Balen van Lely meis... Hopen dat het snel beter gaat en anders volgende week wel lukt.
Leuk Marlis!
Ik heb besloten dat soc toch niet geschoren wordt..
nts19
Geplaatst: 18-11-11 21:40
Nou heb nu zo'n grote spuit gekregen om water erin te doen en schoon te maken en het was net heel schoon! zat een klein beetje aan! dus gelijk schoongemaakt en nieuwe zalf geprobeerd en we zullen zien morgen hoe het is! don heeft een zweetdekentje en hij past.. zijn buik past er niet in hihi! morgen mogen ze lekker weer op de wei spelen!
morgen zeker weer foto's van kyrrr?
juul , zit hij erg in zijn vacht of niet? Ik had angel vorig jaar onder 150 grams en het ging prima ook met rijden.. ze was binnen een uur redelijk droog!
hij heeft een flinke vacht ja... maar heb em nog nooit onder dek gehad en eigenlijk gaat het altijd goed... als t echt steenkoud is, ga ik toch niet rijden, dus raakt hij niet bezweet
@horssies111: ik heb al een zadel @djuulsie dan zou ik hem ook niet scheren nee! mijn vriendin heeft het 2 weken geleden gedaan maar die rijdt elke dag buiten en ze stond al te zweten onder een regendeken dus die heeft wel geschoren! maarja die windt zich ook helemaal op en is klets nat na een half uurtje rijden
nou me haar is ROZE! heb een klein stukje kort geknipt en nu roze gemaakt hier was het in de witte verf en nu in de roze.. ben benieuwd! daarna snel naar bed want morgen heeft vriendin om half 9 wedstrijd! pffffff weltrusten
hmm alles bijgelezen, maar ben te moe om over al op te reageren haha! ik ben niet meer zo vaak thuis, slaap bij mn oma, en die heeft geen computer -.- vanmiddag weer naar de paarden, dan mag ik weer op saffie rijden!
Christadk
Geplaatst: 19-11-11 12:18
Mjetterd schreef:
JastieHorse schreef:
Mochten jullie hem ooit verkopen pb me dan! Hahaha.
Ja knapperd he..ik verwacht er een veulen van
Ik weet niet hoe serieus die reactie was, maar misschien gaat John de verkoop in
Huh hoe dat ineens?? Mag ook via pb, heb zeker wel interesse in deze jonge man!
Net bij kyra geweest, nu onderweg naar peep! Voor het eerst dat er ook nog een ander was, de eigenaar van kyra haar beste vriendin. Was weer gezellig en leuk. Kyra hadden we met een meetlint gemeten op 1.34, weet niet of het klopt maar ze is al een echt dametje. Wel overbouwd en een echte naarlinger haha. Ze is ook echt onwijs vies en heeft dreadloks in der manen en staart. En god oh god wat is ze dominant geworden en kan ze lelijk doen naar de andere veulens.
Kyra at trouwens altijd winterpeen en appels enzo, nu hadden we appeltjes meegenomen weet ze niet wat ze ermee aan moet, haar opfok genoten ook niet.
Dat is wel erg roze haha. Ik zou zoiets echt niet durven. Mijn haar is nu bruin maar ben bezig het uit te laten groeien, is nog bijna niks uit gegroeit zal ook wel lang duren :p
Net doner kebab gegeten met de kindjes. Zo brownies maken en film.