Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sjemira schreef:@NessaX: welkom, wil je je ook even voorstellen en je haffie ook natuurlijk.

) Ik heb vroeger ook nog haflingers gereden en ook in een haflingerclub gezeten. 
Hij is ongeveer 1m 47 ofzoiets denk ik. Ik heb ook op een haflinger van 1m53 gereden
!
en word hij nu door anderen gedaan. Ik krijg elke dag een update per sms

Ohhh
Hij ziet er ook echt als een opgewekte hafje uit. 

. Was ik er toch een beetje bij.. en stiekem heel eigenwijs met krukken en al poging gedaan tot stal uitmesten.. Sjemira schreef:Marga & Azkaban:
zaterdag 17 september
====================
Azkaban is nu 3,5 maand onder het zadel, we doen nu voor de 2e x mee met de clubles, we hebben zelfs caroussel gereden. Meneertje was super braaf, ik kan me wel moeilijker concentreren met 4en in de bak maar ik vind zelf dat ik niet mag klagen. Hij heeft echt zijn best gedaan. Hieronder een kort filmpje van onze les, ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.
http://youtu.be/08C0aXi1KK4

Haha hij is ongelooflijk
Ze heeft heel de weg braaf stil gestaan en af en toe een hapje kuil genomen. Aangekomen bij de opfok deed ze alsof ze al jaren trailermak was en op vreemd terrein kwam zonder haar moeders. Super stoer veulen hebben we
Kytje samen met een paardenmerrie veulen in de loopstal gezet, de groep is nog niet compleet dus.
Ze vond het veulen wel een beetje vervelend want die plakten erg aan der en kyra denk ach hou op ik ben groot en stoer
Peeps daarna nog los gegooid en mee gestapt en was braaf. wel wat staan gillen maar verder niet.