Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
TjelleBieb schreef:Owja, btw..
Wisten jullie nog dat mijn moeder mij 's ochtends m'n bed uit belde, met de mededeling dat me brommer 'gestolen' was?
Dat ze heel lûllig gingen doen omdat, ik mijn brommer nooit op slot zette in de tuin.
Nou, ik heb een super wraakplan.
Mijn moeder laat d'r deur ook altijd open(vandeauto), en we wonen in een woonwijk, dus ik heb met mijn buurvrouw afgesproken, dat als me moeder een keer naar d'r bed toe gaat, ik d'r sleutels pak.. me buurvrouw hem aan de andere kant van de wijk zet. (deuren opslot) en dat ik dan de sleutels weer terugleg waar ze lagen.
Wil me moeder's harses wel eens zien.

die moest gevuld worden. Heb jaren geleden beugel gehad, had ik zo'n draadje achter me tanden langs. Maar hielp nie, dus heb zo'n simpele nachtbeugel. Maar ik had ook spleetje opzij en die had tandarts ook al jaren geleden opgevuld en het dus niet zo opviel. Maar door die nachtbeugel werd dat stukje beetje kapotgedrukt, dus hij wilde dat ding weghalen. Nou wat een hel vanmiddag!!! Wat een pijn gehad, paasei. Zo'n hekel aan tandarts
Is een aardige kerl maar hij heb poedersuiker 
biancailona schreef:hoi moon,
tja lief zo'n tandarts, ik ben ook altijd blij als ik weer uit de stoel ben en weer een tijd er vanaf ben
.
.