ik weet niet of jullie het topic :"je relatie beëindigen". kennen?
maar moet je dit lezen das ja togh ziek man
bromfiets schreef:Het is bij ons geen verhuisstress... Ik woon er namelijk nog niet eens.
Hij predikt zelf altijd over elkaar loslaten, vrijheid en jezelf terug kunnen trekken. Maar dat geldt geloof ik alleen voor hemzelf. We hebben een huis met twee verdiepingen, de hele bovenverdieping is alleen voor hem. De benedenverdieping is gedeeld, maar ik mag me dus niet terugtrekken, hij volgt me overal. Ik mag naar 1 tv-zender kijken, de rest vind hij niet leuk. Hij gaat dan ook net zolang zitten klieren tot ik de tv overzet (of met dingen begin te gooien)
Als ik mijn email controleer, staat hij achter me om me daar zo snel mogelijk weer weg te halen.
Laatst zaten we wat te drinken in een cafe toen zijn moeder belde, hij is 1,5 uur weggeweest (en ik zat daar maar...) Maar ik mag niet bellen, dan vliegen de kommen door de kamer.
Hij begint op de raarste momenten te "vragen". Dan moet ik hem vertellen hoe lief ik hem vind, of wat voor dier hij is, of ik moet hem voorlezen als we in bed liggen. En hij blijft maar doorvragen: waarom dan, wat voor tijntje ben ik dan? (na 2 uur komt dit ook je strot uit) Als ik daar geen zin in heb en zeg dat ik dat niet wil gaat hij "huilen" Heel kinderachtig. Hij heeft ook twee knuffelbeertjes, die zijn heilig. Daarover moet ik dus ook vertellen hoe lief ik ze vind, enz.
Hier moet ik ook nog bijzetten dat hij 18 jaar ouder is dan ik, hij is nu 41. Maar hij gaat steeds meer verwachten dat ik moedertje speel of zo.
Ik ben vorige week ook met ruzie weggegaan, geloof het of niet, maar de ruzie ging erover dat ik niet naar een dvd van calimero wou kijken.... Sindsdien heb ik niks meer van hem gehoord.
Ik heb op dit moment al moeite om mezelf overeind te houden, ik kan hem er niet meer bijhebben.