[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:20

Ik heb een verzorgster,nou vind het helemaal super. Zeker nu ik elke dag tot 5 op school zit en dan dus geen tijd heb voor Joy. Nu doet zij 4 dagen in de week en ik 3 tijdelijk. Erg fijn hoor! En een bijdrage is altijd fijn. :)

Veel plezier in curacao ! Ben jaloers ! :o

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:25

Ik zoek iemand voor 1 keer in de week zodat ik af en toe een beetje rust in mijn reed heb :+

Die 2 meisjes worden dus niet verzorgers, maar op lange termijn is dat wel mogenlijk, als ik denk dat ze genoeg ervaring hebben.

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:30

Ik heb ook ooit 1 ' pennymeisje ' (14 jr, achteraf was ze 13, ze had gelogen) aangenomen omdat die vaak zo lekker lang poetsen en wandelen enzo. Ze mocht ook wel rijden maar op het begin alleen in de bak. Op het begin helemaal super die meid, mocht ze 1 keer even naar een parkje stappen vlakbij stal, hoor ik achteraf dat mensen haar in het bos hebben zien galopperen en haar vriendinnetje (zonder cap) erop heeft laten rijden en dat ze met een zijknatte Joy op stal aan kwam. Nou toen was het meteen over. ;) Nu heb ik iemand van 20 en is een top meid!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 13:36

Dat is ook de rede dat ik hun niet aan neem als verzorgers om buiten te gaan rijden enzo.. Dat is de rede dat ze lekker les mogen krijgen van mij, op Mara. Omdat ze verder wel heel leuk waren met Mara.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 14:15

pffff... zit toch wel een beetje te balen...

Ik heb nu pauze en een tussen uur dus meer dan genoeg tijd om te internetten... Ik dacht bij mezelf, ik ga eens ff kijken op de hyves van mensen waar ik mee om ging voordat het uit ging met mijn ex (wat dus al een jaar geleden is) maar man, heb het er toch best wel lastig mee. Ik kende die mensen al voordat ik mijn ex kende. Dat is dus al ruim 4 jaar... Ik zie die mensen nooit meer omdat het uit is gegaan. Ik heb dus eigenlijk geen sociaal leven meer, zie geen mensen buiten school dan op stal. Maarja, ik weet niet de 'relatie' tot mensen op stal is toch heel anders. Daar zou ik denk ik nooit mee uit gaan oid. Misschien dat het veranderd, dat weet ik niet, maar nu zie ik het niet gebeuren.
Hier op school heb ik eigenlijk ook geen vrienden, geen mensen die ik buiten school zie. Mijn sociale leven bestaat uit mijn vriend... pfff... ik ben echt nodig toe aan vernieuwing en toe aan nieuwe vrienden. Ik wil weer uit, lekker feesten, lol hebben met mensen, een een keer een hele avond in een deuk liggen om helemaal niks. pfff....
Raak er gewoon een beetje emo van... zucht...

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 14:25

@ peelie

ik weet hoe je je voelt heb ik ook, nadat het uit is gegaan met mijn ex had ik een helehoop vrienden gekregeb via hem, toen het uit was gegaan, heb ik ze eigenlijk nog niet weer gesproken laat staan gezien,
heb ze nog wel als vriend op hyves maar iegenlijk heb ik niks aan deze vrienden.
en toen heb ik eigenlijk besloten om bij dit forum topic te komen, nieuwe mensen leren kennen die de zelfde passie delen die ik ook heb, mensen die niet tegen mij zeggen he heb je JT nog gezien enzo want zo gaat dat meestal , en dan ben je weer van voor bij af ;)

je moet lekker je ding gaan doen meid, en die pijn van je ex bleef je nog wel effe houden ;)
en in mijn geval ik zit nog een half jaar aan mijn ex vast al klas genoot en dat sucks maar stukje bij beetje weet ik wat ik in mij heb en neem in nieuwe uitdagingen aan zoals voor mij het dameszadel rijden ;)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 14:34

Weet je wat het ook een beetje is, ik zit al vanaf het begin bij dit topic, mensen die er toen zaten zitten er al lang niet meer, dit topic is niet meer zo hegt als dat het was, ik heb meelezers, dus ik ben ook voorzichtiger geworden met wat ik plaats...
Ik wil niet alleen firtueele vrienden hebben, maar ook echt mensen waar ik irl mee kan praten, meer kan huilsen, mee kan gieren en brullen.
De mensen waar ik mee om ging kende ik al lang voordat ik hem kende. Iemand anders had hem een keer meegenomen en toen zijn we aan de klets geraakt... Ik heb gelukkig niet van, heb jij MB nog gezien, weet jij hoe het met hem gaat. Voor zo ver ik het kan zien is hij ook 'uit de vriendengroep gestapt'. Ik heb echt aan de kant gezet, en dat kwetst me nogsteeds heel erg. Ik dacht dat we een veel hechtere groep waren. Blijkbaar niet...
Ik heb heel erg de behoefte mijn verhaal te delen met iemand anders dan mijn vriend of familie. Het is dat ik mijn vriend heb door puur 'toeval'. Anders was ik al helemaal alleen.
Ik heb ook zoveel behoefte aan mensen van mijn leeftijd om me heen. Die mijn denkwijzen mijn humor begrijpen. Die me niet schaapachtig aan staan te kijken als ik een grapje maak en ik de enige ben die uiteindelijk lacht van onzekerheid...

Ook zoiets, mijn vriend heeft zelf ook niet veel vrienden, maar daar gaan we toch wel een a twee keer in de 2 maanden langs. Die ziet hij nog, die spreekt hij nog... Ik heb niemand...

Tjah een nieuwe uitdaging... Een nieuwe uitdaging zou voor mij zijn nieuwe mensen leren kennen... Maar ik heb werkelijk waar geen idee waar ik moet beginnen...

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 15:37

Linn veel plezier! :D Lekker zeg! :)

Met Nib gaat het super! Hij is zijn hengstenkarakter weer kwijt voor de winter! :)) Morgen ga ik met hem hoogtespringen op stal, heb er erg veel zin in! :D Sinterklaas komt, en eigenaresse Nib vroeg of ik nog wat wou doen!

Over verzorgers.. Ik ben zelf een soort van verzorger. :)) Toen ik 13 was geloof ik.. Kwam ik bij Marianne op stal, en ik hielp haar in de eerste instantie alleen met stallen mesten, verzorgen van de paarden etc. Maar toen mocht ik een keertje rijden, en zo ben ik bij Nib beland. :P Maar ik ken haar nu ook al een tijdje, en ze weet dat ik niks met Nibbit doe zonder het aan haar te vragen. :P Daarom laat ze mij ook zo vrij in wat ik met hem doe, ik vind het echt ideaal! In principe hoef ik niks te betalen voor Nib, maar ik heb vrijwillig gekozen om de hoefsmid, DA en aanschaf van spullen voor mijn rekening te nemen. :D En Nib's beweging is ook volledig mijn verantwoordelijkheid, Marianne wil er alleen mee kunnen dekken.

@Gail: Vervelend allemaal Gail.. :(:) Ik kan je niet zo goed advies geven, want heb nog nooit met zoiets te maken gehad. Het is ook niet meer dan logisch dat je gewoon met leeftijdsgenoten om wilt gaan, je bent immers een sociaal mens en je wilt je verhaal met iemand delen! Kun je niet proberen om op school wat contacten te leggen, het is wel de meest voor de hand liggende plek?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:14

Omg wat is Nibbit een ontzettend gaaf beest trouwens. :oo

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:29

Nou joy is ook een knappe meid hoor moet je supertrots op zijn! nooit gedacht om met haar naar de keuring te gaan?

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:53

Thanks. :D Haha nee, nooit aan gedacht nee. :P Ze heeft geen super mooie gangen en aan de hand draven moet je haar op het begin echt even een tik op dr kont geven , ik zie me al lopen daar, Joy vooruit slepend. :+ Waar letten ze eigenlijk allemaal precies op bij een keuring?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:55

k denk vooral schoonheid en uitraling :)
Tja als je der vooruit moet slepen heeft het niet al teveel zin ....

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 18:56

Ja als ze eenmaal draaft is ze wel vlot maar ze heeft geen prachtige draf ofzo. :P

Ach misschien is ze nu wel vlot, aangezien ze nu geschoren is en nu veel drukker is. Normaal had ze nooit zin om te rijden in de bak en was ze daar niet vooruit te branden (buiten wel vlot) maar nu rent ze zelfs de bak in en is ze druk in de bak. :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:21

Lisa, je zou zeggen dat dat de meest logische plek is, maar dat is het hem juist. Iedereen bij mij op school is 2 a 3 jaar jonger dan dat ik ben.... Dat zal ik er dus echt uit moeten gaan zegmaar....

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:37

Net heerlijk wezen sleeën met Marko! :D
Dan is de winter ineens zo erg niet meer...

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 19:49

Ah lijkt me zo vet hé sleeën! :D Zou ik ook wel eens met Joy willen proberen!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 20:41

gail; Hmm oliebol zeg zo'n gevoel! Ik kan je er ook niet echt mee helpen. :(:)
Candace; leuk hoor lekker sleeen!
Lisa; Welkom terug!

Het tuig past! Hoofdstel niet gepast maar dat heb ik zelf al liggen en kent hij al. Nu in stal tuig opgelegd en dan eraan gaan hangen om hem te laten wennen aan trekken en de druk die daarbij hoort. Hij deed echt zn borst ertegen en ik denk dat hij dat snel oppakt. Gelijk sleeen vond ik btje onverantwoord haha!

Overigens heb ik 0 ervaring met wennen en het maakt me ook niets uit. Ik wil toch niet de weg op met hem en het gaat om de lol die we kunnen hebben. Lekker afwisselend bezig zijn.

Nathalie ik vraag me ook even af hoe ik dat met het bit ga doen. Maar aan de andere kant is mennen wel totaal anders dan rijden dus ik denk dat het qua bit dan niet uitmaakt. Hij kent een liverpoolstang al wel, en hij liep er met longeren goed op.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 23:16

Ik heb het idd ook meegemaakt Gail.. Ben echt heeeeeel veel vrienden kwijt geraakt toen m'n relatie uit ging.. (wij waren 5jr samen) Heb daar toen ook een poos echt mee gezeten en heb me toen volledig op de paarden gestort. Toch komt het vanzelf wel weer terug. Ik heb nu niet veel echte vrienden, maar de vrienden die ik heb zijn echt goud waard!! en dan heb ik liever handje vol van zulke vrienden dan een hele groep die je achteraf toch laat zitten..
Dus echt waar meis! het komt vanzelf wel weer terug.. het heeft alleen tijd nodig..

Super dat het tuig past Jody!! Maaruh je begrijpt natuurlijk wel dat dat dan weer om foto's vraagt ;)
Scheelt idd dat hij al een stang kent. En idd misschien geeft hij er wel helemaal niks wat er in z'n mond hangt in het tuig.

Ik ben op me 17e ofzo begonnen met verzorgen. Dat was eigenlijk toeval.. Kennis had een paard maar de berijdster was ermee gestopt. Dus toen ie dat liet vallen, heb ik gezegt dat ik ook altijd gereden had :)

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 00:16

xkimmx schreef:
Thanks. :D Haha nee, nooit aan gedacht nee. :P Ze heeft geen super mooie gangen en aan de hand draven moet je haar op het begin echt even een tik op dr kont geven , ik zie me al lopen daar, Joy vooruit slepend. :+ Waar letten ze eigenlijk allemaal precies op bij een keuring?

Op de keuring word vooral geled op een aantal onderdelen
Type
Hals
Hoofd
Voorhand
Middenhand
Achterhand
Voor benen
Achterbenen
Ruimte in beweging
Corectheid in beweging

Op deze onderdelen word je beoordeelt
Voor stamboek opname krijg je er cijfer op en word dan je opname punten
Voor gewone premie keuring word je gewoon geplaatst naar de mening van de
Jury wat hun vinden tegen over de andere hafs

Super dat het tuig past ;)

Relaties zijn niet altijd positief wanneer deze eindigen :(

Mijn kou kleumpje staat nu onder twee dekkies hopelijk helpt dit een beetje

Voor nu slaaplekker en tot morgen

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 00:30

Joy is leuk, erg mooie haf :D

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 00:35

Pff vandaag was ik om tien over twaalf uit dan ben ik meestal kwart over een thuis nou dit keer mooi niet heb 25 minuten op de tram staan wachten in de kou, lijn 23 reed door eerdere problemen met vertraging, niet zo klein beetje ook. :(

Net naar de bios geweest met me nicht en Anous, pff wat een kl*te film. 2.5 uur lang naar een doodskist zitten kijken met een man erin die levend begrqven was in irak.

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 01:08

Bedankt Kim! :D

Ah Gail dat is idd wel erg vervelend dan.. Pfft ik zou het ook niet weten, via paarden? Via werk? Via..

Wat gaaf Candace dat je hebt gesleet! :D Nog foto's? :))

Idd Jody, dat vraagt ook al om foto's! :D

Marlis balen dat de film niks was, en dat je op de trein moest wachten!

Zo ga maar eens m'n nest in. Lange zware dag gehad. :+ Morgenochtend gelijk weer werken en 's middags Sinterklaas op stal! :D Word nog wat met Nibbit, staat al een weekje stil! :P

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:12

Goedemorgen!
weer een tijdje geleden maar heb t zo druk en ben zo moe!
scooter is half kapot! vanwege het weer wil hij bijna niet starten dus mag nu lekker fietsen met de kou :D
Ga eerst lekker goed ontbijten daarna lekker goed aankleden en naar stal!
stalgenootje wil wat foto's schieten met mij en angel samen dus ben benieuwd hoe ze worden :D
en vanmiddag even naar opa want die is jarig!
vanavond weer terug naar stal voor angel dr buurman! Hij heeft allemaal schuurtjes in zn pees dus hij staat nu in angel haar stal en die van hemzelf een grote stal van 3x5 ofzo.. en angel staat in de noodstal :)
moet vanavond even gel opdoen anders moet zij weer helemaal heen en weer en ik ben er zo!
nou ik ga eten en aankleden :wave:

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:30

eetsmakelijk em veel plezier. en gefeliciteerd met je opa :D :D :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-10 11:36

Eetse en veel plezier bij de paarden.
Gefeliciteerd met je opa :D

Film gister was inderdaad k*t.
Mensen nooit naar de film buried gaan echt een but film ahah.