Girlgamer schreef:knabbelgirl schreef:@Tanja: er zat isteren iemand op jou account hier te typen
Dat kan toch niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Girlgamer schreef:knabbelgirl schreef:@Tanja: er zat isteren iemand op jou account hier te typen
Dat kan toch niet?
Dat kan toch niet?
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
haha wattan
Tjel en ik hadden zo'n tijd dat we alle nieuwelingen weg pestenEn toen was er een die een grote bek gaf dus wij helemaal voor van alles en nog wat uitgemaakt
mieske schreef:girlchat11 schreef:ik moet werken... heb geen zin
je nivo word er zo naar beneden gehaald...
pfff. lief doen lief doen lief doen lief doen
lotteluvah schreef:Tjel en ik hadden zo'n tijd dat we alle nieuwelingen weg pestenEn toen was er een die een grote bek gaf dus wij helemaal voor van alles en nog wat uitgemaakt
knabbelgirl schreef:was dat niet een vriendin van anne ofzo?
girlchat11 schreef:mieske schreef:
pfff. lief doen lief doen lief doen lief doen
Tjah het zijn van die typetjes waar ik me samen werk die mensen tokkie nomen terwijl ze het zelf zijn omdat ze zo aso zijn....
girlchat11 schreef:Tjah het zijn van die typetjes waar ik me samen werk die mensen tokkie nomen terwijl ze het zelf zijn omdat ze zo aso zijn....
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:was dat niet een vriendin van anne ofzo?
Nee ver ver daarvoor. Toen waren we echt heel erg.
knabbelgirl schreef:als jij zo geweldig bent sta je er du boven
je zal er perfect tussenpassen
Judibo schreef:
Doet een poging tot de bijlees
mieske schreef:girlchat11 schreef:Tjah het zijn van die typetjes waar ik me samen werk die mensen tokkie nomen terwijl ze het zelf zijn omdat ze zo aso zijn....
Zo bedoelde ik het niet
Ikmoet lief doen lief doen lief doen
knabbelgirl schreef:ik heb het al gedaan
ik ga
doeg
lotteluvah schreef:Pff jullie laten me alleen
Wie was het dan Tanja
Daag Maris
Girlgamer schreef:lotteluvah schreef:Pff jullie laten me alleen
Wie was het dan Tanja
Daag Maris
Een collega van me. Ik was gister aan het werk en dan bok ik op een openbare pc in de kantine