Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Ik ga nu ff in je toppic reageren hilde!
Heb nieuwe mp3 speler van mams gekregen met 1 GB!!
Ook hebben we nieuwe tv, lcd van 82 cm! Supercool
Roma_4ever schreef:Dr stonden vandaag 2 volwassen kerels rotjes in de buitenbak te gooien terwijl we aant rijden waren
sjonge stoer hoor en weggaan neehoor paardjes helemaal gek en dat is leuk gooien dr nog wel een paar in
politie paar x geprobeerd te bellen maar opnemen stel je voor zeg .
later stonden die idioten vlak bij te karbit schietennou fatsoenlijk rijden kon je toen wel vergeten
lotteluvah schreef:
Lot en viet
Mijn grote liefde
lotteluvah schreef:Je moet het ook niet durven je moet het gewoon doen
lotteluvah schreef:
Tjel en lot.
Met appelgroene all stars
Hilde_q schreef:ja heb een gaatje bij gemaakt
Hilde_q schreef:dadelijk komen er foto;s hoop k
ik was er nog bijna afgepleurt
Roma_4ever schreef:Willen jullie zo een par foto's zien van het rijden in het oorlogsgebied? (karbit schieten vuurwerk pistolen rotjes ) ging zo fijn vandaag veel spanning maarja vindt je het gek . morgen weer foto's kan dan weer binnenrijden
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:Willen jullie zo een par foto's zien van het rijden in het oorlogsgebied? (karbit schieten vuurwerk pistolen rotjes ) ging zo fijn vandaag veel spanning maarja vindt je het gek . morgen weer foto's kan dan weer binnenrijden
Jaaa
Roma_4ever schreef:de combinatie vuurwerk zandbulten (voor nieuwe wei) harde wind en in de springbak van 100 x 60 ging niet helemaal goed
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:de combinatie vuurwerk zandbulten (voor nieuwe wei) harde wind en in de springbak van 100 x 60 ging niet helemaal goed
Ben benieuwd
lotteluvah schreef:Hilde_q schreef:dadelijk komen er foto;s hoop k
ik was er nog bijna afgepleurt
Tjel gleed van lot af
Ik ben benieuwd
Hilde_q schreef:hard gevallen
Ik sprong van nienke af
Ik ging int bos uitstappen met zweetdekentje, zonder zadel
En ze vind die Nordic walkers nogal eng en toen kwam er een groep van 30 man
biancailona schreef:zo terug van eten en de koetjes melken zo. Yvette, zal ik de teugels maar verkopen???? en hilde ben benieuwd naar de foto's