Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Denk dat ik maar eens ga doen waar hij zin in heeft, barrelracen of springen.. Of allebei om zijn dag helemaal compleet te maken! (:
jahaa, dat is een goede vraag...

bij mij werkt de OV chipkaart al, alleen ik vind het wel reuze irritant dat je moet in en uitloggen. Vooral met uitloggen word ik altijd de bus uitgeduwd en kan ik er soms amper bij. Maar gaat nu wel steeds beter gelukkig. Alleen veel van die apparaten doen het niet in de bus, maar mijne is wel geactiveerd 

hahahaGothic_TeZZy schreef:En Kenny *m'n vriend* heeft eindelijk groen licht van z'n ma dat ie volgend weekeind mee mag met ons naar Drenthe
)
hopelijk valt et mee!
alleen kun je denk k assen beter van je lijstje schappen
Shoppen is echt suf hier
kan nooit vinden wat ik nodig heb
K zoek nou een zetje om zelf een armband van paardenhaar te maken.. maar nergens te vinden.. alleen zo nog ff de Hippo proberen..
Daar zit tenminste een London Mode
Die hebben we hier niet.. en dat is met meerdere winkels zo... En idd die Hippo komt heel veel van m'n paardenspul vandaan! 

Misschien ga ik morgen of zondag proberen om buiten een rondje uit te stappen en een mini buitenritje te maken. Even het weer afwachten

Ik ga het je gewoon elke dag zeggen (:
Dat mag, dat mag!