bedankt! ooooh ik hoop over een half uurtje sneeuw hier! volgens buienradar moeten we dan sneeuw hebbe! en het begin nu net een beetje te sneeuwen! dus snel naar stal!! iedereen veel pleizer met wat je gaat doen!
Nou ik heb het helemaal gehad met de sneeuw en de kou. Het gaat hier helemaal tekeer en er lig echt zoveel sneeuw. Me pa heeft nu ook geen werk ZZPer in de bouw en door de vorst kan die niet werken dus helemaal geen inkomsten nu thuis Hopelijk is het heel snel over.
Roxylovee
Geplaatst: 04-12-10 13:54
marlis; zo ik heb het ook wel aardig gehad met die hele winter liekjje gefelcitieerd met je opa & succes met fietsen haha, peelie; snap echt dat je je poedersuiker voelt alleen ken ik het gevoel zelf niet, maar zou je niet eerders met wat oude vriendinnen kunnen afspreken ? joopie mooi dat het tuig past!!
sorry dat ik deze dagen weinig van me heb laten horen maar had het erg druk ! gister avond na school naar cup geweest met moeite er gekomen door zoveel sneeuw, gingen we in de bak ernaast rondjes stappen maar cup vind het veel en veel te leuk! hij gaat helemaal uit ze dag terwel je hem nog vast heb af en toe wel lachen maar net als gister begon die te stijgeren en dat gaat dan weer net te ver want het is niet laag wat ie doet vandaag kan ik er echt niet naar toe zo veel sneeuw ligt er hier dus te stal eigenaar zet voer klaar & dan ga ik morgen toch weer proberen om er te komen en hopen dat ik dan even leuke foto's kan maken ! kleine vriendje is ook zo gek als een deur in de sneeuw hahah die gaat bokkend naast je lopen rennen echt geweldig!
peelie ik zou als ik jou was gewoon lekker je ding doen en niet teveeel over nadenken. ik snap datdat moeilijk is maar je moet niet naar vrienden "zoeken" als je me snapt ik heb hetzelfde mee gemaakt en er komen atijd nieuwe mensen op je pad. misschien via via, ik had ooit een groep vrienden dat helemaaal mis is gelopen en hetklinkt misschien raar maar had ooit een keer iemand leren kennen via een profielen site die toevallig om de hoek woonde en ben toen mee gegaan met hem naar zijn vrienden en heb daar nu echt hele leuke vrienden aan over gehouden. je weet niet hoe het loopt en het is erg vervelend wie weet kom je hier op het forum nog weleens iemand tegen die bij je in de buurt woont ?
Hier heeft het ook de hele middag gesneeuwd, maarja lang leven de binnenbak!
Nou vanmiddag weer Sinterklaas gehad op stal, altijd enorme chaos! Nib gedroeg zich voorbeeldig! Hij mocht ook nog even langs Sinterklaas komen, wat doet hij.. Hij tilt de jurk van Sinterklaas op en jat de petjes van die pieten. Springen ging ook goed, hij deed het allemaal weer erg netjes!
ik kan ook geen ene drol doen met winss, !! ik ben ook echt helemaal onder gesneeuwd en moest half met me ogen dicht rijden. echt teerg. majah ik vind het opsich ook wel weer leuk...
zoooooo er ligt hier nu echt veeel! wauw! morgen weer foto's maken angel wou niet zo dus ben benieuwd hoe ze geworden zijn krijg ze vanavond van mn stalgenoot
Liekjje, als je ff schuurpapiertje langs de bougie haalt start ie misschien beter. (zelf ook jaren brommer gereden ) Gefeli met je opa!! en ben benieuwd naar het resultaat van de foto's
Hier ook een bult sneeuw.. We gaan morgen een binnenbak opzoeken voor de les Maar wat een luxe zeg als je die gewoon altijd tot je beschikking hebt..
Vanmiddag ook nog even naar Pien gegleden en wat foto's gemaakt. toen maar weer gauw naar huis.. Pff puinhoop op de weg..
lekker lisa dat je in de binnen bak ken wij hebben op stal en hele mini binnen bakje daar je volte kan rijden meer niet dus niet zo lekker vind ik zelf
Wij hebben ook absoluut geen grote hoor! Vooral de korte zijde is erg kort Allleen je hebt toch wel een buitengevoel, want het sneeuwt heel vrolijk naar binnen! Geeft een heel grappig effect haha!
Hij was eerder ook veel kleiner, er stonden carnavalswagens & caravans in. Toen was het echt 10x niks.. Als de pony's losgingen in de bak was je ze altijd kwijt want ze gingen áchter de wagens zitten
Haha sneeuw is wel leuk voor een dagje! Maar daarna..