[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:09

ga zo naar interhippique even kijken bij een zadel.. ze hadden 1 liggen voor een setprijs voor 159 .. niet mijn type prijsklasse maar kan hem altijd terug brengen als die niet past. :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:22

Nou, ben benieuwd of je wat geschiks gaat vinden, ik ga zo naar mn werk *D

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:44

werkse!
ik ga even naar me oude werk even mn oude baasje pesten }>

horssies111

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 5 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 12:58

Hej liekjje ik heb evt nog wel een oude merano liggen w /3 ijde boom voor mijn haf lag ie net niet mooi meer

Tiso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 13:58

geweldig al die belgen.. wil ooit ook een belg erbij:P:)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 15:25

@horssies111 heb je daar een foto van?

nou weer terug van me oude werk.. even met iedereen gepraat en lekker me baas zitten pesten haha. maar heb wel als straf dat ik voor morgen 11 uur zijn taart kom brengen.. hij houdt van monchou en maakte dat 1x in de maand ofoz voor hem haha en hij mist het zo dus ik ga nu even snel een taart in elkaar gooien voor hem.
vriendin heeft me 2 liefies buiten gegooid en ga ze zo binnen halen! misschien als het goed gaat met me dat ik even op haar belgje mag rijden :)

Silkaay

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:30

Geen nieuws van bij de haf, dat komt pas achter de winter :Y)

xelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:42

Wat een gaaf beest is Truus :D!

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 18:52

Peep loopt totaal niet lekker maar dat komt zeer waarschijnlijk van de hit actief. De hoeven slijten daardoor veel meer en veel sneller maar dat is een proces waar ze doorheen moeten. Kan een paar weekjes duren maar ook een paar maanden. Er moet een reactie naar de hersenen gaan dat ze sneller moeten groeien.

Jullie kletsen veel te veel. Zit op mn mobiel dus ga nu even niet bijlezen.
Ben onderweg naar peepsie, hopelijk valt de file mee haha. Peeps even poetsen en knuffelen en dan mag ze weer naar haar vriendkes en vriendinnetjes in de hit.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:39

Kzou die hoeven voorlopig lekker met rust laten
even niet meer de smid laten komen en als hij komt alleen een beetje laten uitsnijden.. Jade doet trouwes gewoon 3,5 maand zonder smid :P

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 20:47

zal ik maar niet zeggen hoelang dream zonder hoefsmid doet...

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:17

Peep gaat ook helemaal niet naar de smid, heb ik ook nergens gezegd dat ik iets met de hoeven doe.
Zew staat gewoon lekker in de hit en komt er alleen uit om te poetsen. Hiervoor ging peep ook vrijwel nooit naar de smid enkelt als het echt nodig was.

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:18

ik heb eens gekeken naar die hit stallen en vind het best wel lijken op de koeienstallen hier :+
koeien bij ons hebben ook een riem om waardoor hun kaart gelezen word of ze gemolken kunnen worden en gevoerd haha.

harmony12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 21:46

zoo alles weer bijgelezen! :D

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:00

Balen van peeps der hoefjes! Komt vanzelf wel goed joh :)
Liekje, die zadels van interhippique zijn echt baggerslecht! Ik had er ook 1..bleek de boom gebroken te zijn. Joh die bestond uit cola blikjes :')

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:11

haha lekker goedkoop die paardjes die bijna nooit hoeven :P

En tja interhippiq heb ik ook altijd slechte verhalen over gehoord slecht kwaliteit idd
maarja iedereen moet het zelf ondervinden en wie weet hebben sommige wel mazzel en kopen ze er wel een redelijk zadeltje maar zou de gok niet willen nemen... Voor jade komt er denk ik een euroriding of iets dergelijks :j

einde vd maand worden de paardjes door stal ontwormt dus ben benieuwt of ze bij jade nog wat gaan vinden :P Had de vorige keer dat ik hem ontwormt had wel het een en ander gezien...........

Ik heb al het een en ander aan kerstkadoos gekocht hahaha dus ik ben er klaar voor !
Hoop zelf kappersbonnen te krijgen en eventueel wat geld of bv een kruitvat bon..
Voor de poonie heb ik alles dus wat dat betreft hoef ik niks te hebben... Heb vorige keer ook flink wat zakken voer gekocht dus ken een tijd vooruit :)

Christadk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:20

Haha nu al bezig met kerstcadeau's..Leuk hoor!

Ik heb zondag een bolletje mest opgestuurd voor mestonderzoek, is namelijk verplicht op stal. Ben benieuwd of ze wormen heeft..zal wel niet :P

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-11 23:55

hahaha mijn oudere paard had ook nooit wormen

Maar toen ik die veulens kocht hadden ze wel wormen
zag bekant 5 soorten toen ik ze voor de 1e keer ontwormde.................

Ik hoop dat 2012 een fijn paarden jaar word en dat niemand hoeft te verkopen :P

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:02

@marlis: ja laat ze lekker groeien maar dat deed je al! en ze moeten inderdaad even wennen! wel vervelend dat ze nu niet zo lekker loopt !
@jastiehorse: heb er nu 1 gekocht en die ziet er super goed uit! en hij past op 1 van de belgen en nu nog hopen op mariska dan ben ik helemaal blij! kreeg hem voor een koopje mee! *\o/*
@shilady: ja ik hoor ook wel eens slechte verhalen maar mijn vriendin heeft al ruim een jaar plezier van haar zadel en ze hebben bijna nergens extra extra en 19 inch en daar wel :)

nou ik heb dus een zadel gekocht voor mariska! helemaal happy want het is echt een koopje precies wat ik wou uitgeven voor een zadel. Hij is 2x gebruikt door iemand maar die vond hem niet lekker zitten of liggen ofzo.. maar hij ziet er nog prima uit! is alleen een beetje beschadigd door het liggen daar zei ze. Ik hou de bon goed bij en kijken hoelang ik ermee doe! maar ik ben tot nu toe blij want hij lag op de dochter best goed en me vriendin dacht dat die bij mariska beter zou liggen! dus hopen maar! :D
ga nu lekker slapen !

morgen DA voor lely en mijn auto apk hoop ik!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:19

Ik ben benieuwt of je auto erdoorheen komt ;)
suc6 met lely !

haha ja jastie ik kan flink shoppen
heb vandaag dus bij yves rocher besteld dus ben benieuwt maar ze hebben wel hele goede spullen en ik hou er gewoon niet van om met flutkadoos aan te komen...

Mijn vriend wil voor de kerst een adidas vest en nog een singstarspel voor de playstation3
dus denk dat ik die maar ga kopen.. Maar aan de andere kant zit ik eraan te denken om een wedstrijd stang te kopen met gewichten voor het bankdrukken want dan hoeft hij vd winter niet persee naar de sportschool ervoor .. Kost in de winkel 150 euro zoon stang met wedstrijd gewichten maarja ik wil toch wel graag een blije vriend zien hahaha en hij geeft mij ook altijd veel ....

Ik hoop dat we weer een hele koude en witte kerst hebben :D
zit echt met smart te wachten op de horrorwinter want ik wil dat de paarden heel de winter buiten kunnen staan zonder in de blubber te soppen als ze op het land staan :j

Baileysdream

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 00:26

ik wil echt geeen horrorwinter.
ben nu al ziek, laat staan als de horrorwinter begint.. kan dat echt niet hebben met werk en school.. :+

djuulsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 11:22

@Liekje:

Afbeelding

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 12:39

Een hit stal is echt niet te vergelijken met een koeienstal, enkelt dat ze met een chippie eten in een station.

Fijn dat je een zadel heb, peep had ook een zadel van ihp, mooi zadel lag alleen niet meer goed. Nu hard aan het sparen voor een nieuwe.

Peep haar hoeven mogen lekker er aan wennen doormidde van rust. Geen werken voor mn dame :)
We wisten dat ze hier last van zou krijgen en leuk is het niet maar gaat hopelijk snel weer weg :)

Nog tot half 4 werken en dan weekend. Morgen er vroeg uit, lange ronde met de honden, dan naar kyra en erna naar peep. En van kwart over 4 tot ? ? ? Oppassen op mn nichtjes

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 15:42

Liekiej hoe is het gegaan met lely en de auto?
Leuke kat djuulsie :j

Ik zal vd week nog wat fotos maken van jade hij heeft echt dikke billen niet normaal word ook echt geen
sporthaffie denk ik :P
Ben echt blij hoe jade nu staat want toen hij nog in een binnenbox stond hoeste hij vaak..
en nu hij in een buitenbox staat snachts en overdags buiten doet hij dat niet meer dus het is toch beter voor zn gezondheid... Kwa prijs betaal ik toch wel aardig wat geld voor een jong paardje en de opfok zou veel goedkoper zijn maar hij staat zo goed en word helemaal verzorgt dus heb het er toch voor over :j

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-11 16:38

@djuulsie oooh wat is ze al groot zeg! zat vandaag foto's tekijken op me telefoon toen ze nog klein was zoo lief!

nou voor degene die het hebben gevraagd over Lely, helaas !
ze kon het buisje niet vinden via de neus en lely had al een prik gekregen voor de suffigheid maar washeleas niet nodig. Heb andere zalf gekregen voor haar oog en 3 spuitbusjes om haar oog te spoelen dus alleen maar water en die zalf en volgende week komt ze terug voor controle en kijken of het misschien dan wel lukt!
auto is bij de garage en hoop ik zo op te mogen halen want ik wil weer naar stal kijken hoe het met lely is.
gelukkig is die man van stal er en zou even kijken of alles goed ging! maar wil zelf ook graag!