Jotee schreef:xLariss schreef:Op wedstrijd, dr was een haflinger helemaal druk gaan doen in de trailer.
En toen was ie gaan stijgeren en op z'n rug voor de stang beland, met z'n benen om het halstertouw gewikkeld.
Echt zo eng, ik schrok me dood, en hij spartelen en zo, iedereen vet stinkmodder om hem terug te duwen. Beest nog banger.
Toen zei m'n vader; HIJ HEEFT EEN PANIEK HAAK JONGENS en toen trokken ze hem los. en toen kwam ie door het voordeurtje dr uit
Echt zo zielig.
OMG. Zulke dingen moet ik dus ech tniet zien he. Daar kan ik nachten van wakker liggen.
Dan zal ik áls ik foto's plaats ze wel in link plaatsen.

Paard heeft tegen rand getrapt, waardoor ie stuk van z'n hoef kwijt is. Bloed spoot er gewoon uit, trailer lag helemaal onder het bloed. Pad van trailer naar stal heel bloedspoor, en dus op de spuitplaats állemaal bloed

Gelukkig kan ik wat dat betreft goed tegen bloed- als het om dieren gaat-, maar vond het zo sneu voor het paard.
Ik vond het wel 'intressant' om te zien hoe marieke en caitlin zo snel te werk gingen en hoe alles ging. Wat dat betreft heb ik wel interesse in het vak dierenarts, maar het moet niet te hectisch worden voor mij, want dan word ik kriebelig

Maar toen gisteren met afspuiten was de wond ook helemaal schoon, en dat vond ik ook interessant om te zien. Je kon zo in de hoef kijken