Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mandarijn schreef:Ja, we hebben voordat ze die blessure kreeg KNHS gestart. Niet veel, kon alleen op eigen terrein starten ivm geen eigen trailer. Zijn B+9.
Ze loopt momenteel heel fijn, dus wil graag weer verder.
kiddokids schreef:Astridastrid
De bovenste zijn 2 hengsten vlechten alleen die ene is rechtop gevlochten andere plat
En bij de onderste hem ik de buitenste laag rechts en links afgedeeld ongeveer 1 cm middelste gedeelte strakken staarten gemaakt aan mekaar
En toen gevlochten boven op die staarten
Zal wel eens een keer paar foto's maken, is best moeilijk uit te leggen
Hij heeft mega dik haar heb het wel eens anders gedaan maar dan zakt hij
Mandarijn schreef:Startpas heb ik eind per januari 2016 gedeactiveerd toen.
Heb toen nagevraagd of de punten bleven staan en ze zeiden van wel, dus ga er maar vanuit dat dat klopt.
Weinig zin om weer overnieuw te beginnen, de B ging met twee hoeven in d'r neus toenMaar mocht het moeten dan is het niet anders.
Ging me vooral om het stukje vereniging, leek me logisch dat je wel lid moest zijn maar er stond niks specifieks over op de site.
Dus even checken.
kiddokids schreef:Goedemiddag
Jill heeft 2 puntjes te pakken erbij in de B
Zijn knotten zatten nog goed lekker laten zitten dus
[ [url=m/itrMLp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/E72l4E.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mirranda schreef:@ Astrid: Nee hoor, heb haar geen les gegeven. In die tijd lesten we bij Mariska Krowinkel en reden we ook regelmatig samen in de bak.
Caroline heeft 2 haffies gehad en weet nog goed dat ze zei ze te moeten verkopen omdat ze graag op zichzelf wilde gaan wonen. Lastige keuzes.
Heb met Calys altijd wat gehad, omdat ik in haar ook veel terugzie van mijn ruin (inmiddels ZZ Zwaar) en dat is ook een Abel.
Maar ik ga je vast tegenkomen op wedstrijd zo nu en dan. Wij komen ook regelmatig in jou omgeving