Heb zoooooooooooo veel zin in mijn shoot morgen ook al word het geen sneeuwshoot, morgen gaat het alweer dooien
nts19
Geplaatst: 04-12-10 23:24
monique .. ja je woont ook niet echt erg ver van me vandaag
wow lisa dat is best goedkoop.. ik betaal 195 per maand met buitenbak en kleine stukje wei waar ze overdag opkomen.. moet zelf mesten en brokken komen er nog bij! het is 201 per maand incl. brokken.. moet wel zelf mesten ..
6 losgooibakkies waarvan twee gedraineerd en met drinkbak. Een buitenrijbak, stro, kuil en basisbrok. Zelf mesten. En in de zomer is er dag land maar bijna alle paarden gaan dag en nacht. hebben twee hele grote dag en nacht landen waar mee afgewisseld wordt.
Wil zoiezo als het veulen er is een fotoshoot haha. Kijken wie zich dan allemaal aanbieden @ bokt hier in de buurt.
Anous en ik betalen al een paar jaar van weekend baantje haha. Alles gaat naar Peepsie. Maar eind januari begin ik met fulltime werken en noes heeft nu geen opleiding maar action werk.
Met z'n 2en scheelt wel idd.. En jullie wonen dan ook nog thuis zeker? dat scheelt natuurlijk ook een hoop... K moet ook maar weer thuis gaan wonen.. NOT
alleen mijn zadelkast is nu veilig bij hun, want ze vinden dat ik teveel koop. laatst hebben ze een zadeldekje van me op de kachel gegooid ... tja het was maar een oude
Ff gespiekt hoe oud je bent Praten over 10jr wel verder dan heb je vast ook een eigen huisje Toen ik 21 was, vond ik het wel mooi geweest, In het begin was het best moeilijk. Heb lang gehad dat ik in de auto wou stappen en naar huis rijden Maar zou nu niet meer terug willen..