Dressuurhaflinger

Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance

Toevoegen aan eigen berichten

Renske_W

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 06:53

Flink geshopt bij equitana.
Ik ben er nog nooit geweest, wie weet over 2 jaar.
Kan ik mooi shoppen voor Olivia. :))

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 08:46

Wij waren na een dag nog niet uitgeshopt en gekeken. Zoveel gezien! Maar voor mijn gevoel nog zoveel meer niet gezien :+ Het is wel een shopwalhalla hihi! (Moet je er wel van houden om de hele dag tussen de standjes door te struinen) Wij hebben halverwege de middag even een wat langere stop op de hoofdtribune gedaan, toen was ook net die show. (Had de tijden al op facebook voorbij zien komen, dus ook een beetje op aangestuurd :D )
Alverman komt alleen vandaag daar. Vrijdags waren het Arktos (Anthony) en Stand Up (Standing Ovation). Stand Up kon echt heel best bewegen, Arktos toonde heel jeugdig in het lopen.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 09:22

Ik kan niet zo goed langs stands struinen. :n
Ik vrees dat ik alles leeg koop. :=
Onder het mom van, ik heb het eigenlijk helemaal niet nodig, maar het is zo leuk, of in dit kleurtje heb ik dat nog helemaal niet. :')
Wat dat betreft heb ik 2 hele grote gaten in mijn handen. _O-

istri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 09:59

Ik wil mij hier ook graag melden ik ben ilse 27 jaar en komt uit de achterhoek. Heb mijn haffie winnie nu anderhalf jaar en al genoeg mee gemaakt. Ook op het punt gestaan haar zo weer op marktplaats te zetten. Het was echt een draak waar ik continu vanaf werd gegooid. Achteraf kwam dit door de omstandigheden op stal ze kregen niks te eten en kwamen bijna niet buiten terwijl dit allemaal was beloofd. Zo zag ze er op het laatst uit.
Afbeelding
niet meer haflinger waardig dus... gelukkig heb ik haar kunnen verhuizen waar ze nu elke dag buiten staat en in de zomer 24/7 op het land. Ook heb ik nu een andere instructrice waar we ons richting op de art2ride methode waardoor ik een hele andere pony terug krijg. Ze word weer relaxt en het vertrouwen groeit weer want oh wat zijn we van ver gekomen. Dit is haar nu

Afbeelding

Vorige week een oefenwedstrijdje gehad nog niet zoals het hoort maar mijn doel was ontspannen door de bak rijden.
Afbeelding

Nu trainen we lekker verder en gaan we weer starten op het haflinger event in uden. Gewoon bij impuls en wie weet in de toekomst gaan we officieel starten

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 11:36

Welkom! Wat een mooie manen heeft je Haf. :D

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 11:40

ik moet weg blijven uit equitana als ik alle foto's zie. Ik zou de hele eskadron stand leeg willen kopen. :+

welkom istri, hij ziet er nu weer goed uit gelukkig.

voor mij zijn wedstrijden ook vooral fijn als trainingsdoel en om te kijken waar je staat. Ik start met mijn andere merrie ook niet heel veel, maar vind het wel fijn om af en toe op wedstrijd weer bevestigd te krijgen dat er vooruitgang in zit.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 13:08

Haha standS bedoel je Loulou :D Waren véél stands met eskadron!
Het is inderdaad het leukst om te gaan met wat geld op zak, en de belofte aan jezelf dat je dat daar eens aan wat minder nuttige dingen te spenderen. Soms mag dat ook best toch? :j

Istri, welkom! Mooie merrie heb je, wat is haar afstamming? Ze doet me heel erg aan ons oude merrie Monica denken!

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 14:27

Vandaag Hafwedstrijd in Leusden gereden. Ging voor m'n gevoel goed. Helaas geen winst

175,5 en 174,5 punten.

Ik ben tevreden, met laden ging stan ervoor de heenweg gelijk in. Terug wou hij niet echt. Maar uit eindelijk ging hij er in.

Verder heb ik zelf met me trailer gereden dus daar al erg trots op!!

Wat ik alleen niet snap, met hafwedstrijden rij ik bijna nooit winst... en tussen de 'normale' wedstrijden rij ik eerder winst...

Maar goed ik wou in juni M1 gaan starten maar verlopig blijf ik nog even in de L2.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 15:18

Mooie haflinger istri! Welkom!

Er zijn heeeeel veel standjes met eskadron. Echt niet normaal.

Ik heb vandaag een heerlijke dag wedstrijd gehad. In de L2 190,5 punten en een eerste plaats en 187 punten in de M1.

Matthijs is twee keer eerste geworden met een monsterscore van 199,5 en 193. Ik ben super trots op hem en Mara <3

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 17:16

Afbeelding
Nog even een fototje van vandaag :) <3

istri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 18:12

maessie schreef:
Haha standS bedoel je Loulou :D Waren véél stands met eskadron!
Het is inderdaad het leukst om te gaan met wat geld op zak, en de belofte aan jezelf dat je dat daar eens aan wat minder nuttige dingen te spenderen. Soms mag dat ook best toch? :j

Istri, welkom! Mooie merrie heb je, wat is haar afstamming? Ze doet me heel erg aan ons oude merrie Monica denken!

Dankje! Helaas weet ik niet wie haar ouders zijn.

Sterrenpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-17 20:20

Wat een mooie punten alle.
Ik heb vandaag ook wedstrijd gehad met me pony nadat ik 4,5jaar geen wedstrijd meer gereden had. De kop is eraf dus hopelijk volgende keer minder spanningen van mijn kant. Met losrijden super fijn gereden maar tijdens de proef zelf stopte ik met rijden maar het was nog nog goed voor 180 en 181 punten.

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 13:04

Wij starten dit weekend weer eens dressuur enkelspan l na een half jaar, heel benieuwd waar we nu staan in de ring.
Afbeelding

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 16:40

de kop is er weer af peelie, nette punten. Gefeliciteerd met je prijs!

Jammer Pluto lover, lekker verder trainen :j daar kan ik niet over meepraten, ik heb nog nooit een koudbloeden wedstrijd gereden :')

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-17 20:48

leuke foto's weer!

gefeliciteerd peelie, knotten staan mooi zo.

jammer pluto, volgende keer beter :)

Mjoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 07:40

Wat een goede resultaten weer afgelopen weekend!
Ik wordt ook weer helemaal blij van dit weertje. Alle paardjes weer lekker zonder dek de weide op! (wel meer poetswerk :+ ) en ook na het werk weer met daglicht kunnen rijden zo fijn! {:} {:}

Janouk, meneer Anton is echt stoer! Maar Janouk kijkt toch ondeugender in het span 8-), haha

A.s zaterdag met Hiske mijn laatste wedstrijd voor haar zwangerschapsverlof. Ik heb het springen toch maar afgemeld, voelde niet goed om met haar een parcoursje te springen.

Afgelopen weekend heb ik met Angelique sinds echt lange tijd (meer dan 6 jaar niet ofzo) onze oude hobby springen opgepakt. We hebben wat lage huppeltjes gesprongen en wat was ze fanatiek. Haha!

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 09:56

Feli Peelie en Sterrenpony!

Spannend Janouk! Komt vast goed.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:07

Wat een goede punten allemaal, gefeliciteerd! *\o/* En Plutolover, volgende keer beter :)

En meneer Anton is echt knap! <3

Leuk he dat springen , Mjoor! Haha

Heeerlijk weertje he, echt genieten! :D
Flicka even lekker gewassen, knap paard <3

Afbeelding
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:12

Lekker he, als ze gewassen zijn.

Ik heb vanmorgen de deken afgegooid bij de paarden. Die staan lekker zonder dek buiten.

Ik heb me aangemeld voor de wedstrijd van 23 april van DAH west. Wie gaat er nog meer?

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 15:17

Ik ga in juni weer starten. Even een pauze.

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 16:38

Oooh ik wordt zo jaloers van al die lange manen. :))
Hoop dat die van Olivia ook lekker door blijven groeien.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 16:57

Renske_W schreef:
Oooh ik wordt zo jaloers van al die lange manen. :))
Hoop dat die van Olivia ook lekker door blijven groeien.

Het is best een gedoe hoor,dat lange haar. Het kan nooit los en anders moet je echt oppassen dat het niet zijn mond in verdwijnd.

Ik kan er bij gods gratie een hengstenvlecht in maken en sinds kort dat ik weet ook die knotten. Maar het is verder eigenlijk helemaal niet handig...

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 18:34

Heelemaal mee eens :Y) _/-\o_ Zit altijd maar in de vlecht haha...

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 19:09

Ik vind die lange manen prachtig, maar zit er bij Spook aan te denken om het weer op sportcoupe lengte te doen. Er zitten zoveel dode punten aan nu, maar ergens vind ik het ook weer zonde om het in te korten. :+

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-17 20:21

Oh heerlijk mooi schoon Flicka! Wou punk deze week ook nog even doen. Is echt nodig :')

Ik vond het ook niet handig, altijd maar in die vlechten en als het los hing hadden we er beide last van en daarbij kwam dat ze zo'n dikke bos heeft dat ik het niet mooi kon vlechten, dus ben nog altijd blij dat ik het eraf geknipt heb :=