Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jo_Shakira

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:56

Mando dat zadel van me foto is een Black country, deze wordt gemaakt in Engeland.

Ik heb me oude zadel nog te koop. een wintec isabell werth

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 21:56

Leuk wedstrijd debuut!

Zo ik ben kapot van 8 tot 20:00 onderweg en op Equitana geweest. Maar heb wel een gave wedstrijd set gescoord dus wij starten vanaf dit weekend heel sjiek :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:12

Leuk! Foto! Haha.

Was het wat?

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 22:13

yvank_

gaaff!!! Foto!! :P

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:05

Ben net terug van de EJ, het was druk! Wij hebben bijna 45 minuten in de rij gestaan. En de goodiebags waren op dus kregen we een himalayaliksteen mee.

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:07

ja het was natuurlijk lady's night. Heb je voor de rest nog iets gekocht?

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:09

Wat een gave bruine set zeg..,echt mooi zadel en hoofdstel

King heeft een wintec WIDE dressuur en morgen komt er een tweede handjes binnen vhz kunnen we gaan springen..

Yvank... Foto..

Ik heb verder ook geen Puf me arm is sinds gisteren weer gaan opspelen en sinds vanacht twee uur niet meer geslapen... Zucht
Wilde foto's maken van me bijrijder batterij er niet in hoe stom ben je dan..

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:15

ik heb impulssporen gekocht, eens kijken of dat wat is en een zak snoep voor nikita. Niet zoveel dus, maar ga ook binnenkort naar de hyporama.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:30

Afke, rijden na een osteo-behandeling is altijd zoeken haha. De eerste keer dacht ik: Is dit Athos wel? Zo soepel, ik vond het echt heel raar! Wat een verschil, na een behandeling :)
Waar heb je een Canvas besteld? Dat heb ik over het hoofd gezien denk ik...

Josien, ja! Dat heb ik ook inderdaad. Als ie de dag er voor heerlijk liep, dan wil ik er zo snel mogelijk weer op haha.
Wat heb je een mooi zadel <3

Desiree, gefeliciteerd met je nieuwe zadel :D Altijd fijn als een zadel goed past en goed zit.

Yontheke, dat wordt oefenen met de spray dus :) Bij de Action heb je ook zijde druppels, dit werkt ideaal!
(soort van goedkope Cowboy Magic olie)

Klasien, ik wens je heel veel succes en plezier met je wedstrijd!

Marieke, ik wens jouw ook onwijs veel succes en plezier met je wedstrijd!

Madeira, begin is altijd moeilijk :) Wel leuk om te lezen dat je er ook mee bezig bent.

Yvank, ik ben ook benieuwd naar je nieuwe wedstrijd set!

Dapnik, dat geloof ik. EJ en een Goodiebag, dat is een combinatie die niet veel mensen kunnen weer staan haha.
Wat zijn Impuls sporen? O:)

Kiddo, wat vervelend dat je arm is op komen spelen. Hoe komt het?
Balen dat je geen batterij mee had.

Vanavond heb ik weer (zoals verwacht O:) ) heerlijk gereden. De dressuur knop is gevonden volgens mij.
Nu nog de galop wat meer door trainen en dan ben ik helemaal tevreden! (voor nu :P )
Athos springt rechts verkeerd aan, volgens mij komt het door mij, omdat ik dan scheef zit. Puntje om aan te werken.
(Het is weer tijd om te gaan lessen)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:30

Ik ben stiekem wel een klein beetje zenuwachtig voor morgen. Is altijd maar weer wennen met een ander zadel en afwachten hoe Anne erop reageert. Het zal niet de eerste keer zijn dat ze me eraf bokt omdat het haar niet lekker zit :+ (ok er lag toen ook geen dekje onder, haha).

We gaan het zien... Hopelijk nu iets goeds wat ook voor mij goed is. Over 4 weken wedstrijd debuut, dus wordt es tijd om te oefenen!

Leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat weer het rijden met (de meesten van) iedereen.
Vervelend van je arm weer Kiddokids...zulke dingen komen altijd op een moment dat het rijden lekker gaat...

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:32

Engeltje: Zijn van die sporen met een draaiend bolletje eraan.

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:33

Paulusjuh, ik mag hopen dat je zadelmaker weet wat ie op je pony legt.
Zodat het bokken overbodig is.

Ben benieuwd naar je uiteindelijke zadel ;)

Dapnik, oo okee :) bedankt!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:34

Haha, ja ze vind het helemaal niks om zonder dekje het zadel erop te hebben. Ik kan gewoon mijn dunste eronder leggen dan is er niks aan de hand, maar met niets, nee dat is niet haar ding!

Ik ben ook benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-13 23:57

Foto volgt! eerst nog ff morgen ofzo op jacht naar de ideale cap :D maar was wel leuk ja! nog mooie aanbieding 2 grote himalaya likstenen zak koekjes voorschep en emmer voor 10 euro :)

Jo_Shakira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:02

Paulusjuh succes vanmiddag. Ik ben ook benieuwd naar je zadel.

Das zeker een mooie aanbieding :)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:11

Ik ben gisteren naar EJ geweest, was er gelijk om 18u maar het was druk! Ben er 15 minuten geweest, toen maar op de vlucht geslagen. Had namelijk een erg gaaf dekje gezien...

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:12

Ik ben van iets na 18u tot 19u in de epplejeck in Eindhoven geweest en ik vond het eigenlijk nog goed meevallen qua drukte. Ik vond de ladies night wel tegenvallen. Had meer dingen verwacht. In Eindhoven stond geen enkel kraampje?

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:25

Wat betreft ladies night heb ik er ook weinig van gemerkt. Alleen dat het mega druk was.

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:44

paulusjuh zal vast goedkomen
en bij twijfel kijk je toch nog even verder..

engeltjes ja is een lang verhaal.
5 jaar geleden slijmbeurs in me schouderkom gehad
3/4 jaar mee gelopen
maar ben kapper van beroep dus niet zo ideaal vak
toen afgelopen september heb ik op de zelfde plek hem gestoten tegen me pa zijn auto.
dan krijg je soort van trauma.. dus 1 maand lang met pijnstiller maar op een gegeven moment lukte dat niet meer naar de HA toen naar de fysio uiteindelijk schouder en borst foto's en echo's gehad
bleek dus peesonsteking te hebben..
gaat goed maar ja kapper is gewoon rot vak met zo'n klacht
af en toe word heftiger eerst vrijdag was vriendin zo enthousaist en bumpt zo tegen me boven arm toen dacht ik aiii zaterdag en maandag bijna me volledige werk uren weer gedraaid en dinsdag waaide de deur tegen me boven arm. nou ja tel maar op..

hij is zo gevoelig. trekt naar me nek en me borst toe, loom zwaar gevoel zeg maar

en wat gebeurd er net kan wel janken zoon lief gooit me glas met pijnstillers om was me laatste zakje schrr en die helpen top.. dus hoop straks dat ze weer klaar liggen en kan zo wel me ma bellen maar duurt een uurtje eerdat ik echt verbetering heb..

sorry voor me lange verhaal

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:49

Ahh das echt balen kiddokids!! Denk je weer even pijnvrij te kunnen zijn..

Hopelijk heb je snel nieuwe pijnstillers! Ik heb zelf nog een voorraadje ibu 600. Ben ooit lelijk van een pony gevallen en wat kneuzingen in arm en nek opgelopen. Kan je zeggen.. Dat spul werkt bij mij wel!

kiddokids

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:00

ja die zakjes.. ja top spul die liet die soepkip net met glas en al op de grond vallen
was dus me laatste zakje schrr

hij was aan roeren voor me
heb me moeder al gebelt ga ze zo halen

trouwens kan de smiles hier links niet meer gebruiken klik ze aan maar doen niks.. krijg nog genees alles te zien..
en wat ik wel erg lief en leuk gezicht vind ik boven aan de pagina bokt..
hebben jullie dat gezien schattig gezicht..

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:27

Aah wat gaan jullie weer snel :Y)

@Klasien: Ik heb je gister gemist geloof ik! Maar het was ook megadruk, en ben eerst ook een poosje achter bezig geweest met bestellingen en drinken inschenken enzo.. Wat voor dekje had je gezien?

Het was idd megadruk in de winkels! Wij hadden een nagelmevrouw en een visagiste en fotograve in de winkel. En natuurlijk véél hapjes en véél te weinig drinken haha! (uiteindelijk zelfs aan de ranja gegaan) De goodybags waren echt binnen drie kwartier (of misschien zelfs nog wel sneller..) op. Had jij er nog eentje gescoord Klasien? Wij hadden er kortingsbonnen in van de bios, en van een parfumerie, en een HH antiklitspray, en een of ander zalfje, en tandpasta of crempje, en nagellak, en nog wat kortingsbonnen en folders enzo erin. Owja en heel veel paardensnoepjes/muesli. :D Was in elk geval een errug geslaagde avond, was kwart over tien pas thuis. De laatste klanten waren half tien pas de winkel uit! (goodybag was per EJwinkel verschillend)

Ik zie hier weer errug mooie zadels voorbijkomen trouwens! Ik heb voor Maes een Bates zadel, de Wintec isabel maar dan leer zeg maar. Ideaal! (ben zwaar verliefd op dat zadel) Mo heeft een passier patron, die haar nu inmiddels wel bijna te smal is. Die moet ik nog eens even wat breder laten zetten, maar heeft nu niet zoveel nut gezien haar hoogdrachtigheid. Verder heb ik vaak pagony/jc oid erop liggen, die liggen vaak goed is mijn ervaring.

@Sita: Zit bij jullie het veulen er eigenlijk al aan te komen?

@Yvank: Fotows!!!

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:31

@ Maessie : Jij werkt in de EJ? Lijkt me echt zo cool! Een Bates is echt mijn droomzadel. Daar wil ik nu al vast voor beginnen sparen tegen volgende zomer als Amaro zadelmak gemaakt kan worden. Maar dan is het zadel wel dubbel zo duur als het paard zelf. Is eigenlijk ook wel absurd :D

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:42

Haha ja klopt yontheke, de verleiding is altijd wel heel erg groot hoor! En een goed zadel behoud zijn prijs ;) Ik heb hem tweedehands gekocht, slechts 8 maand oud, voor de helft van de prijs. Marktplaats even goed in de gaten houden ;)

Yontheke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:45

Ik koop ze liever niet tweedehands omdat de ruitersportzaak hier in de buurt ook de enige fatsoenlijke zadelpasser is in de buurt. Als je daar met je tweedehands zadel komt rekenen ze ook flink door in de kosten om aan te passen. Zelf verkopen ze ook Wintec en Bates ( heb mijn Isabelle werth daar ook gekocht) en dan krijg je ook serieuze garanties en wordt het zadel direct helemaal aangepast.