[HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Viet

Re: [HK]Haflingergekken halen misschien nu de winter? [Deel 12]

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:47

BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAABS IK SMEEEEEK JE! Huilen van het lachen

Anseltje

HAFxGEK schreef:
Afbeelding

met ze alle Lachen

Lovers

Gitt

Vertel ann! Bloos!

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:48

Anseltje schreef:
HAFxGEK schreef:
Afbeelding
en dit was 't cadootje van mij voor roos Lachen

Jou kop ROFL prachtig git Huilen van het lachen

Mooi he Vork

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:49

HAFxGEK schreef:
Afbeelding
en nog even zonder zadel, wat was die weer nat Huilen van het lachen

Weet je hoe leuk stell jullie zijn Lovers

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:50

SmeeJ schreef:
nou, ze vonden dat ik niet genoeg inzet enzo had bij stage.
En me mentor zei wel, ik was meer het type 'penny Verward' dan echt hardwerken enzo.
Pff, een 5 voor de stage, Kijk, ik durfde gewoon niet veel te vragen enzo.
Telkens vragen; kan ik nog wat doen etc Scheve mond

Jemig da's mooii klote Boos! Maar je bent helemaal geen penny Bloos! ja alleen met die haf van je, maar dat is iedereen xD

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:50

leuke foto's zeg !

esmee en yvank , dadt is echt superkut zeg : S !!

net naar stal geweest, haffie deed goed d'r best Lachen eerst half uurtje gelongeert, en toen heeft zusje even zonder zadel en hoofdstel , [ alleen halster ] gestapt en af en toe gedraaft Lachen
en , nu wou ik t vragen, wastie er niet Scheve mond word gewoon niet goed vn mezelf Bloos!

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:52

Roma_4ever schreef:
mijn leven word gewoon geterroriseerd door dat wijf van frans echt.. ik hou me al een jaar !!! in trek dit gewoon niet langer meer volgende week gesprek met de conrector. want ik ga niet nog 1 les weer naar dan mens die . ik ben niet gek. vorige week zei ze ik vind het zo jammer dat je geen kinderen meer mag slaan in het ondewijs .. Wow! nou dan dan je ook slik... loopt me de hele les te vertellen hoe slecht ik en mijn vriendin zijn en dat het niet goed met mijn cijfers voor frans gaat. toen kon ik me gewoon neit meer inhouden en riep goooh hoe zal dat toch ook komen he ! zei ja dat weet ik niet . ik nou dan moet u daar maar eens goed over nagaandenken.

ik moet nu bij haar aan het bureau zitten nou de groeten mij ziet ze niet weer ben natuurlijk niet gek ! stikt dr maar in met dr frans dat kies ik toch niet volgend jaar . moet toch niet het risico lopen dat ik haar dan weer heb zeg

Goed dat je ff bent uitgevallen joh, dan is dat wijf ook ff op dr nummer gezet. Ik zou ook niet meer naar die les gaan als ik zo lees, helemaal niet als die lerares hele les zit te vertellen hoe slecht jullie wel niet zijn Verward Dat is een motivatie zeg Ziek ik dacht dat het een lerares was, geen afkraker Verward
Mooi klote Boos!

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:53

biancailona schreef:
hier is mijn nieuwe aanwinst de bosal

[img]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/mx5mazd a/bokt1.jpg[/img]

[img]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/mx5mazd a/bokt3.jpg[/img]

[img]http://i268.photobucket.com/albums/jj8/mx5maz da/bokt.jpg[/img]

moet toegeven, ze had geen zin in foto's, vervelend baasje, wou ze zo graag weer laten zien pfff dacht ze.

Owkeej.. ben ik nou scheel of heb je zo'een niet al? Vork
wel mooi dingetje Ja

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:53

weetje Bloos!
Ik zat net aan tafel, zegt m'n vader: Volgens mij moet je nodig weer eens naar de kapper. Terwijl ik Afgelopen week nog ben geweest!! Klinkt misschien grappig, maar hoe meer ik er over na denk, hoe mee rik er mee zit. Hij ziet niet eens dat ik m'n haar heb geknipt terwijl er zo'n 10 centimeter af is!
Gisteren ook, hadden we 't over school, hij wist niet eens meer zeker in welke klas ik zat.. en ook niet dat ik dit jaar profielkeuze moest doen.. Scheve mond
Serieus, hij weet niks over me.. hij is er ook nooit, en 't is net als of mijn stiefmoeder (tenminste zo doet ze) m'ne echte moeder is. Zij regelt alles voor me! Als ik is een x m'n vaderbel, om iets te vragen hhoe laat ik thuis ben. Zeurt ze gelijk dat ik niet hem moet bellen maar haar! ze is m'n moeder niet Boos!
Zo dat moest er even uit. Hoop dat jullie 't ene beetje snappen.

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:55

Jemig Gitt, dat is ook niet leuk meer Ach gut
Lijkt me idd vervelend als je vader zo doet. Hoop dat het snel toch weer beter gaat tussen jullie?
en misschien met ze prate?

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:56

Nou wat ik dus moet vertellen.. En dat is echt heel stom Bloos

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:56

Naomi_Haffie schreef:
leuke foto's zeg !

esmee en yvank , dadt is echt superkut zeg : S !!

net naar stal geweest, haffie deed goed d'r best Lachen eerst half uurtje gelongeert, en toen heeft zusje even zonder zadel en hoofdstel , [ alleen halster ] gestapt en af en toe gedraaft Lachen
en , nu wou ik t vragen, wastie er niet Scheve mond word gewoon niet goed vn mezelf Bloos!

briefje

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:57

Of bel 'm anders even naomi Lachen

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:58

HAFxGEK schreef:
weetje Bloos!
Ik zat net aan tafel, zegt m'n vader: Volgens mij moet je nodig weer eens naar de kapper. Terwijl ik Afgelopen week nog ben geweest!! Klinkt misschien grappig, maar hoe meer ik er over na denk, hoe mee rik er mee zit. Hij ziet niet eens dat ik m'n haar heb geknipt terwijl er zo'n 10 centimeter af is!
Gisteren ook, hadden we 't over school, hij wist niet eens meer zeker in welke klas ik zat.. en ook niet dat ik dit jaar profielkeuze moest doen.. Scheve mond
Serieus, hij weet niks over me.. hij is er ook nooit, en 't is net als of mijn stiefmoeder (tenminste zo doet ze) m'ne echte moeder is. Zij regelt alles voor me! Als ik is een x m'n vaderbel, om iets te vragen hhoe laat ik thuis ben. Zeurt ze gelijk dat ik niet hem moet bellen maar haar! ze is m'n moeder niet Boos!
Zo dat moest er even uit. Hoop dat jullie 't ene beetje snappen.

he bah gitt toch! stomme mensen!

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:59

Anseltje schreef:
Lijkt me idd vervelend als je vader zo doet. Hoop dat het snel toch weer beter gaat tussen jullie?

Praten hebben we al gedaan, nouja ik tijdens het fietsen met m'n vader tot huilens toe.. (er gebeurd namelijk veel meer nog met m'n stiefmoeder) Nouja, dat werd dus ik alleen praten met haar.. m'n vader zat gewoon achter de comp (andere kamer) en m'n stiefmoeder vond dat ik me aanstelde en dat er allemaal rare dingen door me hoofd gingen omdat ik in de puberteit zat..
't heeft niks geholpen.. Ookal zeg ik tegen m'n vader van wel.. Om hem niet teleur te stellen, en omdat ik ander weer een knalboze stief moeder op m'n dak heb..

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 21:59

Nou wat ik dus wou vertellen Vork

Ik wordt lichtelijk aan steeds slechtziender Boos!
Omdat ik dus steeds vaker op de pc zit(en dan voornamelijk bokt) gaan mn ogen steeds slechter doen.
Dingen wat ik moet lezen worden steeds waziger, ik kan steeds moeilijker diepte zien, en als ik van ver naar dichtbij kijk gaat ook steeds moeilijker Boos!
Baal er verschrikkelijk van, want eerst had ik altijd super goeie ogen. Verdrietig

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:00

weetje emm, 9 maart heb jij dat laurens v Lieren gedoe en de dag erna ben ik jarig Haha!

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:00

haha oke Tong uitsteken makkelijk te onthouden

Anseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:01

HAFxGEK schreef:
Anseltje schreef:

Praten hebben we al gedaan, nouja ik tijdens het fietsen met m'n vader tot huilens toe.. (er gebeurd namelijk veel meer nog met m'n stiefmoeder) Nouja, dat werd dus ik alleen praten met haar.. m'n vader zat gewoon achter de comp (andere kamer) en m'n stiefmoeder vond dat ik me aanstelde en dat er allemaal rare dingen door me hoofd gingen omdat ik in de puberteit zat..
't heeft niks geholpen.. Ookal zeg ik tegen m'n vader van wel.. Om hem niet teleur te stellen, en omdat ik ander weer een knalboze stief moeder op m'n dak heb..

Meisje. dit is niet leuk meer joh Boos! Ik vind het sowieso banketstaaf als andere mensen zeggen dat jeje aanstelt terwijl je het echt meent. Gelukkig heb ik zoiets nog nooit met pa gehad..
Ach gut

Naomi_Haffie

ik ga geen briefje geven, vind ik te onpersoonlijk Knipoog ; bellen durf ik al helemaal niet Clown [ en ik denk nog steeds dat hun telefoon eruit ligt aangezien de kinderen nog steeds niet op msn zijn geweest, hun hebben telefoon internet kabelv verbinding Knipoog ]

Gitt

Anseltje schreef:
Nou wat ik dus wou vertellen Vork

Ik wordt lichtelijk aan steeds slechtziender Boos!
Omdat ik dus steeds vaker op de pc zit(en dan voornamelijk bokt) gaan mn ogen steeds slechter doen.
Dingen wat ik moet lezen worden steeds waziger, ik kan steeds moeilijker diepte zien, en als ik van ver naar dichtbij kijk gaat ook steeds moeilijker Boos!
Baal er verschrikkelijk van, want eerst had ik altijd super goeie ogen. Verdrietig

hè dat is raar zeg.. Is het niet gewoon dat aan het eind van de dag je ogen moe worden? Ik ben ook slechtziend met 1 oog (lui oog) en dat heb ik 's avond ook.

Anseltje

Naomi_Haffie schreef:
ik ga geen briefje geven, vind ik te onpersoonlijk Knipoog ; bellen durf ik al helemaal niet Clown [ en ik denk nog steeds dat hun telefoon eruit ligt aangezien de kinderen nog steeds niet op msn zijn geweest, hun hebben telefoon internet kabelv verbinding Knipoog ]

Naomi, dat is wel heel verdenkend he Dromen
maar goed, je gaat het hem zo snel mogelijk vragen!!!

Naomi_Haffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:02

dat is echt superkút gitt Scheve mond !
en annee, daar krijg ik ook al last van Scheve mond

Gitt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:03

Anseltje schreef:
HAFxGEK schreef:

Meisje. dit is niet leuk meer joh Boos! Ik vind het sowieso banketstaaf als andere mensen zeggen dat jeje aanstelt terwijl je het echt meent. Gelukkig heb ik zoiets nog nooit met pa gehad..
Ach gut

gelukkig niet nee, Lachen
Maar, ik wordt het nu zo langzamerhand gewend, en doe net alsof ze lucht voor me is.. 'gelukkig heb ik een onwijs lieve moeder en lieve vriendinnen die me er bij helpen Lovers