Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Carolien007 schreef:Maar dat is dan alleen in dat gebied geldig? Onbeperkt? Of een soort vak seizoens kaart? Tja onderhoud van paden kostnatuurlijk ook geld. Boswachter komen wij ook me of wel eens tegen, een keer lagen we bijna bij hem op de motorkap hij kwam veel te hart de bocht om op het ruiterpad...
Hoe was de training? Mis het toch wel hoor, als het almaal uit komt zijn we er volgend jaar zeker weer bij.
Cynn_x schreef:Ik snap hem ff niet.. of ik ben heel blond hoor.
Ik bedoel of die mensen onder de 18 zijn.. die in de middag 'niet officieel' starten.
Want ik start dus om 9 uur 'niet officieel' (is toch hetzelfde als onderlinge btw? proef 5 en 6 uit het proevenboek) maar er zit nogal een gat tussen met nog een andere groep B niet officieel.
Sjelle schreef:@ guppekop even een vraagje er is dus hooi beschikbaar voor elk paard met stal?
Misschien rare vraag maar kan ik ook het hooi wassen ( neem zelf wel een ton mee om water in te doen) ivm stof allergie paard? Geen nat hooi = ziek paard hier.
Cynn_x schreef:Ik snap hem ff niet.. of ik ben heel blond hoor.
Ik bedoel of die mensen onder de 18 zijn.. die in de middag 'niet officieel' starten.
Want ik start dus om 9 uur 'niet officieel' (is toch hetzelfde als onderlinge btw? proef 5 en 6 uit het proevenboek) maar er zit nogal een gat tussen met nog een andere groep B niet officieel.
Succubi schreef:Sjelle schreef:@ guppekop even een vraagje er is dus hooi beschikbaar voor elk paard met stal?
Misschien rare vraag maar kan ik ook het hooi wassen ( neem zelf wel een ton mee om water in te doen) ivm stof allergie paard? Geen nat hooi = ziek paard hier.
Vlakbij de stallen is een kraan (grondwater) waar je water kan pakken voor je paard en water kan pakken om je hooi te weken
guppekop schreef:sjelle; je kan het kuil/hooi wassen hoor, zijn er meer op stal die dat doen
Degene die zaterdag mee gaan met de bosrit, betalen ons gewoon 8 euro, en daar hebben wij een penning voor