[HK]Haflingerhuggers gaan racend de winter in Deel 10!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gitt

Re: [HK]Haflingerhuggers gaan racend de winter in Deel 10!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:51

hier ook 1 niet

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:58

me neither..

xLariss

Boos!

Gitt

Ann gaat van mij winnen Huilen van het lachen

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:59

waar mee? Tong uitsteken

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-07 23:59

mijneveger,, Gitta snapt er natuurlijk geen hol van ..

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:01

Dat is zooo makkelijk Tong uitsteken.

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:01

leg 't me uit Clown

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:02

Kijk, al klik je ergens en er zit geen bom.
Dan staat er op dat vakje soms een 1.
Dat betekend dat er 1 bom aan dat vakje grenst.
Al staat er een 2 betekend dat er 2 bommen aan het vakje grenzen.
Ik teken het wel ff op msn.

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:03

Oo ik kan niet tekenen Tong uitsteken.

Babsie_Flash

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:05

Welterusten! Ik spreek jullie morgen weer! Doei!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:05

voor iedereen me msn aanvalt Knipoog :

eerst een gesprek met anne:

[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Asra kom op schat:) Jah Viet Lekkere Rozijn:D zegt:

ik ben weer in twijfel ja
vandaag staak weer op een concour te loeren

» Anniiie"(X).. zegt:

Meis:(
hoe dat zo?

[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Asra kom op schat:) Jah Viet Lekkere Rozijn:D zegt:

zie die poedersuiker van 16 met 1 of 2 eigen paarden
nou heb ik er ook 1 maar geen springer of wat dan ook
is er zon poedersuiker van 16, en koen vind dr leuk en dat klote kind heb ook 2 paarden goor verwend nest

» Anniiie"(X).. zegt:

die poedersuiker zijn vaak best wel verwend suus:$ die hebben hun ouders die alles betalen en als ze wat willen is het pappie, mammie.. ik moet!!
ja idd..

ja en dat haat ik

» Anniiie"(X).. zegt:

En met een haflinger kan je ook prima springen hoor, het heeft alleen nu even wat tijd nodig

» Anniiie"(X).. zegt:

Ja anders ik wel suus.

en dan hek dadelijk miskien ook nog zon verwend poedersuiker kind in de groep
jah en nu spookt die schimmel weer door men hoofd:@
en ik kan die alleen halen als as zoveel opleverd wat die skimmel kost want pa betaald niks bij

» Anniiie"(X).. zegt:

en als as die koliek heeft schiet het ook niet op, ik begrijp waarom je twijfelt

as zun koliek heb hier niks mee te maken, ondanks dat pa alweer zat te mekkeren met dierenarts koste

» Anniiie"(X).. zegt:

moet je weer ff wachten met iets en dan weer rustig opbouwen etc.

[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Asra kom op schat:) Jah Viet Lekkere Rozijn:D auto-bericht: ff iets uizoeken

jah ma dan moet er van alles nieuw kome, nieuw zadel nieuw hoofdstel (nja me mexicaan is full)
heb wel paar full peesjes en halster
jah drom

» Anniiie"(X).. zegt:

Da's wel lastig, maar je kan het ook wel verkopen..
en dat dan weer opsparen voor nieuwe spul

grrr

» Anniiie"(X).. zegt:

wel klote dat je nu in twijfel zit:(

alweerja
en straks met expo zou ik dat geheid weer krijgen

» Anniiie"(X).. zegt:

;9;0

» Anniiie"(X).. zegt:

ik weet niet hoor suus:( kijk eerst maar even aan hoe het met rijden met as gaat, maybe als ie strxx doorgereden is dat je 'm dan kunt verkopen ofzoo..

heb de tranen nu al in de ogen
ik kan dit niet
ben te lief
trek me er teveel van aan
EN DAN DIE poedersuiker NIET TE VERGETEN DIE PAARD NAAR PAARD NAAR PAARD KRIJGEN
KRIJGEN:@KRIJGEN:@
grrr

» Anniiie"(X).. zegt:

ik weet, ik weet... Het is idd een lastige situatie.. ik weet niet hoe ik jou moet helpen

ik ook niet
en ik wil NIET dat As elke keer word doorverkocht
Want dan gaak me zo schuldig voelen
zo kom ik nooit beetje hoog op
ik was toen zodichtbij
zoooooooo dichtbij:@
kon het jaar erop met Expo mee doen
en dan BAM krijg je ongeluk

» Anniiie"(X).. zegt:

Ja, en het was niet eens jouw schuld dat ongeluk(toch?)
vind het echt rot voor je.. en weet ff niet wat ik moet zeggen;x

[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Asra kom op schat:) Jah Viet Lekkere Rozijn:D auto-bericht: ff iets uizoeken

nee was ook niet
komt door dat poedersuiker met haar 3(!!) paarden
die haar fjord opfokt
daarom viel ik omdat ik het moest oplossen en erop moest want zij kon um ni meer aan
en dat heb alles verziekt
en maar 1x langskome int ziekenhuis :@

» Anniiie"(X).. zegt:

Dat is wel mensverneuking Nagelbijten / Gniffelen stom wijf.. en jij lijdt er het hardst aan

jah indd
verwaand poedersuiker
en nu week nie wat moek met as
wanneer mag ik springen met hem, enzo
krijg ik hem ooit zo mooi aant lopen enz
het is een haf, menig haf wil niet eens met de kop na beneden lope en / of springen

» Anniiie"(X).. zegt:

Neeh idd..
maar suus
kijk eerst eens aan hoe het inrijden verloopt, want as kan zeker wel lopen.. dus daar hoef je niet bang om te zijn:) en springen kan je ook aanleren;)

weet ik wel, en hijs ook niet heel lomp enzo maar tog
meesten springen nie eens netjes:S

» Anniiie"(X).. zegt:

En als hij zo ver is, dat hij prima is doorgereden enzo.. dan pas gaan kijken wat je er mee gaat doen. Maybe is ie dan fietsklaar voor een wedstrijd enzo:)

Anniiie"(X).. zegt:

neeeh idd.

en de meesten zitte zo te zeike of ik niet te lang ben
en dan moet ik WEER uitleggen dat een haf zoveel kan hebbe en dak zn benen niet belemmer
dat heb ik dadelijk op schimmel nie

» Anniiie"(X).. zegt:

op een haflinger passen veel mensne, het is niet voor niks een volwassenponytje..

» Anniiie"(X).. zegt:

maar as groeit ook nog wel hoor.. als ie strxx wat meer uitdijt en bespiering krijgt

als ik de kans krijg..

» Anniiie"(X).. zegt:

want..

koliek? afhankelijk van pa? afstand? geen autorijbewijs

» Anniiie"(X).. zegt:

Ja okej.. daar heb je gelijk in..
maar suus, als je bijv. as nu verkoopt en dan die schimmel koopt.. heb je nog steeds die afstand, je pa en geen rijbewijs

ikweet maar tony rijd hem in

» Anniiie"(X).. zegt:

Tony? rijd die as nu in, of wat?
Ow, das staleigenaar toch?

nee ik rij rony
as bedoel ik
tony is van me werk die keal

» Anniiie"(X).. zegt:

Dus tony rijd een andere pony in.. of as?

hij rijd die skimmel in als ik um neem

» Anniiie"(X).. zegt:

Ow.. okej

[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Asra kom op schat:) Jah Viet Lekkere Rozijn:D auto-bericht: janken op bed

pa heb toen gezegd ik kan nie 2 paarden betalen tony , dus tis of as en weg en schimmel of as houde geen schimmel

» Anniiie"(X).. zegt:

maar zou je niet kunnen regelen dat iemand jou helpt met as inrijden?

Wie iedereen op stal komt me me strot uit

» Anniiie"(X).. zegt:

dat je bijv. ook een 'bijrijd(st )er' neemt.
maar die tony dan/

ik mag as niet eens op mn werk neerzetten van directeur van die poedersuiker
zal eens vragen of het daarvoor wel mag

» Anniiie"(X).. zegt:

waarom dat niet:S
Als je kan regelen dat tony jou helpt, zou dat toch wel mogen?
lijkt me anders wel raar:S

geen idee
hij denkt dat iedere leerling dat dan wil

» Anniiie"(X).. zegt:

uhu.

heb die een punt want die jolien zou wel beginnen met :" ooh zij ook dan mijn dikke tinker ook :0".blabla

» Anniiie"(X).. zegt:

ow.. ja die jolien;o

ja stomme dikzak:@

» Anniiie"(X).. zegt:

maar als je kan regelen dat tony jou helpt met inrijden(omdat jij met je knie zit(I) excuus) en dat je as dan daar kan stallen.. dan heeft die jolien niks te zeggen
want haar tinker hoeft niet meer ingereden te worden.

[=๘۩(F) gєккє ωσυѕѕιє (F)๘۩=] Asra kom op schat:) Jah Viet Lekkere Rozijn:D auto-bericht: janken op bed

waar
zal maandag wendy eens belle

» Anniiie"(X).. zegt:

Dus kijk eerst maaar eens of je wat kan regelen Lachen er is altijd wel een oplossing, wat er ook gebeurd..
Ik heb het toch ook nog gered met vianne hoor:-O het heeft alleen 2/3 jaar geduurt

bij ons gaan de paardjes vrij snel
weet niet hoe het zit met niet ingereden paardjes

» Anniiie"(X).. zegt:

hoe bedoel je?

ze handelen
komt er een koper met goed bod die er wat mee doet issie vot

» Anniiie"(X).. zegt:

Ja dat is bij meeste stallen wel.. áls er ook iemand komt en die bied hoog voor vianne, dan is ze waarschijnlijk ook weg.. want van dat geld kan je altijd weer een ander paardje kopen waar ik wat meer aan heb... Maar voorlopig zet ik haar nog niet in de verkoop hoor;)

drom

» Anniiie"(X).. zegt:

Kijk eerst maar eens of het je lukt wat te regelen met Tony en wendy..

bel maandag wendy wel

» Anniiie"(X).. zegt:

En dan laat je het wel weten he:)

jah doe ik

» Anniiie"(X).. zegt:

komt wel goed suus;9;0

:'(

» Anniiie"(X).. zegt:

Niet te onzeker worden, je moet ergens in geloven.

waarin?

» Anniiie"(X).. zegt:

je moet geloven dat het goed komt, niet te snel denken dat het niet gaat lukken, probeer anders hulp te vragen van mensne in je omgeving

die paardenleu kome me de strot uit
vraag wel of as er mag staan dat tony hem in rijd en dat ik i.p.v 1x in de week die ouwe slof dex rij dat ik op as les van tony krijg

» Anniiie"(X).. zegt:

Jusit suus, Haha!
probeer wat te regelen, ga er voor.. want het gaat je lukken!!
as kan super lopen, en heeft opzich wel aanleg voor springen.. én jij hebt ervaring.. dus komt goed

Jasiáa :^) Marlyn beterschapp(F)! Michelle; bvva(L)!! Maudjée Iloveyou:) An; dankje!(F) zegt:
mja, er zijn toch ook hafs die wél goed kunnen springen..?
of denk je dat je echt neit ver kan komen met As..?
ik ben 20 meisje
ik kan nie meer bij de pony's meedoen dat ten eerste
ten 2de asra zou nooit noooooit zoals mijn vorige paard 1.30 kunnen springen

» Anniiie"(X).. zegt:

neeh dat gaat asra niet lukken, maar suus.. je kan wel prberen met as een hoogte te halen

miskien is over een tijdje NA expo mn twijfel weer weg en me jankbuien, het doet gewoon nogsteeds zeer dat ik VOOR mn ongeluk bij expo mee mocht doen, en nu dat poedersuiker ongeluk en ik ben niks meer

» Anniiie"(X).. zegt:

Het heeft tijd nodig om alles ook te verwerken, en alles een plekje te geven.. En het lijkt me idd ook moeilijk als je met dat gevoel zit..
en je bent nog wel wat hoor suus:) ondanks al deze dingen krijg je wel steeds meer 'wijs' mee over alles, je krijgt meer ervaring.. maar je gaat ook anders tegen dingen opkijken.

» Anniiie"(X).. zegt:

maar suus.. onthoud 1 ding..

jah maar ik ben ook zoveel kwijt door dat ongeluk

» Anniiie"(X).. zegt:

Ja, helaas well:(

ook dingen wat ik wis enzo

» Anniiie"(X).. zegt:

maar, wat ik dus wil zeggen.
probeer dus eerst eens wat te regelen met wendy en tony, en stel dan een doel vast dat je met asra wil bereiken Lachen je legt daar je lat op, en als je eenmaal dat heb gehaald.. ga je proberen om de lat hoger te leggen óf je zegt dan pas of je 'm verkoopt of niet..

ik ga ff kipjes ete lees zo oke pa zuurt

» Anniiie"(X).. zegt:

Is goed hoor Kusje

zo

» Anniiie"(X).. zegt:

je bent erweer:0
Lachen

Anniiie"(X).. zegt:

maar idd, leg een lat op B springen.. Lachen En als je dat bereikt hebt, en je hebt een goed gevoel..
neeh.. niet dat ikk weet.. volgs mij wel in belgie maar niet in nederland

maar anne ik heb nog 1 groot probleem

» Anniiie"(X).. zegt:

vertel meid
je moet lid zijn van een rijvereniging/;
?

ook maar dat was toen die tijd boggelskamp ofzo iets
maar
ik ben 20(!!!!!!!!!!!) dan mag ik nie meer op een pony starten OF ik moet met de paarde mee
maar weet nie of dat mag met hafje
en met me leeftijd

» Anniiie"(X).. zegt:

Ik dacht van wel suus:)
iig, heb er wel eens zien doen.

» Anniiie"(X).. zegt:

w8 zal het ff navragen aan miep;p

oke

» Anniiie"(X).. zegt:

want je ziet wel haflingers enzo bij dressuur
dat mag:D

D:

» Anniiie"(X).. zegt:

Dus suus het lukt je wel:D

mja heb geen trailer, maar heb altijd gezegd dak met as mee wil doen aan oranje concour op die lelijke manege hiero

» Anniiie"(X).. zegt:

Suus, trailer komt nog wel.. Is altijd wel iets te regelen, en anders kijk je je werk of weet ik veel wat lief aan..
Echte vrienden helpen jou wel:)

is waar:)
lucht wel beetje op zo'n gesprek
wedde dak dit stomme gedoe na expo ook heb

» Anniiie"(X).. zegt:

Dan beginnen we weer gewoon van begins af aan.Lachen óf je denkt; as kan het ook, niet zo hoog.. maar het gaat ons lukken;D

Lachen
vink lief
kom je wel na ons eerste concour he;)
doe tog eerst dressuur concourtje

» Anniiie"(X).. zegt:

suus, áls ik tijd etc heb kom ik graag kijken:D
want hengelo is niet zo steenworp afstand.. maar ik kom graag een x kijken suus:D

Haha!
jaah:D
je hebt me goed opgebeurt!
...

volgens mij is dit btw niet het hele gesprek die hij heb opgeslage

Omdat de nieuwe msn zo'n poedersuiker gesprekgeschiedenis heeft kan ik het gesprek van Vieterd en Jasia
niet kopieren, dan word het onleesbaar, en het allemaal goed duidelijk neerzetten duurt me veel te lang!

Viet ook bedankt, jij en anne geloven in as en mij, en dat doet goed.
ik heb die dip nog aardig vaak, had ik toen ik As kocht natuurlijk niet verwacht..

Zoals ik tegen Viet al zei ik KAN asra niet zomaar wegdoen zoals die verwende snotblagen dat wel kunnen, ik hoor er trots op te zijn maar op dit moment ff niet...

Door het gesprek met Anne Jasia en Viet voel ik me weer een stuk beter, en vond het van Jasia ook fijn dat ze vroeg wat er was evenals van EsUm..

blijkbaar heb ik mijn ongeluk nog niet echt een plek kunnen geven, en is de liefde voor springen nog een beetje TE aanwezig..

Ik heb met mezelf en Anne en Viet afgesproken dat ik een lat naar een B parcour leg (op concours dus) en dat ik thuis wel zie hoe hoog we kunnen.

De foto die ik anne en vieterd stuurde was deze trouwens
Afbeelding
en voor de nog onbekenden met dit
over deze schimmel had ik het
Vader Corland, en zo heet deze schimmel nu ook ff omdat we dat zo op het werk doen, zoons en dochters vernoemen naar hun vader (meestal goed bekend in de paardensport)
Afbeelding

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:14

Afbeelding

Viet

Suus, ik heb alles gelezen (wat een lang verhaal Haha!).

Je weet wat ik ervan vind meid!
Als er wat is je kan altijd bij me komen he Ach gut .

Lovers

S_uus

lotteluvah schreef:
Suus, ik heb alles gelezen (wat een lang verhaal Haha!).

Je weet wat ik ervan vind meid!
Als er wat is je kan altijd bij me komen he Ach gut .

Lovers

dank je Viet Lovers
jij ook hiero he Ach gut

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:15

Die schimmel is een leuk paardje suus!

Maar ik als haflingerfanaat zou het wel weten Lachen.

xLariss

Jeutje, wat een verhaal.
Ik begrijp het niet helemaal, maar merk dat je je poedersuiker voelt.
Sterkte dr mee Ach gut

Anseltje

Suusss je weeet het Haha! ik ga nu geen verhaal ophangen, want dat heb ik al gedaan Lachen

En ik vind as eigenlijk best wel veel mooier dan die sKimmel Bloos Lachen

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:17

lotteluvah schreef:
Die schimmel is een leuk paardje suus!

Maar ik als haflingerfanaat zou het wel weten Lachen.

hmhm Lachen das um juist ik hield eerst niet heel erg van een haf fjord of tinker om voor jezelf te hebben weet je, ik vond ze wel leuk om WELEENS te rijden.. tot ik Asra vond, hij was mooi slank enzo, ik zou bijvoorbeeld een ouderwetse haf niet willen hebben, maar erop rijden vink weer leuk ..
als ik nou nooit aan springen begonnen was.. Knipoog

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:17

xLariss schreef:
Jeutje, wat een verhaal.
Ik begrijp het niet helemaal, maar merk dat je je poedersuiker voelt.
Sterkte dr mee Ach gut

denk dat de anderen het je nu beter uit kunnen leggen dan ik
dank je iig

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:18

Anseltje schreef:
Suusss je weeet het Haha! ik ga nu geen verhaal ophangen, want dat heb ik al gedaan Lachen

En ik vind as eigenlijk best wel veel mooier dan die sKimmel Bloos Lachen

hahaha sKimmel Clown
jah As is ook niet lelijk, maar hij heb minder ambitie voor springen...
maar ik moet gewoon kijken waar we kome Lachen

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:18

Afbeelding

Ik zie hier echt een superteam suus!

Wat een lekkere pony heb je Lovers

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:19

en ik heb sowieso niet zon voorkeur voor skimmels Bloos

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:19

lotteluvah schreef:
Afbeelding

Ik zie hier echt een superteam suus!

Wat een lekkere pony heb je Lovers

Dit doe ik jou niet na suus Bloos! niet op sunny, noch op vianne

xLariss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-07 00:20

Schimmels hebben altijd wat Tong uitsteken