muppetmayo schreef:Hier alles goed Hinke, met jou?
Zag dat Ankie nu wat verder weg staat? Hoe is het nu met haar?
Met Daims is alles nog steeds hetzelfde, met Kebab ook overigens. Met die bevroren bak zijn we dus nog niks verder gegaan, en is meneer Daims weer terug bij af qua spier

Tes, tnx

Lol
Ga je straks wel weer verder met rijden? Ankie heeft ook geen spier, maar dat had ze al niet dus dat maakt niet uit
Gaat goed met ankie maar ik zal morgen weer zien hoe ze het maakt
Stond je nu op een andere stal, of sta je nog steeds op je oude stal?
Liiisaaa schreef:Ja Nibbit kan barrelen..
Ooh vandaag gingen we met z'n 3en barrelen en ging super goed totdat.. ^^
Nibbit kwam naast Nikki (een grote merrie) en Nibbit deed echt niks, en Nikki had zoiets van ik mag jou niet! Dus die piept en bokt achteruit volop op m'n bovenbeen -_- Fijn XD
Nou ik van Nibbit af en ik had echt heel veel pijn en ik liep enorm mank.. En nouja nu heb ik een hoefafdruk op m'n been en een regenboogkleurenbeen en enorm veel pijn! XD
Maarja, vakantie is toch bijna voorbij..
Pijnlijk... Heeft mn zus ook eens gehad jaren geleden, en die heeft er nu nog steeds een groot litteken van. Wat zei je tegen de ruiter van die haflinger? Wist je dat die haflinger schopte? Wel balen hoor..
@joopie: hopen dat je bach therapie helpt. Zelf geloof ik er niet zo in, maar goed, als het bij jezelf helpt waarom dan niet bij werner proberen.
@prissey: van wie is die cursus? Gothic_TeZZy schreef:Hof van Saksen, Nooitgedacht
Zijn we 2 jaar geleden ook al geweest.. We gaan dan ook lekker shoppen in Drachten *heeft me mams d'r studietijd gewoont*, Groningen, Assen en Roden *heeft me ma dichtbij gewoont*
Heerlijk shoppen daar in 't noorden!
Shoppen in drachten? Zoveel winkels zijn daar toch niet? Ik ga er ook wel eens winkelen maar dan hebben we in 2 uurtjes alle winkels gehad
Morgen gaat ankie meteen ff naar de tandarts
Zal mn vader wel weer gaan klagen dat het zo duur is en onnodig aangezien ik toch zo weinig rij
Tis wel waar dat ankie vaker naar de tandarts gaat dan ikzelf, maar paarden kunnen het niet tegen je zeggen als ze ergens last van hebben
Of ben ik nu raar dat ik haar elk jaar door de tandarts laat controleren?