Hoe vinden jullie peepsie lopen, goed of gevoelig? Ze staat nu heel veel op verharde ondergrond ook en loopt erg veel, zo 10 km per dag leggen ze namelijk af. http://www.youtube.com/watch?v=9Dg8pOdVKRs
Ik heette voorheen Superhaffies, ben laatste jaren niet/weinig op bokt geweest en ben nu bezig met een soort van comeback . Vandaag mijn naam gewijzigd, omdat ik superhaffies iets te veel uit mijn puberteit vind komen . Afkorting van mijn naam is Mjet, en daaruit is Mjetterd dan weer ontstaan . Ik ben 21 jaar oud, woon in IJsselmuiden, dit ligt bij Kampen.
Wat heb ik met haflingers, dat is natuurlijk wel belangrijk om te weten hier. Ik ben 10 jaar nu vrijwilliger op de manege voor gehandicapten, waar ik veel uren doorbreng. De laatste maanden geef ik ook les, omdat de instructie niet in staat is om les te geven op dit moment. Meer dan de helft van de paarden zijn altijd haflingers geweest en ik ben er altijd al gek op geweest . Zo krijgen we ook redelijk vaak jonge haflingers die ik dan bijrijd en wat dingen leer die ze moeten kunnen, met pionnetjes, een lift, een trappetje etc.
Even een klein voorstel rondje met welke haflingers ik te maken heb, of heb gehad (dat kan eigenlijk niet klein ). Ik zal de uitgebreide uitleg achterwege laten Wilfred Wilfred moet sowieso als eerst, dit was altijd mijn maatje, helaas is hij 2 weken geleden ingeslapen, hij is 30 jaar oud geworden
Fenna met haar veulen Lotte (Haflinger x kwpn) (en ik:P) 6 jaar oud.
Berber, 5 jaar oud en een topper in het werk!
Fonds, 21 jaar oud
Appie, 6 jaar,
Menno, 22 jaar
Maxima, 22 jaar
John, 4 jaar, nieuwste haflinger, op de foto bezig met training.
En dan deze foto nog, gewoon omdat ik die leuk vind , van links naar rechts, Menno, Appie, Wilfred
Ooh wat leuk! jij hebt ook een veulen zie ik . Nouja, je merrie heeft een veulen, hihi.
Maxima heeft een bijzondere kleur, dat is wel mooi aan haar vind ik. John is inderdaad ook een knapperd, maar Appie vind ik het mooist (is niet duidelijk te zien op die foto)
goeieavond allemaal! alles bijgezelen maar ben aardig moe, dus even niet antwoorden. paardagen afwezig geweest, druk gehad met school/paarden. maar hier ben ik weer .
Welkom mjetterd.
Mjetterd
Geplaatst: 14-11-11 23:15
JastieHorse schreef:
Mochten jullie hem ooit verkopen pb me dan! Hahaha.
Ja knapperd he..ik verwacht er een veulen van
Ja dat had ik begrepen, super knap dier in combinatie met je merrie, dat moet goedkomen ! Veulens zijn leuk, ben ik sinds 2 maand achter gekomen ..
Neeuh, John die gaat niet weg. Die is er vanaf de zomervakantie en doet het super goed voor een jonkie Kijk, nog twee fotos van de schriktraining:
Ik hou juist van ukkies! Hoop dat jade ook een beetje een uk blijft maar dat zal wel niet papa is 1,56 ofzo
Welkom mjetterd
Morgen om 3 uur word ik opgehaald door mn vriendin en dan gaan we samen naar de twilight marathon in de bios ! Gaan we de 4 delen achter elkaar kijken en we krijgen ook nog een diner daar en drankje Duurt wel tot ong 3u snachts
Ja ik wou ook naar die twilight marathon, maar het is traditie geworden om een nieuwe twilight film te kijken met de hele vriendengroep, en niet iedereen kan morgen Dus ik moet nog maar even afwachten voordat ik de film ga zien ..
Ja ik vind de ukkie's ook wel erg leuk. de kleinste die we hebben zal C maat zijn, en die is echt ideaal voor de voltige. Toch rijd ik meer op de grotere haflingers, dit komt ook omdat Appie en John het het meest nodig hebben wat extra gereden te worden.