na een hele lange tijd weer eens hier in het topic,
erg lang geleden voor my
Ben erg druk en niet zoveel meer op bokt,
maar gaat alles goed met ujullie en de pony's ?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Trouwens nog niet vergiftigd 
Kyrseltje schreef:Gosamme lieve zeg..
Moeder loopt weer te zeiken over dat de paarden niet elke dag o pstal moeten omdat het teveel vlas kost. En dan zit ik dalijk met hektor die een super dikke wintervacht heeft, maar nee dat maakt haar verdomme geen zak uit!
Christus man, ze weet hoeveel het kost, ze loopt alsmaar te zeuren, het is altijd bezeunigen op de paarden, terwijl ze andere troep koopt die nergens op slaan..

JoDy1991 schreef:whaha hip,,
moet je opnemen

Kyrseltje schreef:Gosamme lieve zeg..
Moeder loopt weer te zeiken over dat de paarden niet elke dag o pstal moeten omdat het teveel vlas kost. En dan zit ik dalijk met hektor die een super dikke wintervacht heeft, maar nee dat maakt haar verdomme geen zak uit!
Christus man, ze weet hoeveel het kost, ze loopt alsmaar te zeuren, het is altijd bezeunigen op de paarden, terwijl ze andere troep koopt die nergens op slaan..
Net alsof zei het leuk vind om in de winter zonder warm bedje te slapen
Kyrseltje schreef:hij staat overdag gewoon buiten, alleen 's nachts binnen..
Hilde_q schreef:Kyrseltje schreef:Gosamme lieve zeg..
Balen zegNet alsof zei het leuk vind om in de winter zonder warm bedje te slapen
TjelleBieb schreef:JoDy1991 schreef:whaha hip,,
moet je opnemen
Looooooool, dan schaam ik me dood.
Jostiband nummero 2.
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:hij staat overdag gewoon buiten, alleen 's nachts binnen..
Dan vind ik het geen probleem?
? 
Kyrseltje schreef:Tja, leg dat mijn ma maar uit..
Babsie_Flash schreef:ik heb zin in een pannenkoek...
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Tja, leg dat mijn ma maar uit..
Dan haal jij haar dekens weg elke avond.
Die zijn daar zoo lekker !! 
En dan opnieuw