lotteluvah schreef:bruine dobert frontriem gekocht![]()
Gefeliciteerd!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:bruine dobert frontriem gekocht![]()
lotteluvah schreef:Zou ik een full of cob hoofdstel bestellen van kieffer?
Hilde_q schreef:HeeSorry maar ik ben vanaf half 3 al aant leren
nienkes nieuwe vliegendeken die ik vrijdag ga passen
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:heb je foto vieterd?
jaa lausoja dat zij ik nog op msn
http://img251.imageshack.us/img251/8681 ... tel4jj.jpg
SmeeJ schreef:Haha, ze is echt slank.
Nou iig komt viet mee?
Sanchowtju schreef:mijn moeder geeft zulke subtiele hints: *zet stofzuiger naast mij neer en zegt: ga nu even de hondjes uitlaten, ga jij ook ff wat doen? *![]()
Hilde_q schreef:sorry morgen lees ik bij
Mijn ogen willen niet meer
Weltrusten
HAFxGEK schreef:
Ik fluisterde stiekem in z'n oor dat ié mooi moest gan staan, omdat we op de foto moesten
HAFxGEK schreef:
en dit was 't cadootje van mij voor roos
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:weet ik 't
QHP ofzo
SmeeJ schreef:nou, ze vonden dat ik niet genoeg inzet enzo had bij stage.
En me mentor zei wel, ik was meer het type 'penny' dan echt hardwerken enzo.
Pff, een 5 voor de stage, Kijk, ik durfde gewoon niet veel te vragen enzo.
Telkens vragen; kan ik nog wat doen etc
Roma_4ever schreef:mijn leven word gewoon geterroriseerd door dat wijf van frans echt.. ik hou me al een jaar !!! in trek dit gewoon niet langer meer volgende week gesprek met de conrector. want ik ga niet nog 1 les weer naar dan mens die . ik ben niet gek. vorige week zei ze ik vind het zo jammer dat je geen kinderen meer mag slaan in het ondewijs ..nou dan dan je ook slik... loopt me de hele les te vertellen hoe slecht ik en mijn vriendin zijn en dat het niet goed met mijn cijfers voor frans gaat. toen kon ik me gewoon neit meer inhouden en riep goooh hoe zal dat toch ook komen he ! zei ja dat weet ik niet . ik nou dan moet u daar maar eens goed over nagaandenken.
ik moet nu bij haar aan het bureau zitten nou de groeten mij ziet ze niet weer ben natuurlijk niet gek ! stikt dr maar in met dr frans dat kies ik toch niet volgend jaar . moet toch niet het risico lopen dat ik haar dan weer heb zeg
biancailona schreef:hier is mijn nieuwe aanwinst de bosal
moet toegeven, ze had geen zin in foto's, vervelend baasje, wou ze zo graag weer laten zien pfff dacht ze.
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Zou ik een full of cob hoofdstel bestellen van kieffer?
cob denk ik...
Sanchowtju schreef:mijn moeder geeft zulke subtiele hints: *zet stofzuiger naast mij neer en zegt: ga nu even de hondjes uitlaten, ga jij ook ff wat doen? *![]()
kekaro schreef:zow weer bij.
ooteman is wel snel met versturen meestal hoor !
ik bestel er ook wel eens wat, supersuf want ze staan elke dinsdag bij me op de markt en het is voor mij 20 minuten rijden naar hun winkel
maar goed bestellen is leuk
SmeeJ schreef:nou, ze vonden dat ik niet genoeg inzet enzo had bij stage.
En me mentor zei wel, ik was meer het type 'penny' dan echt hardwerken enzo.
Pff, een 5 voor de stage, Kijk, ik durfde gewoon niet veel te vragen enzo.
Telkens vragen; kan ik nog wat doen etc
Roma_4ever schreef:mijn leven word gewoon geterroriseerd door dat wijf van frans echt.. ik hou me al een jaar !!! in trek dit gewoon niet langer meer volgende week gesprek met de conrector. want ik ga niet nog 1 les weer naar dan mens die . ik ben niet gek. vorige week zei ze ik vind het zo jammer dat je geen kinderen meer mag slaan in het ondewijs ..nou dan dan je ook slik... loopt me de hele les te vertellen hoe slecht ik en mijn vriendin zijn en dat het niet goed met mijn cijfers voor frans gaat. toen kon ik me gewoon neit meer inhouden en riep goooh hoe zal dat toch ook komen he ! zei ja dat weet ik niet . ik nou dan moet u daar maar eens goed over nagaandenken.
ik moet nu bij haar aan het bureau zitten nou de groeten mij ziet ze niet weer ben natuurlijk niet gek ! stikt dr maar in met dr frans dat kies ik toch niet volgend jaar . moet toch niet het risico lopen dat ik haar dan weer heb zeg
SmeeJ schreef:Ja, maar ik moet gewoon wat worden aangemoedigd enzo.
Mja, iig ik ga toch niet in de paardensport.
Dusja, 2e stage maar iets met fotografie zoeken ofzo.
lotteluvah schreef:Alsjeeblieeeft niet van het rijden. Mijn jas kroop omhoog en al mijn bobbels kwamen boven.
Daar komt bij dat ik niet op dat zadel kan zitten.
Naomi_Haffie schreef:leuke foto's zeg !
esmee en yvank , dadt is echt superkut zeg : S !!
net naar stal geweest, haffie deed goed d'r besteerst half uurtje gelongeert, en toen heeft zusje even zonder zadel en hoofdstel , [ alleen halster ] gestapt en af en toe gedraaft
en , nu wou ik t vragen, wastie er nietword gewoon niet goed vn mezelf
HAFxGEK schreef:weetje
Ik zat net aan tafel, zegt m'n vader: Volgens mij moet je nodig weer eens naar de kapper. Terwijl ik Afgelopen week nog ben geweest!! Klinkt misschien grappig, maar hoe meer ik er over na denk, hoe mee rik er mee zit. Hij ziet niet eens dat ik m'n haar heb geknipt terwijl er zo'n 10 centimeter af is!
Gisteren ook, hadden we 't over school, hij wist niet eens meer zeker in welke klas ik zat.. en ook niet dat ik dit jaar profielkeuze moest doen..
Serieus, hij weet niks over me.. hij is er ook nooit, en 't is net als of mijn stiefmoeder (tenminste zo doet ze) m'ne echte moeder is. Zij regelt alles voor me! Als ik is een x m'n vaderbel, om iets te vragen hhoe laat ik thuis ben. Zeurt ze gelijk dat ik niet hem moet bellen maar haar! ze is m'n moeder niet
Zo dat moest er even uit. Hoop dat jullie 't ene beetje snappen.
Anseltje schreef:Nou wat ik dus wou vertellen
Ik wordt lichtelijk aan steeds slechtziender
Omdat ik dus steeds vaker op de pc zit(en dan voornamelijk bokt) gaan mn ogen steeds slechter doen.
Dingen wat ik moet lezen worden steeds waziger, ik kan steeds moeilijker diepte zien, en als ik van ver naar dichtbij kijk gaat ook steeds moeilijker
Baal er verschrikkelijk van, want eerst had ik altijd super goeie ogen.
suusiejj schreef:Babsie_Flash schreef:
wat een ideeken je ook nog rijde
OMG SUUS!
Babsie_Flash schreef:SmeeJ schreef:Leuke foto's babs.
Hallo Esmee!!!
Hoe laat zal ik vrijdag bij jou zijn???
Kom ik ook foto's maken
Babsie_Flash schreef:Hallo Suus!vertel eens wat je vrijdag hebt!!!!
Is het wat ik denk dat het is??
Babsie_Flash schreef:Goed Suus!!!
Ik hoop dat het wat wordt!!
Babsie_Flash schreef:Ik moet nog even met Esmee over vrijdag overleggen wat we allemaal (hoe laat) gaan doen! Misschien dat we dan ook bij jou langs kunnen komen? Maar dat hangt er ook vanaf hoe lang jij bij de dressuurhengst bezig bent natuurlijk