Woow Daan, het is maar waar je zin in heb haha. In Rotterdam? Of ben je alweer terug in Limburg? Ik heb nog nooit twilight of hoe je het schrijft gezien, zou niet weten wat het is. Veel plezier
John is echt een knap dier!
Ja mijn merrie heeft afgelopen maart een veulen gehad, we gaan zaterdag weer naar haar toe. Ze staat in de opfok helaas. Kan niet wachten tot ze ouud genoeg is. Kyra ons veulen wordt ook wel groot denk ik, peep de moeder is denk ik tegen de 1.50 durf het niet met zekerheid te zeggen. En de vader van kyra is 1.58 (wel een haflinger).
Net lekker in bad geweest met mn nieuwe frisse badschuim haha. Huidje gescrubt met zeezout en haartjes gewassen met lekkere shampoo. En dat allemaal van de action haha, ze hebben er heerlijke shampoo en cremespeling en badschuim. Ook van de merken die ze in de winkel ook hebben maar beter voor mn bankrekening, al is die zowat leeg :p NU nog even mobuiel bokken en dan slapen. Morgen vrij maar moet om 10 uur al model zitten voor mn nichtje, voor puntjes knippen. En savonds als Anous thuis is naar peepsie
Haha ja heel blut en toch nog geld uitgeven. . . Maar nu is et echt op haha. Blutblut. Maar maakt niet uit de vaste lasten zijn betaald. Wil eind vd maand als mn salaris er is uggs kopen maar aan de andere kant kan ik het beter opzij leggen voor een zadel voor peep.
Ik zie heel de tijd 2 broertjes van jade te koop op speurders voor heel weinig wil eigenlijk wel kijken maar heb aan de andere kant ook aan mezelf belooft er voorlopig even niks meer bij te kopen en gewoon braaf te sparen
whahah ja maar eigenlijk zou ik nog steeds wel die welsh merrie willen waar we naar gekeken hebben Maarja laat hem nog maar een tijd tk staan ze zal vanzelf wel inzien dat ze er gewoon te veel voor vraagt. Ik doe volgendjaar wel een bod Vond het wel een lief dingetje dat beestje + dat ze over niet al te lange tijd ingereden ken worden dusja.... ach ik vraag voor de kerst alleen geld en ben zoiezo aan het sparen plus dat pa me waarschijnlijk weer gaat sponseren over een tijdje dus komt goed meiden !
Zou voor die welsh waar we naar gekeken hEbben het niet voor over hebben. Je had eeen reel bod gedaan, hun gaan niet accoord jammer dan! Beest is het niet waard hoe die er nu bij staat om meer geld te bieden of de vp. :p
nts19
Geplaatst: 15-11-11 15:31
jeetje wat gaan jullie hard!
@sim0ne11 : wat vervelend zeg! @mjetterd: welkom en wat haflinger paradijs heb jij zeg! ik zal is kijken een volwassen kruising.. wel gezien ergens! @shilady: super vet twilight marathon! ik wil oooook!
[EA-TK-PP] Lieve betrouwbare 2,5jarige merrie bont Bellefleur staat te koop! en hopen dat ze nu een geweldig huisje kan vinden! pfoe nou gister weer dokter geweest.. moet nu neuroloog en fysio gaan doen en echt officieel gestopt met mijn opleiding. hoop in januari opnieuw te bginnen!
Ik vind bellefleur echt een leukerd ! Maar voor mij wat te flink
Wat vragen jullie trouwens voor haar?
I know marlis! kzie wel even hoe het loopt het heeft in elk geval geen haast beest staat er meer dan een half jaar op hahah. Maarja ik vind het ook heel moeilijk om er nog wat bij te kopen want ik denk dan steeds wat als wietse ooit nog is een keer tk komt te staan ... Nou vriendin komt me zo ophalen kzie morgen wel weer wat er allemaal geschreven is
harmony12
Geplaatst: 15-11-11 16:00
awwhh dankjewel voor jullie steun! ik heb zo weer les op een springpaard die 1.20 heeft gesprongen.. en ik leer dus vandaag springen.. haha lijkt me echt eng.
En de meeste paarden vinden het ook een leuke afwisseling
xelle
Geplaatst: 15-11-11 17:28
Ik heb weer bijgelezen, ben druk met het leren voor de toetsweek. Vandaag praktijktoets gehad van basiszorg, een 8.2
Welkom Mjetterd
Baileysdream
Geplaatst: 15-11-11 19:49
welkom Mjetterd.
ik heb vandaag 35 cm van dream's haar af moeten knippen denk dat de paarden van haar houden want alles zat zo erg in de klit geprobeerd te wassen en met de vingers te ontwarren maar niks hielp, dus het moest er maar vanaf.
@marlis, Het is inderdaad vervelend maar ben allang blij dat in januari een nieuwe begint! nederlands en rekenen telt bij mij niet eens mee @shilady jij hebt een pb'tje gehad @sim0ne11 leuk springen! heb ik ook weer zin in.. over 3,5 jaar pas denk! @xelle. goed cijfer zeg! @mandylfmarce. jeetje wat vervelend zeg! ben ook wel benieuwd naar de foto!
Nou morgen komt de DA weer voor Lely. Oogje is nog niet over! De DA van mijn vriendin was vandaag langs om haar paarden te doen en die vertelde dat je via de neus een buisje erin moet doen en dan schoon spuiten ofzo .. want het zit diep in de traanbuis. Dus morgen komt mijn eigen DA want hij had de spullen niet bij. Hopen dat het gaat werken want het is nu echt te lang en ze zijn bang dat ze dan blind word. Ga nu lekker slapen!
ik heb even een vraag. Socje gaat van een binnen naar een buitenbox, moet ik em dan een dekentje op? Hij heeft daar verder geen warmte van anderen, maar staat niet in de wind. Ook heeft hij al een flinke wintervacht (heb em nog nooit onder dek gehad). wat is wijsheid?
nts19
Geplaatst: 16-11-11 10:59
hmm het is best koud aan het worden.. ik zou hem toch een dekentje opdoen..
nou DA belde vandaag terug en ze doen het niet Dus heb ik de DA van me vriendin maar gebeld en die doen het gelukkig wel! heb liever niet een andere DA maar dit moet gewoon gedaan worden. Me eigen DA wou me naar de kliniek sturen nou dus niet! Dus vrijdag komt de andere DA het doen en hopen dat het over is dan! Straks maar dik aankleden want ik zie dat het koud is. Lely & Don mogen lekker even een ochtendje op de wei spelen ga ze lekker even verwennen vandaag. en vanmiddag nog even langs een vriendin