lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Maar, het hoofdstel heb je die tweedehands?
Nee van ooteman
hmm dan weet ik het niet

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:HAFxGEK schreef:Maar, het hoofdstel heb je die tweedehands?
Nee van ooteman
HAFxGEK schreef:
en toen ging ik iets van rijdne doen ofz.
kekaro schreef:leuke foto is dat ! apart met die zon er zo bij
HAFxGEK schreef:
en nog even zonder zadel, wat was die weer nat
Roma_4ever schreef:haaaj.
ga zo ff bijlezen misschien word ik daar weer wat vrolijker van
SmeeJ schreef:Haaallo.
Ik voel me echt ontzettend poedersuiker.
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:haaaj.
ga zo ff bijlezen misschien word ik daar weer wat vrolijker van
Heej
Wat is er?
SmeeJ schreef:nou, ze vonden dat ik niet genoeg inzet enzo had bij stage.
En me mentor zei wel, ik was meer het type 'penny' dan echt hardwerken enzo.
Pff, een 5 voor de stage, Kijk, ik durfde gewoon niet veel te vragen enzo.
Telkens vragen; kan ik nog wat doen etc
Roma_4ever schreef:mijn leven word gewoon geterroriseerd door dat wijf van frans echt.. ik hou me al een jaar !!! in trek dit gewoon niet langer meer volgende week gesprek met de conrector. want ik ga niet nog 1 les weer naar dan mens die . ik ben niet gek. vorige week zei ze ik vind het zo jammer dat je geen kinderen meer mag slaan in het ondewijs ..nou dan dan je ook slik... loopt me de hele les te vertellen hoe slecht ik en mijn vriendin zijn en dat het niet goed met mijn cijfers voor frans gaat. toen kon ik me gewoon neit meer inhouden en riep goooh hoe zal dat toch ook komen he ! zei ja dat weet ik niet . ik nou dan moet u daar maar eens goed over nagaandenken.
ik moet nu bij haar aan het bureau zitten nou de groeten mij ziet ze niet weer ben natuurlijk niet gek ! stikt dr maar in met dr frans dat kies ik toch niet volgend jaar . moet toch niet het risico lopen dat ik haar dan weer heb zeg
lotteluvah schreef:SmeeJ schreef:nou, ze vonden dat ik niet genoeg inzet enzo had bij stage.
En me mentor zei wel, ik was meer het type 'penny' dan echt hardwerken enzo.
Pff, een 5 voor de stage, Kijk, ik durfde gewoon niet veel te vragen enzo.
Telkens vragen; kan ik nog wat doen etc
Dat is echt ontzettend poedersuiker. Vooral omdat ze het verkeerd zien want ej wil juist wel heel graag!
lotteluvah schreef:Roma_4ever schreef:mijn leven word gewoon geterroriseerd door dat wijf van frans echt.. ik hou me al een jaar !!! in trek dit gewoon niet langer meer volgende week gesprek met de conrector. want ik ga niet nog 1 les weer naar dan mens die . ik ben niet gek. vorige week zei ze ik vind het zo jammer dat je geen kinderen meer mag slaan in het ondewijs ..nou dan dan je ook slik... loopt me de hele les te vertellen hoe slecht ik en mijn vriendin zijn en dat het niet goed met mijn cijfers voor frans gaat. toen kon ik me gewoon neit meer inhouden en riep goooh hoe zal dat toch ook komen he ! zei ja dat weet ik niet . ik nou dan moet u daar maar eens goed over nagaandenken.
ik moet nu bij haar aan het bureau zitten nou de groeten mij ziet ze niet weer ben natuurlijk niet gek ! stikt dr maar in met dr frans dat kies ik toch niet volgend jaar . moet toch niet het risico lopen dat ik haar dan weer heb zeg
Jemig wat eeen mens
Ik zou ook knots gek worden!
HAFxGEK schreef:
Sanchowtju schreef:brrrr, ik heb het echt ijskoudik hoop dat me ma zo gauw weggaat de honden uitlaten,
kan ik stiekum de verwarming omhoog doen![]()
Sanchowtju schreef:knabbelgirl schreef:whaha jij ook al
haha, ja, jij ook koud dan? of ook zo'n vervelende moeder die je eerder laat bevriezen dan dat de verwarming hoger mag?![]()
HAFxGEK schreef:
Ik fluisterde stiekem in z'n oor dat ié mooi moest gan staan, omdat we op de foto moesten
HAFxGEK schreef:
en dit was 't cadootje van mij voor roos
HAFxGEK schreef:http://img509.imageshack.us/img509/5791 ... 071ct2.jpg