HAFxGEK schreef:TjelleBieb schreef:Ich mussen piepie machen. (ofzoiets)
Don't move, BENZOWEERTERUUUHUUG!
ik blijf
het is trouwens muss

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
HAFxGEK schreef:TjelleBieb schreef:Ich mussen piepie machen. (ofzoiets)
Don't move, BENZOWEERTERUUUHUUG!
ik blijf
Nienke_17 schreef:Hmm ok laten we haar dan maar niet met een kerel in een kamer zetten..
Maar er bestaan wel leuke kerels hoor, misschien niet zoveel maar met een beetje geluk vind je er wel een..
Klink ik nou niet oud
Nienke_17 schreef:Hey vraagje wie van jullie heeft er al een vriend of is er verliefd?
Wil jullie toch wat beter leren kennen
Naomi_Haffie schreef:pfoee ik loop al 80 jaar mee te lezen nu; maar ben zoooo verveeld,
weet je wat me vader zegt
dat ik gek in me'n hoofd ben om te denken dat ik met haffie op kamp kan, hij zegt tis paard van een ander ja
dus ik ja adus ? , als hun t goed vinden,
moet nu een heule goede openingszin verzinnen om mij te laten gaan naar kamp met hafseldats haffie's nieuwe bijnaam
HAFxGEK schreef:en dat spreek je uit als moeeéss
Ticcie schreef:Nienke_17 schreef:Hey vraagje wie van jullie heeft er al een vriend of is er verliefd?
Ik had een vriend tot een maand geleden ofzo!Ie heeft het uitgemaakt omdat ik met een andre jongen praatte! Da's toch zo zielig..
Maar momenteel smoor tot over mijn oren..
TjelleBieb schreef:HAFxGEK schreef:en dat spreek je uit als moeeéss
Ik heb 1 jaar Duits gehad, laat me.
Had als Examen vakken alleen:
Nederlands,
Engels,
Wisknudde() ,
Dierenhouderij,
Voeding(koken dus)
Biologie.
Dat was het.
TjelleBieb schreef:Nienke_17 schreef:Hmm ok laten we haar dan maar niet met een kerel in een kamer zetten..
Maar er bestaan wel leuke kerels hoor, misschien niet zoveel maar met een beetje geluk vind je er wel een..
Klink ik nou niet oud
Ja vastwel, maar ik ga ze niet zoeken.
HAFxGEK schreef:Naomi_Haffie schreef:pfoee ik loop al 80 jaar mee te lezen nu; maar ben zoooo verveeld,
weet je wat me vader zegt
dat ik gek in me'n hoofd ben om te denken dat ik met haffie op kamp kan, hij zegt tis paard van een ander ja
dus ik ja adus ? , als hun t goed vinden,
moet nu een heule goede openingszin verzinnen om mij te laten gaan naar kamp met hafseldats haffie's nieuwe bijnaam
zal ik vast een bejaardentehuis voor je regelen ??
Nienke_17 schreef:TjelleBieb schreef:Ja vastwel, maar ik ga ze niet zoeken.
Jij moet ook niet gaan zoeken, zij moeten jou vinden
Ticcie schreef:Nienke_17 schreef:Hey vraagje wie van jullie heeft er al een vriend of is er verliefd?
Ik had een vriend tot een maand geleden ofzo!Ie heeft het uitgemaakt omdat ik met een andre jongen praatte! Da's toch zo zielig..
Maar momenteel smoor tot over mijn oren..
HAFxGEK schreef:&^$&$(*&^
ik moet gaan
HAFxGEK schreef:Maaar nu ga ik echt
DAAAGG LIEVERDS VAN ME
Monica_86 schreef:peuk tjel??