[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

monique1983

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:34

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:41

jammer dat je zo ver weg woont Monique, anders wist ik wel een tinker met veel behang ;)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:47

ja idd is meestal zo maar dat is gewoon te ver dan lopen die reiskosten zo op

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 14:52

Psies.. Maar las je oproepje voor een tink met veel behang en aangezien Tino in catagorie overtollig behang valt := Dacht k mm jammer..

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 15:05

ja idd zou niet eens weten hoeveel km het na assen is hoor
maar zal vast wel 200 zijn ofzo hahaaha
word en beetje duur dan helaas haha

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 15:13

ik kan je link wel ff linken in het tinkertopic waar ik ook zit :P misschien woont er iemand van hun in de buurt..

*edit* zoo nu maar wachten ;)

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 15:17

is goed ben benieuwd of er iemand in de buurt is

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 16:28

:O

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:02

Zooo ik ben lekker verzopen :+

Maar wel helemaal tevreden want k ben lekker naar buiten geweest met Wenner en hij was braaaaff!!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:33

Nathalie83 schreef:
Goei middag allemaal :D

Ik ben echt zwaar in de oranje sfeer :P Wat een race van Tuitert vanacht zeg pff... Na 38 jr weer goud voor nederland op de 1500 meter :) pff super zeg!!

Van het voorjaar ga ik weer sinds lange tijd buiten rijden.. Best spannend aangezien mijn laatste echte buitenrit in het ziekenhuis eindigde..

Ja maar dat was jaaaaaaaaaaaaren geleden toch? Gaat vast goed komen als je weer naar buiten gaat. Je hebt een braaf paard toch?

@joopie: hier is het ook koud... Was vanmiddag al met ankie gegaan toen het nog droog was, moet er niet aan denken om in zo'n sneeuwbui te rijden. Fijn dat het met werner goed ging!

Ine23 schreef:
@Melody93: Wat? Hoefolie die lekker ruikt? Dan moet jij me toch eens vertellen wat voor olie dat is :). Die van mij stinkt altijd een uur in de wind :+ .

Hafjes zijn zo ontzettend blond! Toen de DA Mara kwam keuren was hij op haar hoofd ah 'tokken' (sinusen ed controleren) en zei he: 'Nou, hersenen ga je er nog wel moeten bijbestellen! Het klinkt allemaal redelijk leeg' :')
Ik ben net zo blond als haar, dus vindt iedereen id buurt dat we een perfect duo zijn. Blond, eigenwijs en proud of it ^^

Ja ze zijn blond maar ze zijn niet dommer dan andere paarden toch? :P

blondiev schreef:
Verena gisteren eerst eens los gegooid. Dat had ze ook echt nodig.
Volgens mij zijn ze de hele week niet op de wei geweest. Daarna longeerd. Hier melden ze voor morgen 10 graden. Ben eens benieuwd. Hoeven we ons niet meer zo dik in te pakken.
Vanmorgen lag weer een nieuw pak sneeuw. Die is nu weer aan het weg dooien. Ik ben steeds zo blij als ik weer groen kan zien.

Huh morgen al 10 graden? Weet je dat zeker?

Mn tenen zijn bevroren, ben de heledag buiten geweest. De bak was niet goed, dus meteen naar buiten gegaan. Buitenrit ging goed, ze is toch wel echt braaf als ik er na zo'n tijd gewoon op kan stappen. Ze ging zelfs voorop want de andere pony wilde steeds nergens langs ;)
Laatst bijgewerkt door Hinke op 21-02-10 18:40, in het totaal 1 keer bewerkt

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:36

Hinke; Wat fijn dat je zo op kunt stappen en weg kunt rijden. Ideaal!

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:38

Ine23 schreef:
@Melody93: Wat? Hoefolie die lekker ruikt? Dan moet jij me toch eens vertellen wat voor olie dat is :). Die van mij stinkt altijd een uur in de wind :+ .

Hafjes zijn zo ontzettend blond! Toen de DA Mara kwam keuren was hij op haar hoofd ah 'tokken' (sinusen ed controleren) en zei he: 'Nou, hersenen ga je er nog wel moeten bijbestellen! Het klinkt allemaal redelijk leeg' :')
Ik ben net zo blond als haar, dus vindt iedereen id buurt dat we een perfect duo zijn. Blond, eigenwijs en proud of it ^^

Nou het was een heele dure, 18 euries, het is dat 'ie in de uitverkoop was anders had ik 'em niet gekocht :+ Zal wel eens kijken wat voor merk het is... :o

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:40

Idd joopie ;) Maar het maakt ook wel uit dat we hier in een heel rustig gebied zitten. Bijna geen auto's, zo fijn! Ze is in het begin altijd wel gespannen, maar na een kwartier is ze helemaal rustig ;) Scheelt ook wel dat we met zijn tweeen rijden, denk ik.

Zo, ik heb het koud en krijg het gewoon niet meer warm! Ff voor de kachel zitten maar.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:42

Lekker Hinke!

Jim moet weer even wennen aan het werken :D
Liep vreselijk uit te sloven vandaag. Dan kan ik niks, maar ziet er spectaculair uit :+

En wat blondies betreft: haflingers zijn slimmer dan de meeste mensen denken. Ze houden zich af en toe alleen van de domme. Maar ondertussen... :=

monique1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:42

lekker hoor hinke dat je zo weer op ankie kan stappen altijd fijn

koud is het zeker maar de 100% regen heb geen druppel gezien hier de mensen die hier nu vakantie hebben hebben het slecht elke dag wel 90% kans op regen ofzo

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:52

haha die Jim, heeft hij ook last van dit ritselige weer?

Monique; hier is het ook slecht en morgen wordt het ook nix. en ik heb indd vakantie dus wel een beetje pech maarja.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:53

Tis idd al 5 jr geleden.. Arash is idd braaf.. Maar buiten schijnt hij het rennen nogwel eens erg leuk te vinden.. maar idd komt vast goed.. We gaan gewoon rustig beginnen.. desnoods eerst alleen stappen ofzo :P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:56

En het sneeuwd weer :? ;( -:(-

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:57

Nee, Jim heeft vooral last van het tijdje stil staan :D
En het was druk op stal met kinderen. Dat werkte ook niet echt mee...

Hier regent het nu ook. Woensdag komt er een bokker foto's maken van Jim en mij. Hopen dat het een beetje droog blijft...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:57

Ja dan begin je toch rustig aan om een beetje vertrouwen te krijgen buiten en dan kan je altijd nog bepalen of je een drafje gaat wagen de eerste keer.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 18:59

Psies.. Komt ook wel goed en ik ben dan ook niet alleen. Komt ook vast goed, zal vooral tussen de oren zitten :+

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:01

Jongens Mel was me vandaag vervelend! Kon d'r wel achter het behang plakken... -:(-

Eerst lekker gereden in de bak, bak was niet heel goed, dus toen gooide ik haar nog even los.
Na het losgooien ging ik even uitstappen zonder zadel en een touwtje om de hals, ging harstikke goed kon zelfs alle figuren rijden (incl slangenvoltes enzo)

Tot ze een bossmurf zag lopen in het bos, schrok en wegsprintte :roll:
Dus ik m'n evenwicht kwijt en gleed er zo van af (kwam wel op m'n pootjes terecht hoor).

Vond 't niet erg dat ze schrok, kan gebeuren, maar was wel boos dat ze toen als een idioot weg rende en niet op mij lette...
Dus ik was wel even een beetje boos, wat ze merkte, dus toen kreeg ik haar niet meer te pakken.
Ongeveer een half uur achter d'r aan gelopen in de bak, waarop madame steeds weg rende, en toen was ik 't zat ~~}> . Dus heeft ze na een paar sneeuwballen op d'r kont lekker een poosje in de bak gestaan in d'r nakie, waarna ze er maar al te graag weer uit wilde :o

Hiermee heeft ze me wel weer even duidelijk gemaakt dat Haflingers ontzéttend eigenwijs kunnen zijn af en toe >;)

Vandaag ook de nieuwe pony aangekomen, een merens (Quiché). Echt een leuk beest, lange manen, lekker stevig gebouwd maar niet té. Een mooi plaatje op het eerste gezicht :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:02

jaa je moet tussen je oren even het gevoel krijgen dat je het zelf kunt vertrouwen.

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:04

Nathalie83 schreef:
En het sneeuwd weer :? ;( -:(-

Hier ook, ben er nu wel een beetje klaar mee... :n

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-10 19:05

Zoo woowie wat een kromme zin zeg van mij!

Michelle; Haflingers moeten zo af en toe gewoon even laten merken dat ze nog steeds echt haflinger zijn!