Veel plezier in curacao ! Ben jaloers !
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Nu heb ik iemand van 20 en is een top meid! 

Lekker zeg! 
Morgen ga ik met hem hoogtespringen op stal, heb er erg veel zin in!
Sinterklaas komt, en eigenaresse Nib vroeg of ik nog wat wou doen!
Toen ik 13 was geloof ik.. Kwam ik bij Marianne op stal, en ik hielp haar in de eerste instantie alleen met stallen mesten, verzorgen van de paarden etc. Maar toen mocht ik een keertje rijden, en zo ben ik bij Nib beland.
Maar ik ken haar nu ook al een tijdje, en ze weet dat ik niks met Nibbit doe zonder het aan haar te vragen.
Daarom laat ze mij ook zo vrij in wat ik met hem doe, ik vind het echt ideaal! In principe hoef ik niks te betalen voor Nib, maar ik heb vrijwillig gekozen om de hoefsmid, DA en aanschaf van spullen voor mijn rekening te nemen.
En Nib's beweging is ook volledig mijn verantwoordelijkheid, Marianne wil er alleen mee kunnen dekken.
Ik kan je niet zo goed advies geven, want heb nog nooit met zoiets te maken gehad. Het is ook niet meer dan logisch dat je gewoon met leeftijdsgenoten om wilt gaan, je bent immers een sociaal mens en je wilt je verhaal met iemand delen! Kun je niet proberen om op school wat contacten te leggen, het is wel de meest voor de hand liggende plek?
Haha nee, nooit aan gedacht nee.
Ze heeft geen super mooie gangen en aan de hand draven moet je haar op het begin echt even een tik op dr kont geven , ik zie me al lopen daar, Joy vooruit slepend.
Waar letten ze eigenlijk allemaal precies op bij een keuring?

Zou ik ook wel eens met Joy willen proberen!

xkimmx schreef:Thanks.Haha nee, nooit aan gedacht nee.
Ze heeft geen super mooie gangen en aan de hand draven moet je haar op het begin echt even een tik op dr kont geven , ik zie me al lopen daar, Joy vooruit slepend.
Waar letten ze eigenlijk allemaal precies op bij een keuring?

Nog foto's? 

Morgenochtend gelijk weer werken en 's middags Sinterklaas op stal!
Word nog wat met Nibbit, staat al een weekje stil!