Muppetmayo; aan de ene kant zou ik ook afbellen als er niets te zien is, maar kan je dan op korte termijn weer terecht als hij over een paar dagen kreupel zou zijn? Het is natuurlijk mooier als het nu wegbleef.
Daarnet heb ik mijn conceptplan voor afstuderen opgestuurd.. Nu nog even afwachten wat ik allemaal aan moet gaan passen. Nog een hoop werk te doen wat ik veel te lang heb uitgesteld.. Straks eerst maar even uitmesten, en vanavond longeren dan kan ik vanmiddag nog wat aan school doen.
Ik ga even in het zonnetje me pauze houden. Kan ik eventjes bijkleuren, ahhahaha, ik wordt echt nooit snel bruin, verbrand eerder. Gaat om het idee he.
Ff vraagje tussen door, vinden jullie de buik van Donna ook al niet wat meer naar achteren verplaatsen ? Of verbeeld ik me dat ?
@ Freya: Ik heb daar geen verstand van hihi sorry Maar ik ga niet buiten pauze houden! Ben al kei erg verbrand, laat eerst maar weer even overgaan
jSophiaF
Geplaatst: 25-05-09 12:52
joopiexx schreef:
Bij mij thuis is het nu gewoon bewolkt
Hier in Delft begint het zonnetje door te komen ... Heb alleen medelij met me poonie, die met haar dikke buik in het zonnetje staat, maar ze staat wel lekker grasjes te eten.
Pff ben blij dat ze hier op school airco hebben zeg, staat altijd aan zomers, lekker
Maar hier schijnt de zon ook lekker hoor
hiphopje
Geplaatst: 25-05-09 13:10
hier is het ecth warm buiten. Ben ik even blij met mij aircootje in de salon! Lizzy heeft vandaag vrij, loopt lekker de hele dag in de wei met haar grote vriendin. Laatst stonden ze samen te kroelen, hahaha, was geen gezicht. Lizzy kon net boven op de manenkam komen van haar grote vriendin (kwpn'er van bijna 1.70) en haar vriendin moest echt bukken om haar rug te kriebelen. Helaas geen mobieltje op zak, anders had ik een geweldige foto gehad. Als het woensdag nog zo'n warm weer is ga ik haar wassen. Ik wil wel eens zien hoe wit haar manen in het echt zijn, ze heeft nu een hele vieze aanzet op haar manenkam, van het rollen door het zwarte zand, hahaha, lijkt wel uitgroei, maar dan verkeerd om