Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Amandie schreef:Amandie schreef:vroeg jij toch ook al eerder in deze topiclotteluvah schreef:Idd, en toen had Eva of Jasia ofzo, een foto geplaatst.
Laat wel weer blijken dat je ook nie terug leest.
Ik heb wel alles bijgelezen
SmeeJ schreef:ann, fotoooo's
xLariss schreef:Op wedstrijd, dr was een haflinger helemaal druk gaan doen in de trailer.
En toen was ie gaan stijgeren en op z'n rug voor de stang beland, met z'n benen om het halstertouw gewikkeld.
Echt zo eng, ik schrok me dood, en hij spartelen en zo, iedereen vet stinkmodder om hem terug te duwen. Beest nog banger.
Toen zei m'n vader; HIJ HEEFT EEN PANIEK HAAK JONGENS en toen trokken ze hem los. en toen kwam ie door het voordeurtje dr uit
Echt zo zielig.
Anseltje schreef:Heb ik jullie de schrik opgewekt met mijn zinn?
xLariss schreef:Op wedstrijd, dr was een haflinger helemaal druk gaan doen in de trailer.
En toen was ie gaan stijgeren en op z'n rug voor de stang beland, met z'n benen om het halstertouw gewikkeld.
Echt zo eng, ik schrok me dood, en hij spartelen en zo, iedereen vet stinkmodder om hem terug te duwen. Beest nog banger.
Toen zei m'n vader; HIJ HEEFT EEN PANIEK HAAK JONGENS en toen trokken ze hem los. en toen kwam ie door het voordeurtje dr uit
Echt zo zielig.
Jotee schreef:xLariss schreef:Op wedstrijd, dr was een haflinger helemaal druk gaan doen in de trailer.
Echt zo zielig.
OMG. Zulke dingen moet ik dus ech tniet zien he. Daar kan ik nachten van wakker liggen.
mieske schreef:xLariss schreef:Op wedstrijd, dr was een haflinger helemaal druk gaan doen in de trailer.
Echt zo zielig.
Door het voordeurtje
Naomi_Haffie schreef:whoee laris, dan zou je toch even heel erg schrikken als dat je eigen pony zou zijn