suusiejj schreef:en noe lup ie vot
haha ik rook nog mee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:en noe lup ie vot
Jasia schreef:Suus, heb je dan tips voor mij?
Anneloes denkt dat ze ook over de hindernis kan zónder haar benen op te tillen..
Ze heeft nog nooit gesprongen, maar zou het haar graag leren. Of is dat nu te laat..?
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:GaaadverHorsii_mine schreef:Inderdaadmaar ik ben verslaaft
hoe kun je verslaafd zijn aan iets wat je vies vind
Naomi_Haffie schreef:suusiejj schreef:ooh ik wel , als ik de kans weer krijg sping ik zekerheb met flitz vaak de 1,20 gesprongen
GEWELDIG
ik ben niet z'n super spring held . bang dat ik val , ik spring wel hoor ik vind het best leuk. ; alleen op de manege springen we bijna niet , ; maar bij haffie komen binnenkort de balken weer van boven de schuur , die moet die man zelf eraf halen , ik ben er veel te klein voor om die balken eraf te halen
Naomi_Haffie schreef:ik ben niet z'n super spring held . bang dat ik val , ik spring wel hoor ik vind het best leuk. ; alleen op de manege springen we bijna niet , ; maar bij haffie komen binnenkort de balken weer van boven de schuur , die moet die man zelf eraf halen , ik ben er veel te klein voor om die balken eraf te halen
Kyrseltje schreef:Uhm, en nou in nederlands zodat ik het snap..?
Naomi_Haffie schreef:op de manege springen we 1 x in de 3 maanden ofzo [ dus heel weinig ]
bij haffie sheb ik nog nooit gesprongen.
de balken hangen daar hoog in de schuur en daar kan ik niet bij
dus dan moet die man ze voor mij er even afhalen,
suusiejj schreef:Naomi_Haffie schreef:op de manege springen we 1 x in de 3 maanden ofzo [ dus heel weinig ]
bij haffie sheb ik nog nooit gesprongen.
de balken hangen daar hoog in de schuur en daar kan ik niet bij
dus dan moet die man ze voor mij er even afhalen,
aaaaaaaaaaah
Jasia schreef:Hmm Suus dat zal niet lukken, ik ben niet zo sterk![]()
Uhm balkjes lopen doet ze goed, ze "veert" echt over de balkjes heen..
Ik wilde haar dus laten vrijspringen, maar dat deed ze niet goed.. Ze ging er liever langs of doorheen .. Misschien als ik erop zit dat ze het beter doet, maar ik dacht dat het voor haar makkelijker was zónder iemand op haar rug..
Naomi_Haffie schreef:en ja ze heet echt haffieik heb d'r naam niet verzonnen hoor
Horsii_mine schreef:Maar.. Weetje wat het zielige is?.. Ik heb nog NOOIT met Wairan gesprongen.. Met mijn eigen pony spring ik trouwens wel heel vaakDe 1 meter raken we makkelijk overheen
Jasia schreef:Suus, jij moet mij springles gaan geven
&& Esmee! Jij moet meedoen aan Idols
Horsii_mine schreef:Edit: Zoo Suus, Hoge sprong!
Jasia schreef:Uh in Bergen op Zoom
Is maar 2 uur rijden vanaf Hengelo..![]()