Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:
met ze alle
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:
en dit was 't cadootje van mij voor roos
Jou kopprachtig git
HAFxGEK schreef:
en nog even zonder zadel, wat was die weer nat
SmeeJ schreef:nou, ze vonden dat ik niet genoeg inzet enzo had bij stage.
En me mentor zei wel, ik was meer het type 'penny' dan echt hardwerken enzo.
Pff, een 5 voor de stage, Kijk, ik durfde gewoon niet veel te vragen enzo.
Telkens vragen; kan ik nog wat doen etc
Roma_4ever schreef:mijn leven word gewoon geterroriseerd door dat wijf van frans echt.. ik hou me al een jaar !!! in trek dit gewoon niet langer meer volgende week gesprek met de conrector. want ik ga niet nog 1 les weer naar dan mens die . ik ben niet gek. vorige week zei ze ik vind het zo jammer dat je geen kinderen meer mag slaan in het ondewijs ..nou dan dan je ook slik... loopt me de hele les te vertellen hoe slecht ik en mijn vriendin zijn en dat het niet goed met mijn cijfers voor frans gaat. toen kon ik me gewoon neit meer inhouden en riep goooh hoe zal dat toch ook komen he ! zei ja dat weet ik niet . ik nou dan moet u daar maar eens goed over nagaandenken.
ik moet nu bij haar aan het bureau zitten nou de groeten mij ziet ze niet weer ben natuurlijk niet gek ! stikt dr maar in met dr frans dat kies ik toch niet volgend jaar . moet toch niet het risico lopen dat ik haar dan weer heb zeg
biancailona schreef:hier is mijn nieuwe aanwinst de bosal
[img]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/mx5mazd a/bokt1.jpg[/img]
[img]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/mx5mazd a/bokt3.jpg[/img]
[img]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/mx5maz da/bokt.jpg[/img]
moet toegeven, ze had geen zin in foto's, vervelend baasje, wou ze zo graag weer laten zien pfff dacht ze.
Naomi_Haffie schreef:leuke foto's zeg !
esmee en yvank , dadt is echt superkut zeg : S !!
net naar stal geweest, haffie deed goed d'r besteerst half uurtje gelongeert, en toen heeft zusje even zonder zadel en hoofdstel , [ alleen halster ] gestapt en af en toe gedraaft
en , nu wou ik t vragen, wastie er nietword gewoon niet goed vn mezelf
HAFxGEK schreef:weetje
Ik zat net aan tafel, zegt m'n vader: Volgens mij moet je nodig weer eens naar de kapper. Terwijl ik Afgelopen week nog ben geweest!! Klinkt misschien grappig, maar hoe meer ik er over na denk, hoe mee rik er mee zit. Hij ziet niet eens dat ik m'n haar heb geknipt terwijl er zo'n 10 centimeter af is!
Gisteren ook, hadden we 't over school, hij wist niet eens meer zeker in welke klas ik zat.. en ook niet dat ik dit jaar profielkeuze moest doen..
Serieus, hij weet niks over me.. hij is er ook nooit, en 't is net als of mijn stiefmoeder (tenminste zo doet ze) m'ne echte moeder is. Zij regelt alles voor me! Als ik is een x m'n vaderbel, om iets te vragen hhoe laat ik thuis ben. Zeurt ze gelijk dat ik niet hem moet bellen maar haar! ze is m'n moeder niet
Zo dat moest er even uit. Hoop dat jullie 't ene beetje snappen.
Anseltje schreef:Jemig Gitt, dat is ook niet leuk meer
Lijkt me idd vervelend als je vader zo doet. Hoop dat het snel toch weer beter gaat tussen jullie?
en misschien met ze prate?
HAFxGEK schreef:Anseltje schreef:Jemig Gitt, dat is ook niet leuk meer
Lijkt me idd vervelend als je vader zo doet. Hoop dat het snel toch weer beter gaat tussen jullie?
en misschien met ze prate?
Praten hebben we al gedaan, nouja ik tijdens het fietsen met m'n vader tot huilens toe.. (er gebeurd namelijk veel meer nog met m'n stiefmoeder) Nouja, dat werd dus ik alleen praten met haar.. m'n vader zat gewoon achter de comp (andere kamer) en m'n stiefmoeder vond dat ik me aanstelde en dat er allemaal rare dingen door me hoofd gingen omdat ik in de puberteit zat..
't heeft niks geholpen.. Ookal zeg ik tegen m'n vader van wel.. Om hem niet teleur te stellen, en omdat ik ander weer een knalboze stief moeder op m'n dak heb..
Anseltje schreef:Nou wat ik dus wou vertellen
Ik wordt lichtelijk aan steeds slechtziender
Omdat ik dus steeds vaker op de pc zit(en dan voornamelijk bokt) gaan mn ogen steeds slechter doen.
Dingen wat ik moet lezen worden steeds waziger, ik kan steeds moeilijker diepte zien, en als ik van ver naar dichtbij kijk gaat ook steeds moeilijker
Baal er verschrikkelijk van, want eerst had ik altijd super goeie ogen.
Naomi_Haffie schreef:ik ga geen briefje geven, vind ik te onpersoonlijk; bellen durf ik al helemaal niet
[ en ik denk nog steeds dat hun telefoon eruit ligt aangezien de kinderen nog steeds niet op msn zijn geweest, hun hebben telefoon internet kabelv verbinding
]
Anseltje schreef:HAFxGEK schreef:Praten hebben we al gedaan, nouja ik tijdens het fietsen met m'n vader tot huilens toe.. (er gebeurd namelijk veel meer nog met m'n stiefmoeder) Nouja, dat werd dus ik alleen praten met haar.. m'n vader zat gewoon achter de comp (andere kamer) en m'n stiefmoeder vond dat ik me aanstelde en dat er allemaal rare dingen door me hoofd gingen omdat ik in de puberteit zat..
't heeft niks geholpen.. Ookal zeg ik tegen m'n vader van wel.. Om hem niet teleur te stellen, en omdat ik ander weer een knalboze stief moeder op m'n dak heb..
Meisje. dit is niet leuk meer johIk vind het sowieso banketstaaf als andere mensen zeggen dat jeje aanstelt terwijl je het echt meent. Gelukkig heb ik zoiets nog nooit met pa gehad..