een klein rondje om de stalling gaan doen. Het ging heel goed, ze maakte geen sprongen opzij en is ook niet weggecrost. Wel was ze eventjes wat huppelig maar ik ben enorm tevreden ! Morgen komt er een lief meisje op angel rijden, dan heeft angel eventjes wat rust na vandaag want het is erg veel geweest vandaag. En zaterdag lekker buitenrijden met haar
Die zal ik hier dan ook posten.
verder heb k niet zo veel te vertellen heb t onwijs druk met school ondanks k vakantie heb dus k hou me een beetje op de achtergronddenk ik....
Een ander meisje heeft vandaag op Angel gereden ! Het zag er ontzettend leuk uit
Ze was ontzettend blij dat ze erop mocht. Eerst aan de longe, ze was een beetje gespannen, denk dat het kwam omdat ze een goede indruk wou maken maar angel was heel braaf en ze reed heel vriendelijk. Dat mag zeker wel een 2de keer. Morgen een heerlijke buitenrit maken met der en zondag de smulwandeling. Dat word weer een flink paardenweekend voor mij !
, je kan het!