Hinke schreef:@Dapnik: dat zou ik dus nooit doen, met mijn haflinger aan de hand naar het strand! Als je er op zit blijf je in ieder geval nog bij je paard als hij ervan doorgaat, als je hem vast houd en hij smeert hem dan ben je hem gewoon kwijt. Ik ben nog nooit met ankie naar het strand geweest maar als ankie in noordwijk staat zal ik vast wel eens naar het strand gaan. Ze zal dat eerst ook vast wel eng vinden, alle paarden worden zenuwachtig van het strand. Maar ik zie ankie nog niet zo snel bokken en ervandoor gaan (even afkloppen)
Blijkt maar weer dat ik een aparte haf heb, als Nikita mij niet ziet op het strand flipt ze[incl. spaanse rijschoolsprongen en handstanden] Het is net een kiepstoel. En helaas blijf ik daar niet in zitten en dan rent ze dus naar huis[ook als er andere paarden bij haar op het strand zijn]. Dit is 1 keer gebeurd en ik vond het doodengomdat ze terug over een redelijk drukke weg is gerend.
Gelukkig gaat ze er nooit aan de hand vandoor, en in dat topic op de vorige blz heeft ze echt raarste capriolen uitgehaald maar allemaal in een volte om mij heen. Ze had zichzelf zowat ingegraven

Het is heel raar, maar ze gaat er gewoon niet vandoor en kan ik haar met 1 hand in bedwang houden. Echt op het strand voel ik me het veiligst als ik er naast loop!
Dat voelen ze toch wel even als jij op de grond staat en ze weg wil rennen.
Maar dan moet ik er idd niet afvallen
Ik zal sowieso met iemand anders samen gaan.

)