Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Dacht k mm jammer.. Nathalie83 schreef:Goei middag allemaal
Ik ben echt zwaar in de oranje sfeerWat een race van Tuitert vanacht zeg pff... Na 38 jr weer goud voor nederland op de 1500 meter
pff super zeg!!
Van het voorjaar ga ik weer sinds lange tijd buiten rijden.. Best spannend aangezien mijn laatste echte buitenrit in het ziekenhuis eindigde..
Ine23 schreef:@Melody93: Wat? Hoefolie die lekker ruikt? Dan moet jij me toch eens vertellen wat voor olie dat is. Die van mij stinkt altijd een uur in de wind
.
Hafjes zijn zo ontzettend blond! Toen de DA Mara kwam keuren was hij op haar hoofd ah 'tokken' (sinusen ed controleren) en zei he: 'Nou, hersenen ga je er nog wel moeten bijbestellen! Het klinkt allemaal redelijk leeg'
Ik ben net zo blond als haar, dus vindt iedereen id buurt dat we een perfect duo zijn. Blond, eigenwijs en proud of it ^^
blondiev schreef:Verena gisteren eerst eens los gegooid. Dat had ze ook echt nodig.
Volgens mij zijn ze de hele week niet op de wei geweest. Daarna longeerd. Hier melden ze voor morgen 10 graden. Ben eens benieuwd. Hoeven we ons niet meer zo dik in te pakken.
Vanmorgen lag weer een nieuw pak sneeuw. Die is nu weer aan het weg dooien. Ik ben steeds zo blij als ik weer groen kan zien.
Ine23 schreef:@Melody93: Wat? Hoefolie die lekker ruikt? Dan moet jij me toch eens vertellen wat voor olie dat is. Die van mij stinkt altijd een uur in de wind
.
Hafjes zijn zo ontzettend blond! Toen de DA Mara kwam keuren was hij op haar hoofd ah 'tokken' (sinusen ed controleren) en zei he: 'Nou, hersenen ga je er nog wel moeten bijbestellen! Het klinkt allemaal redelijk leeg'
Ik ben net zo blond als haar, dus vindt iedereen id buurt dat we een perfect duo zijn. Blond, eigenwijs en proud of it ^^
Zal wel eens kijken wat voor merk het is...
Maar het maakt ook wel uit dat we hier in een heel rustig gebied zitten. Bijna geen auto's, zo fijn! Ze is in het begin altijd wel gespannen, maar na een kwartier is ze helemaal rustig
Scheelt ook wel dat we met zijn tweeen rijden, denk ik.

. Dus heeft ze na een paar sneeuwballen op d'r kont lekker een poosje in de bak gestaan in d'r nakie, waarna ze er maar al te graag weer uit wilde