Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
naomimak schreef:sorry dat ik er niet zo vaak ben
moest vandaag hele dag oppassen net terug en ook net nog les gegeven
ik praat ook nooit zo veel hier in om dat ik niet zo heel veel biezodnere dingen mee maak kwa paarden dan
beetje zin loos om steeds neer tezetten dat het goed ging
en ik hoop ook niet zo heel veel tijd met al die paarden doen en zo
en school zo meteen er nog is bij
morgen gaan we met diantha naar ermelo toe
nationale NRPS :p
kimmetje01 schreef:Peelie, komt je paard bij een fokkerij vandaan of particulier?
Madeira_ schreef:Hey allemaal
Vanmiddag bij de chirurg geweest; ik moet geopereerd worden omdat mijn meniscus het anders gaat begeven (doordat ik steeds door mijn knie zak). Vanmiddag wel even een traantje gelaten en voel me ene kant blij; operatie, en daarna geen pijn meer. Andere kant; 9 (!!!) maanden herstel... pff.
Sorry dus dat ik niet heb bijgelezen
ThornForest schreef:Ja mijn zadel ligt goed. Is nieuw zadel en grondig nagekeken. Ruiter is niet zwaar, ik denk zo'n 55 kilo 1x blazen en ze ligt om. Maar hij doet het ook zo uit het niets. Hij is de hele tijd onstappen en het gaat goed en ze legt iets meer been aan en hij bokt als een idioot! Onder het bokken is hij ook niet gespannen en zodra je er van af bent gevallen is het goed. Doet hij niks meer en ga je er daarna weer op doet hij ook helemaal niks alsof er niks gebeurd is. Ik snap er echt helemaal niks van! Wist ik maar waarom hij dat deed.
Madeira, maakt niet uit dat je niet bij hebt gelezen. Wel lekker inderdaad dat je na de operatie van de pijn af bent maar balen dat het 9 maanden duurt om te revalideren.
ThornForest schreef:Pff.. ik moet nog 5 nuttige berichten plaatsen voordat ik onder deze naam overal kan reageren. Switch nu nog steeds van naam want in dit topic kan ik onder deze naam reageren maar in het andere topic kan ik niet met deze naam reageren omdat ik nog niet genoeg nuttige tips heb gegeven. Ik hoop dat ik na vandaag alleen deze naam kan gebruiken.
ThornForest schreef:Pff.. ik moet nog 5 nuttige berichten plaatsen voordat ik onder deze naam overal kan reageren. Switch nu nog steeds van naam want in dit topic kan ik onder deze naam reageren maar in het andere topic kan ik niet met deze naam reageren omdat ik nog niet genoeg nuttige tips heb gegeven. Ik hoop dat ik na vandaag alleen deze naam kan gebruiken.
Hinke schreef:muppetmayo schreef:Zal ik maar even een verslagje tikkenFoto's komen er aan!
We gingen iets later weg dan gepland, want zoals jullie misschien wel gehoord hebben lag er olie op het wegdek van de a20. Ik was 1 van de 1e auto's die erachter kwam.. Er stond een groepje auto's compleet met politie langs de vluchtstrook. Dus ik denk nog, goh, kettingbotsing.
Voor me gaat het mis met 2 auto's, ik zie het mis gaan dus ik rem... en ik rem dus niet maar glij door! Nog een keer remmen, en nog een keer en nog een keer..... Geen reactie, alleen de abs aan.. Ik in een fractie mn alarmlichten aan weten te doen, op 1 of andere manier mn auto toch nog op de baan ernaast gekregen, wat echt precies pastte (lang leve de slipcursus van laatst) en ik zie zo mn achterligger op mijn voorganger van net knallen. Ff shakeydus eventjes mn tuut langs de kant gezet.
De reis met trailer ging voorspoedig. Daar aangekomen liep Kebab eigenlijk zo mee naar de trailer, en zo op de trailer. Vastgezet, en toen had hij zoiets van hey maar dit is niet tof, boos trappelen met zn voorbeentje hihi. Totdat hij het hooi voor zich zag, en is toen braaf gaan eten.
Paspoortje enzo gekregen, nog een contractje getekend dat hun de 1e zijn die ik bel mocht hij ooit weggaan, en gaan rijden. We hebben hem de hele weg niet gehoord! Zelfs toen we even zijn gestopt bij het tankstation om iets te eten te halen, en we even door het kiertje bij het zeiltje keken, niks aan het handje.
Eenmaal op bestemming Daimy uit de groep gehaald, en in het achterland gezet, snel gevolgd door Kebab. Ze hebben 10 minuutjes rondjes achter elkaar aangerend. Nouja, Daims vooral achter kebab aan. Hij vond hem reuze interessant!
Na ongeveer een kwartiertje stonden ze rustig naast elkaar te eten. En ik ben helemaal blij hihi.
Volgens mij is het een match
Hinke wat fijn
Dat klinkt heftig. Maar geen schade dus? Heb je zelf gereden met de trailer? Ben erg benieuwd naar je foto's. Is kebab een beetje lief voor daims?
@peelie: ja iddHad niet verwacht dat het zo goed zou gaan. Ben er heel blij mee. Enige nadeel is dat als ik elke week ga lessen me dat per maand 80 euro kost (per les 20 euro) maar moet maar ff kijken hoe ik dat ga doen.
Citaat:Dat is super voor je! Ik was ook blij eerste priveles
Liep eindelijk eens hoe ik wou
Ken je gevoel dus
Ja als je de lessen fijn vind, zeker doorgaan dan
Ja en eigenlijk was het niet eens ankie die zoveel beter liep. Het was vooral ook mijn eigen zit. Ik zit er nl standaard op als de klokkenluider van notredameen hoewel ik dat zelf wel doorheb ga ik altijd zo zitten, maar in de les vandaag heb ik voor het eerst eens goed gezeten
![]()
@arweyn: wat vervelend dat je haf zo hard in de mond is! Wat zegt je lesgever er van? Mooie fotos verder.
@peelie: je bedoelt de marquis hoefschoenen? Dat is met een soort luchtpomp systeem toch? Mijn hoefschoenen zijn 210 euro en vind ik wel erg goed, maar dus geen kalkoengaten.