Ik had gelukkig geen schade, die voor en achter me in de slip zegmaar wel. Ben me echt werkelijk rot geschrokken.
Daimy en Kebab hebben nog niet 1 keer gemeen gedaan naar elkaar

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Freya schreef:Ja Donna is op zich super braaf en Baco ook, die gaat alleen rennen, maar zal niet bokken, dat moet hij nog uitvinden.
Me kleine meisje staat met een verhoging, arm ding. 39,5. Eet en drinkt goed, maar ging niet uit dr coockie vanavond met los gooien. Zo me vriendin even sms-en of ze haar morgen even in de gaten wil houden. Denk dat ze beetje kou gevat heeft van de regen van vandaag.
Citaat:Vind t wel leuk juist Ben een penny he dan krijg je dat
Op het moment is er nog niemand echt de baas geloof ik. Dat zal de komende paar dagen wel duidelijk worden
Freya schreef:Anders krijg ik de hoefschoenen niet aan. De bandjes kunnen niet strakker zeg maar. En ze zijn niet te groot. Maar een voordeel ik gebruik ze bijna niet meer ( liggen al weer bijna 2 jaar in de kast )
Ja Wahida drinkt en eet goed. Elke avond krijgt ze een handje brok van me of een stukje koek, of appel. En de brok ging er vanavond gewoon in, ze is ook alert. Donna heeft ook genoeg melk dus dat is het niet.
Ja die van mij staan in de avond en nacht op stal.
De eerste regenbui die ze heeft mee gemaakt was er niks aan de hand. Even in de gaten houden. Net me vriendin gesmst.