Zo ik had een heleboel bij te lezen en hier dan ook mijn reacties (schrik niet haha):
Zag een nieuwe voorbij komen, welkom en leuke haf heb je zeg!
Ook een heel deel over ijzers.. Katja staat op blote voetjes en dan gaat tot nu toe prima. Donderdag komt de hoefsmid, kan ik er helaas weer niet bij zijn omdat ik naar Grunn moet..
Mijn vorige verzorgpaard had ik tijdens het buitenseizoen op ijzers, omdat ik dan regelmatig buitenconcoursen reed..
Oeh marble nails, dat heb ik ook ooit geprobeerd.. Lees: ernstig mislukt haha.. Alles zat er ook onder
Jona welkom! Leuke haf hoor! Hoe gaat het zadelmak maken?
Wat een boel leuke foto's in de sneeuw alweer, mooi hoor!
Idd Roxylove even je best doen, je diploma halen is wel belangrijk! Heb ook 7 jaar over mijn havo gedaan en wat heb ik nu een spijt dat ik er toen zo met de pet naar gooide..
Zo Line die deken knalt wel van het scherm, haha..
Freya, jouw pupje is echt superschattig!!
Wow wat is Sem al een grote hond geworden zeg! Hij mag bijna de naam pup nie meer dragen :p
Welkom Kim, wat een mooie haf heb jij!
Ohh wat een leuk idee Peelie om die meisjes les te gaan geven, dan kun je ook gauw zelf bepalen wanneer ze er klaar voor zijn om eens een keertje alleen te rijden!
Jeetje Peelie wat een naar gevoel moet dat geven.. Heb zelf ook in een klas gezeten met mensen die 2 a 3 jaar jonger waren en dat zijn nooit echte vrienden geworden.. Ik had dan wel het geluk dat ik buiten school om wel vrienden had en nog steeds heb en sinds ik met Mervyn ga is de vriendengroep behoorlijk uitgebreid
Hoop voor jou dat je ook snel weer vrienden zult krijgen/maken, maar hoe.. sja ik weet t helaas nie..
Whaha die Nib, even sinterklaas en de pieten pesten.. Daar zijn zeker niet toevallig foto's van gemaakt?
Leuke foto's van Peeps in de sneeuw, ziet er idd een stuk beter uit nu!
Katja heeft nu ook even vakantie, bak is bevroren met een lading sneeuw erop.. Dan durf ik er niet in te rijden hoor
Komt mij wat dat betreft ook wel even goed uit, moet een boel heen en weer reizen op moment voor die nieuwe baan! Gisteren de inschrijving gehad en dan woensdag een rondleiding, vrijdag een communicatietraining en dan de woensdag erop beginnen met de 'opleiding'.
Hoop dan ook Katja volgende week zaterdag te kunnen verhuizen
Zelf dinsdag al mijn spulletjes al meenemen deze kant op..
Wel zin om aan de nieuwe baan te beginnen, maar niet leuk dat mn vriend dan zover weg zit en we elkaar zo weinig gaan zien
Maar ja, das ook maar tijdelijk gelukkig!
Zal morgen nog even wat leuke foto's van Katja uploaden en plaatsen!
Nu even de weg op glibberen, gezellie op visite bij vrienden, zijn nu in de buurt